Rozrywka
Mimo wojny handlowej z Chinami, Amerykanie wydają coraz więcej na chińskie aplikacje
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Waszyngton sprawdza czy TikTok nie jest zagrożeniem dla bezpieczeństwa narodowego. Tak jak wcześniej wrogiem numer jeden byli producenci telefonów, tak teraz stała się nim aplikacja pozwalająca nagrywać amatorskie teledyski do piosenek. Jednocześnie Amerykanie nie zważają na posunięcia swojego rządu i coraz chętniej kupują chińskie aplikacje.
Dalsza część tekstu pod wideo
W ostatnim kwartale wydali oni na nie 745 milionów dolarów. oznacza to wzrost o 65% w stosunku do analogicznego kwartału roku poprzedniego. Jednocześnie stanowi to 22% wszystkich wydanych pieniędzy na aplikacje (łącznie dla Google Play i App Store). Ze stu najpopularniejszych aplikacji aż 1/4 to te z Państwa Środka. Zdecydowana większość z nich to gry, gdzie palmę pierwszeństwa dzierży PUBG Mobile.
Wybrane okazje dla Ciebie

Komputer LENOVO IdeaCentre AIO 24IRH9 23.8" IPS i7-13620H 16GB RAM 1TB SSD Windows 11 Home
-200 zł
Kup teraz
3899 zł

Rozdrabniacz do warzyw SENCOR SCB 5100WH-EUE3
-50.09 zł
Kup teraz
119.9 zł

Łańcuch SHIMANO CN-HG701
0 zł
Kup teraz
109.99 zł