Samsung przyjedzie ci do domu i za darmo naprawi sprzęt Galaxy

Wraz z premierą najnowszych smartfonów Galaxy Z Fold7 i Galaxy Z Flip7 Samsung wznawia usługę Mobilnego Serwisu dla urządzeń Galaxy. Niestety, tylko na terenie Warszawy.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Samsung przyjedzie ci do domu i za darmo naprawi sprzęt Galaxy

Mobilny Serwis Samsung już wyruszył na ulice Warszawy, by oszczędzić czas użytkowników urządzeń Galaxy, którzy dzięki temu nie będą musieli szukać na mieście punktu serwisowego. W razie nagłej potrzeby wystarczy zamówić usługę, a Mobilny Serwis pojawi się w wyznaczonym miejscu (w domu, biurze, kawiarni), by naprawić smartfon, smartwatch lub tablet Galaxy. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Certyfikowani technicy Samsung naprawią urządzenie na miejscu, oszczędzając czas spędzany w tradycyjnym centrum serwisowym. Jak obiecuje Samsung, specjaliści zaopatrzeni w oryginalne części pojawią się pod wskazanym adresem w Warszawie i w maksymalnie trzy godziny przywrócą sprawność urządzenia Galaxy. Naprawa odbywa się na miejscu przy zachowaniu gwarancji producenta.

Samsung przyjedzie ci do domu i za darmo naprawi sprzęt Galaxy

Jak działa Mobilny Serwis Samsung?

Mobilny Serwis Samsung działa wyłącznie na terenie Warszawy, a naprawa smartfonu lub tabletu Galaxy trwa maksymalnie 3 godziny. Serwisowanie obejmuje wszystkie urządzenia Galaxy – zarówno na gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Dojazd mobilnego serwisu dla urządzeń z serii Galaxy Z Flip i Galaxy Z Fold objętych gwarancją jest bezpłatny. Regularny koszt usługi to jednak aż 300 zł.

Samsung radzi, jak przygotować urządzenie Galaxy, aby naprawa przebiegła szybko i bezpiecznie:

  • Wykonaj kopię zapasową danych.
  • Usuń wszystkie hasła i zabezpieczenia.
  • Wyjmij kartę SIM i kartę pamięci.
  • Zdejmij etui i inne akcesoria.
  • Przygotuj dowód zakupu urządzenia.

Samsung podkreśla, że podczas naprawy używane są oryginalne części z gwarancją, a urządzenie zachowuje certyfikat szczelności IP oraz gwarancję producenta. Po naprawie wykonywane są dokładne testy urządzenia m.in. ładowania, ekranu dotykowego, Wi‑Fi, aparatu, mikrofonu i głośników.

Więcej szczegółów na stronie https://www.samsung.com/pl/support/mobilny-serwis.