Sprzęt
Guard S8 - startuje nowy program ochrony dla flagowców Samsunga
Z myślą o nowych użytkownikach smartfonów Galaxy S8 firma Samsung uruchamia także program Guard S8, oferujący dodatkowe korzyści dla konsumentów.
15
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

- Dedykowaną infolinię dla użytkowników Galaxy S8 i S8+, dostępna pod numerem 801 880 888 oraz zdalną pomoc techniczną (remote support).
- Pakiet usług serwisowych, w ramach których użytkownicy mogą skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu: maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych, bądź wymiany wadliwego smartfonu w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji, w modelu typu door-to-door w odbiorze i w dostawie (program SWAP). Maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki kurier odbierze od użytkownika uszkodzony smartfon i wyda produkt zamienny. Ta opcja ochrony aktywna jest przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży. Ponadto użytkownik zyskuje dodatkowy rok gwarancji na produkt.
Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie www.guards8.samsung.pl (strona nie jest jeszcze dostępna).
Rejestracja będzie możliwa od 28 kwietnia 2017 roku.
Zobacz: Regulamin usługi
Zobacz: Testujemy Samsunga Galaxy S8 i S8+