PKO BP z ważnym komunikatem. Dotyczy wszystkich

PKO BP informuje, że w najbliższych dnia dojdzie do prac technicznych. W związku z tym część usług nie będzie dostępna.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP z ważnym komunikatem. Dotyczy wszystkich

Banki co jakiś czas muszą przeprowadzić prace techniczne. Te, chociaż najczęściej odbywają się w godzinach nocnych, bywają uciążliwe dla użytkowników. Tym razem taka nieprzyjemność spotka klientów PKO BP, chociaż trzeba przyznać, że bank postarał się, aby nie było to szczególnie kłopotliwe.

Dalsza część tekstu pod wideo

Przerwa techniczna w PKO BP

PKO BP poinformował, że najbliższa przerwa techniczna została zaplanowana na niedzielę 5 stycznia. Potrwa ona około 2,5 godziny od 00:30 w nocy do 3:00 nad ranem. W tym czasie nie będzie można korzystać z:

  • serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes,
  • funkcji otwartej bankowości (Open Banking),
  • płatności w internecie „Płacę z iPKO”.

To jednak nie wszystkie nieudogodnienia. Bank przestrzega też, że w czasie przerwy nie będzie dostępna aplikacja iPKO Biznes Mobile, a aplikacją IKO będzie można wypłacać pieniądze i płacić w sklepach tylko za pomocą BLIKA.

Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych, z wyłączeniem opcji karty wielowalutowej. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

- informuje PKO BP.