Huawei: Darmowy serwis co kwartał. Także po gwarancji
Huawei CBG Polska startuje z „Programem Udoskonalenia Usług”, który oferuje użytkownikom urządzeń marki Huawei, a także wybranych produktów Honor, możliwość skorzystania z bezpłatnych usług serwisowych raz na kwartał. Co najważniejsze, z oferty mogą skorzystać również posiadacze sprzętu, którego dwuletni okres gwarancyjny już minął.

Co dokładnie oferuje Huawei w ramach programu?
W ramach „Programu Udoskonalenia Usług”, użytkownicy mogą wybrać jedną z czterech bezpłatnych opcji raz na trzy miesiące:
- czyszczenie urządzenia: profesjonalne odświeżenie wyglądu i higieny sprzętu,
- konsultacja z ekspertem: możliwość uzyskania porad i odpowiedzi na pytania w Autoryzowanym Salonie Serwisowym,
- diagnoza usterki: fachowa weryfikacja problemów technicznych,
- aktualizacja i reinstalacja systemu: dotyczy laptopów i komputerów.
Dodatkowym atutem w przypadku wyboru diagnozy usterki lub reinstalacji systemu jest bezpłatna, dwukierunkowa wysyłka urządzenia do i z Autoryzowanego Salonu Serwisowego Huawei.



Kto może skorzystać z darmowej opieki serwisowej?
Programem objęte są różnorodne urządzenia: smartfony, tablety, laptopy, komputery, produkty audio oraz urządzenia ubieralne marki Huawei. Co istotne, oferta dotyczy również produktów marki Honor (zgodnie ze szczegółami regulaminu). Kluczową informacją jest fakt, że z darmowych usług mogą skorzystać także właściciele urządzeń, które nie są już objęte standardową gwarancją producenta.
Naszego sprzętu elektronicznego używamy codziennie, dlatego tak ważne jest, aby pozostawał w idealnej kondycji przez dłuższy czas. Nasi klienci mogą raz na 3 miesiące oddać swoje urządzenie w ręce ekspertów, co pozwoli zadbać o jego doskonały stan na lata.
Jak skorzystać z „Programu Udoskonalenia Usług”?
Proces jest prosty i dostępny dla każdego użytkownika:
- znajdź najbliższy Autoryzowany Salon Serwisowy Huawei:
- odwiedź oficjalną stronę wsparcia Huawei,
- skorzystaj z aplikacji My Huawei (zakładka Wsparcie > Najbliższy salon serwisowy),
- użyj aplikacji Wsparcie (Usługi > Najbliższy salon serwisowy),
- aby skorzystać z darmowej wysyłki (dla diagnozy lub reinstalacji systemu):
- wypełnij formularz Door-to-Door na stronie wsparcia Huawei,
- zadzwoń na infolinię Huawei, aby zamówić przesyłkę.
„Program Udoskonalenia Usług” trwa od 1 maja do 31 grudnia 2025 roku. Użytkownicy mogą skorzystać z jednej wybranej darmowej usługi maksymalnie raz na 3 miesiące kalendarzowe. Dodatkowe informacje i regulamin można znaleźć pod tym adresem.