Aplikacja Credit Agricole z nową funkcją. Powinna być od początku

Od teraz w aplikacji CA24 Mobile będzie można łatwiej znaleźć to, czego potrzebujemy. Dodano wygodną wyszukiwarkę, która wskaże konkretną transakcję lub ofertę.

Patryk Łobaza (BlackPrism)
4
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Aplikacja Credit Agricole z nową funkcją. Powinna być od początku

Wyszukiwarka nie jest niczym odkrywczym, lecz przedsiębiorstwa finansowe nadal nie zawsze mają zaimplementowane to narzędzie w swoich aplikacjach. Bank Credit Agricole postanowił to zmienić. Już teraz jego klienci korzystający z aplikacji CA24 Mobile mogą wygodnie przeszukiwać jej zawartość.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak działa wyszukiwarka w CA24 Mobile?

Wyszukiwarka jest widoczna na ekranie głównym oraz w głównym menu na dole aplikacji. Już po wpisaniu trzech pierwszych liter wyświetlają się proponowane odpowiedzi. Przeszukiwany jest szeroki zakres danych: przelewy, odbiorcy, cała historia transakcji do 90 dni wstecz, a także produkty klienta (np. rachunki czy kredyty), inne produkty w ofercie banku, potrzebne funkcje w aplikacji (np. kantor walutowy) czy konkretne oferty z Klubu Korzyści.

Wiemy, że narzędzie to doskonale sprawdza się w różnych typach aplikacji mobilnych. Nasz sektor jeszcze nie wykorzystał pełni potencjału tego rozwiązania. Biorąc pod uwagę te obserwacje, ale i oczekiwania naszych klientów, aby korzystanie z cyfrowej bankowości było jeszcze łatwiejsze, zdecydowaliśmy się wprowadzić do aplikacji wyszukiwarkę. Stawiamy na przyjemne zaskoczenie. Użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu danej funkcji, bo może ją znaleźć za niemal jednym kliknięciem

– tłumaczy Janusz Kępiński, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej w Credit Agricole.

Nowa funkcja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.