HTC zaczyna igrać z ogniem. Nowa reklama ekstremalnie podobnego do iPhone'ów One'a A9, wyraźnie nawiązuje do ikonicznej reklamy Apple'a.HTC zaczyna igrać z ogniem. Nowa reklama ekstremalnie podobnego do iPhone'ów One'a A9, wyraźnie nawiązuje do ikonicznej reklamy Apple'a. Reklamę komputerów Macintosh z 1984 roku widział chyba każdy zainteresowany tematyką nowych technologii. Ba, to jeden z tych spotów, które na zawsze zapisały się w historii reklamy i rzecz jasna bezpośrednie nawiązanie do Roku 1984 George'a Orwella. O ile jednak Apple rzeczywiście promował wtedy ucieczkę od jednakowości i schematów, o tyle już HTC przekonuje do wyjścia poza schemat urządzeniem podlegającym temu schematowi. Bo w końcu jak wyróżnić się telefonem, który i tak będzie przez wszystkich mylony z iPhone'em? Zobacz: HTC: To Apple skopiował nasz design Warto też przypomnieć, że niedawno HTC przekonywał, że to Apple skopiował design urządzeń tajwańskiej firmy. Wracając jeszcze do reklamy HTC One A9 - oglądajcie, póki Apple jej nie zablokuje :-).