Blik w call center

System płatności mobilnych BLIK ma nową funkcję - możliwość dokonywania płatności za towary i usługi podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem infolinii.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Blik w call center

System płatności mobilnych BLIK ma nową funkcję - możliwość dokonywania płatności za towary i usługi podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem infolinii.

Blik uruchomił we współpracy z eCard S.A. możliwość płatności przez telefon bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek nakładów związanych z zabezpieczeniami połączeń telefonicznych.

W przypadku Blika wszyscy, którzy chcą skorzystać z tego typu usługi przekazują przez telefon wygenerowany jednorazowy, sześciocyfrowy kod Blik obsługującemu ich konsultantowi. Ten wprowadza go w ramach systemów własnych, po czym płatnik każdorazowo potwierdza transakcję. Cały proces można zamknąć w kilkanaście sekund. Dzięki współpracy z eCard, Blik wkracza w zupełnie nowy obszar zastosowania płatności mobilnych, czyli call centers. Do tej pory transakcji Blikiem dokonywaliśmy w punktach stacjonarnych, Internecie, bankomatach i między sobą, korzystając z usługi P2P. Teraz mamy możliwość błyskawicznego zapłaty za towary czy usługi dyktując konsultantowi nasz kod. Mamy nadzieję, że firmy chętnie będą sięgały po tę funkcjonalność, umożliwiając płatność BLIKIEM we własnych call centers bez żadnych zbędnych wymogów. Dzięki BLIK każdy konsultant może akceptować płatności będąc w kontakcie telefonicznym z klientem - mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.

Dalsza część tekstu pod wideo