PKO BP wprowadza nowe karty z herbami klubów piłkarskich na sezon 2021/22
Bank PKO BP wprowadził do sprzedaży Oficjalne Karty Ekstraklasy z herbami kolejnych klubów występujących w najwyższej klasie rozgrywkowej. Do akcji dołączają bowiem beniaminkowie Ekstraklasy w sezonie 2021/22, odświeżone zostały także karty trzech innych klubów.

Oficjalna Karta Ekstraklasy to produkt bankowy skierowany do kibiców, który pozwala im na jeszcze większa identyfikację ze swoim ukochanym klubem. Wygląd każdej z kart współtworzyli przedstawiciele ekstraklasowych klubów i pracownicy PKO BP. Jak przekonuje bank, akcja od samego startu cieszy się niesłabnącą popularnością.



Od 20 sierpnia w karty Ekstraklasy mogą się zaopatrzyć również kibice Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, Radomiaka Radom i Górnika Łęczna – drużyn, które w poprzednim sezonie występowały na boiskach I ligi.
Dla nas jako klubu z mniejszego ośrodka ważna jest każda możliwość utożsamienia się kibiców z barwami klubowymi. Wiemy, że nasi sympatycy zasługują na nowoczesne rozwiązania związane z promocją nie tylko Bruk-Bet Termaliki Nieciecza, ale również naszej miejscowości. Cieszymy się, że awansując do PKO Bank Polski Ekstraklasy kibice dostają możliwość eksponowania swoich barw i tożsamości nawet przy robieniu codziennych zakupów. Dlatego liczymy, że jak najwięcej z naszych fanów skorzysta z możliwości promocji, którą daje nam główny sponsor rozgrywek
– mówi Rafał Wisłocki, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Termaliki Bruk-Bet Nieciecza.
Odnowione karty zyskają natomiast fani trzech drużyn, które postanowiły odświeżyć ich wizerunki. Nowe karty Lecha Poznań będą związane z obchodem 100-lecia klubu, Lechii Gdańsk z jubileuszem 75-lecia, natomiast przedstawiciele Wisły Kraków zaproponowali kolorystyczny rebranding.
Użytkownicy Oficjalnej Karty Ekstraklasy mogą liczyć na dodatkowe korzyści, na przykład szansę na otrzymanie wielu nagród oraz wzięcia udziału w konkursach, które regularnie odbywają się na kanałach społecznościowych PKO Bank Polski Grajmy Razem.