Nowa oferta T-Mobile ma nie mieć nic wspólnego z dotychczasową ofertą Ery. Mają to być zupełnie nowe mechanizmy, a wszystkie szczegóły zostaną ujawnione na kilka dni przed rebrandingiem.
Nowa oferta ma dotyczyć wszystkich segmentów - abonament (prywatny / biznesowy), mix i prepaid. Na pytanie TELEPOLIS.PL, czy dotychczasowi klienci związani kontraktem będą mieli możliwość przejścia do nowej oferty i czy będą do tego zachęcani, Miroslav Rakowski, prezes PTC, powiedział krótko Tak!.
Teraz jest temat T-Mobile, ale Heyah będzie dalej rozwijana. To mocna marka i zależy nam na niej - odpowiedział Rakowski na pytanie o przyszłość "czerwonej łapy".
Walka ma odbywać się głównie na polu międzynarodowym, na położeniu nacisku na ceny usług międzynarodowych, aż do, jak wynika ze słów prezesa, wręcz absurdalnego poziomu. W usługach krajowych walki cenowej raczej nie będzie.
O pierwszych szczegółach oferty T-Mobile PL szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.
Źródło tekstu: wł