Wyniki TelForceOne po 3Q2014
Grupa TelForceOne twierdzi, że obecnie w Polsce jest mniej więcej tyle samo użytkowników telefonów myPhone, co urządzeń takich marek jak Apple, BlackBerry czy Motorola.

Grupa TelForceOne twierdzi, że obecnie w Polsce jest mniej więcej tyle samo użytkowników telefonów myPhone, co urządzeń takich marek jak Apple, BlackBerry czy Motorola.
Grupa TelForceOne w okresie trzech pierwszych kwartałów tego roku uzyskała sprzedaż w wysokości 197,4 mln zł (wzrost w skali roku o 99,1%) i zysk netto na poziomie 5,5 mln zł (wzrost o 171,3%). Za wzrostem sprzedaży stoi zwiększenie udziału marek myPhone i myTab w ofertach krajowych i zagranicznych sieci handlowych.
Jak pokazują badania marka myPhone stała się najbardziej rozpoznawalna spośród wszystkich marek krajowych telefonów. Z wyników badania wynika również, że obecnie w Polsce jest mniej więcej tyle samo użytkowników telefonów myPhone, co urządzeń takich marek jak Apple, BlackBerry czy Motorola- informuje Wiesław Żywicki, wiceprezes zarządu TelForceOne.
Wspomniane wyżej badania przeprowadził we wrześniu instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wraz z MIT Media. Projekt skoncentrowany był na markach nie należących do światowych potentatów. W kwartalnym raporcie finansowym i materiale prasowym TelForceOne nie podał konkretnej liczby sprzedanych telefonów myPhone i tabletów myTab.