Telewizor to wciąż chętnie wybierane urządzenie do oglądania materiałów wideo

W dobie coraz powszechniejszych usług streamingu wideo, widzowie mogą oglądać swoje ulubione programy i filmy za pośrednictwem różnych urządzeń. Nie zapominają jednak o telewizorach.

Marian Szutiak (msnet)
14
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Telewizor to wciąż chętnie wybierane urządzenie do oglądania materiałów wideo
Telewizor to wciąż chętnie wybierane urządzenie do oglądania materiałów wideo




Rozrywka przenosi się do sieci, a konsumenci odkrywają, że mają coraz więcej kontroli nad tym, co oglądają. Zależy im szczególnie na możliwości wyboru, jakości i większej elastyczności. Takie potrzeby napędzają nowe trendy, które z kolei kształtują przyszłość rozrywki
Wkraczamy w wiek łączności między wieloma urządzeniami i erę rozrywki kontekstowej


Netflix
rozrywka kontekstowa


ruchomych obrazów


Ludzie zawsze chętnie oglądali telewizję i to szybko się nie zmieni. Piękno telewizji podłączonej do sieci tkwi w tym, że widzowie będą wybierać to, co najlepsze w ofercie konwencjonalnej telewizji, a przy tym cieszyć się korzyściami, jakie daje technologia hybrydowa. Konsumenci mogą teraz nasycić oczy treściami wyświetlanymi na dużym ekranie w ich własnych domach, ale doświadczenia te są bardziej osobiste, dopasowane do indywidualnych gustów i preferencji, a przy tym dostępne na życzenie, wciągające i interaktywne. Użytkownicy odkrywają ten świat wspólnie z Netflix i coraz bardziej podobają im się wrażenia, jakie zapewnia telewizja hybrydowa


38% Europejczyków założyło konto w serwisie Netflix na urządzeniu mobilnym, po 6 miesiącach za pomocą smartfonu/tabletu korzysta z niego już tylko nieco ponad 17%, natomiast aż 63% ogląda ulubione filmy i seriale na ekranie telewizora. Z kolei polscy abonenci poświęcają aż ośmiokrotnie więcej czasu na oglądanie treści Netflix na telewizorach niż na swoich urządzeniach mobilnych (17% dokonało rejestracji konta poprzez aplikację mobilną a po 6 miesiącach aż 47% korzystało z serwisu głównie poprzez telewizor, jedynie 6% to stali użytkownicy segmentu mobile)


"Polska Rewolucja w segmencie SMART 2017"


Nowe, innowacyjne rozwiązania audio-wideo pojawiają się w czasach, w których dostępna jest rozrastająca się biblioteka wysokiej klasy materiałów przesyłanych za pomocą streamingu. Serwis Netflix udostępnia wiele godzin treści w standardzie Ultra HD 4K i HDR, a ponad połowa filmów i seriali z naszego katalogu obsługuje dźwięk wielokanałowy 5.1. Co więcej, niedawno ogłosiliśmy, że nasze treści będą korzystać z wyjątkowych zalet trójwymiarowego dźwięku Dolby Atmos