DAJ CYNK

Sawicki: T-Mobile czekają duże zmiany

30.07.2015

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 9197

Ważne 12

9

Chcemy doprowadzić do sytuacji, w której będziemy operatorem pierwszego wyboru: ze względu na jakość usług i podejścia do klienta. Planujemy znaczącą zmianę w tym ostatnim obszarze. Badania pokazują, że operatorzy irytują klientów - mówi w wywiadzie dla Rzeczpospolitej Adam Sawicki, prezes T-Mobile.

Chcemy doprowadzić do sytuacji, w której będziemy operatorem pierwszego wyboru: ze względu na jakość usług i podejścia do klienta. Planujemy znaczącą zmianę w tym ostatnim obszarze. Badania pokazują, że operatorzy irytują klientów - mówi w wywiadzie dla Rzeczpospolitej Adam Sawicki, prezes T-Mobile.

Chcemy się inaczej komunikować z klientem. Blisko 40% Polaków badanych w czerwcu-lipcu tego roku przez Millward Brown powiedziało, że żaden z operatorów na polskim rynku nie troszczy się o klientów i nie traktuje ich uczciwie. Mamy ogromny kryzys zaufania do branży. To pewnie wynika z tego, że w pogoni za klientami i próbą dopasowania do nich taryf, powstało ich bardzo dużo i wszyscy się w nich gubią. A gdy się gubią, czują się niepewnie. Mówimy więc o uproszczeniu komunikacji, realizacji obietnic, transparentności. Chcemy się zmienić i pokazać nową twarz - powiedział Sawicki.

Prezes dodał, że we wrześniu chce zaskoczyć rynek kilkoma pomysłami i ma to być nowe otwarcie dla polskiego T-Mobile. Zwraca jednak uwagę na to, że ARPU w Polsce jest na poziomie ARPU w Albanii, a oczekiwania co do usług na poziomie Europy Zachodniej i USA.

Zobacz: Telekom sterowany Excelem.

Źródło tekstu: Rzeczpospolita

Komentarze
Zaloguj się
82. ~
0

2015-08-28 14:24:18

Przydały by się rozmowy i smsy bez limitów do wszystkich sieci jak to ma plus, ale żeby to było na kartę tak jak ma to plus

Odpowiedz

81. ~medicopter117
0

2015-08-28 14:22:25

A wogóle to t-mobile kiedy wprowadzi rozmowy i smsy do wszystkich sieci na kartę tak jak ma to plus 120min za 15zł na 30dni to takie coś to niech sobie w dupe wsadzą

Odpowiedz

80. ~kola
0

2015-08-26 18:13:49

Pierwsza zmiana ktora powinien Pan Prezes wprowadzic to szacunek Kierownikow do Konsultantow zmiany realne w systemie sprzedazy a co za tym idzie realizacja realnych planow Konsultanta = prowizja i zadowolenie Konsultanta= zadowolenie Klienta. Kto wymyslil infolinie na sklepach powinien jak najszybciej za to odpowiedziec kolejki w salonach kosmiczne jeden max dwoch Konsultantow obslugujacych a jeden siedzi i obdzwania Klientow zamiast zajmowac sie obsluga w Salonie. Niezadowolenie Klientow zwiazane jest z infolinia na ktora nie moga sie dodzwonic. Ludzie ogarnijcie sie w tej Centrali bo sprzedaz zalezy od Konsultantow i od nich zalezy rowniez zadowolenie Klienta. A te pomysly z infolinia na sklepach nierealnymi planami sprzedazy to wszystko sklada sie na niezadowolenie. Obudzcie sie stworzcie call center Konsultant niech przychodzi zadowolony do pracy zrealizowac realne plany i zarobic normalne pieniadze jak to bylo niedawnymi czasy to macie gwarancje sukcesu i zadowolenia kazdej ze stron.

Odpowiedz

79. ~vojtas
0

2015-08-08 16:31:56

Za to, że Sawicki *** z NETII wziął 700 000 PLN.

Odpowiedz

78. ~Rafał
1

2015-08-07 12:10:03

Jestem od 12 lat w T-mobile. Miałem kilka sytuacji, gdzie jawnie zostałem oszukany i gdyby nie spostrzegawczość straciłbym setki złotych. Najczęściej sytuacje miały miejsce przy przedłużaniu umowy. Jakość obsługi jest wg mnie na wyższym poziomie niż Play, ale do poziomu akceptowalnego jest daleko. Stosowano wobec mnie sztuczki, ustalano rabat, nie naliczano go, po telefonach korygowano kilka miesięcy wstecz. Wstyd. Do tego dochodzi słaba obecnie oferta przedłużeniowa. Nigdy nie byłem tak blisko zmiany operatora, nawet oferta z Sekcji Utrzymania Klienta odbiega od oferty standardowej Plusa.

Odpowiedz

77. ~pabloki
0

2015-08-03 18:31:37

Calm7 to nie do końca tak. czasem opłaca się zwolnić by zbudować coś nowego. ja to widzę t mobile jak play w zakresie obniżenia kosztów .

Odpowiedz

0

2015-08-03 17:50:57

zwalniać - można. Ale nie tych wykwalifikowanych pracowników.Jak tak robią - tj. szkoda dla całej firmy. Takich co w ten sposób szukają oszczędności - to bym wy&$#@$lał na zbity pysk:-)

Odpowiedz

75. ~pabloki
0

2015-08-03 17:24:56

@72 wiem , wiem to prykre zwalniać ale czasem trzeba skoro można mieć dużo tańszych pracowników i inni tez tak robią. pamiętaj że prestiż to ułuda wynikajaca ze skłonności ludi do czucia się wyjątkowym. patrz co sie dzieje w play -budowali tanią markę a teraz musza podwyższać ceny równając do konkurencji i ludzie protestują. naprawdę liczy sie dla Cb jais prestiż ? masz problem to możesz wysłac maila z opisem i szybko rozwiążą, nawet nie musisz rozmawiac z człowiekiem. zreszta niedługo będa boty odpowiadały w cc. wiesz gdzie sa pieniądze dziś ? w szarej masie i tam należy kierowac działania , widać to po obniżaniu prestiżu innych marek np. żywnościowych.@73 jak nie masz wiedzy to nie zrobisz tego w miesiąc ale jak masz wiedze i doswiadczenie to dzieki ogromnej pracy ludzi (którzy musza chcieć zburzyć dotychczasowy porządek by pracowało sie im lepiej ) da sie to zrobić. ja wiem że wiąże sie to z obniożeniem pensji więc sie zwalnia jednego a innego przyjmuje bo taniej ale jak mam utrzymać obecny poziom wynagrodzenia (koszty) przy obniżaniu cen usług i zachowaniu zysku na zblizonym poziomie. trzeba zamknąc sklepy , zastapić cc tańszą obsługą, zmniejszyć prowizje. inaczej sie nie da . jesli t mobile odchudzi sie do poziomu play to zacznie sie podnosić.

Odpowiedz

74. ~Al Fons
0

2015-08-03 16:57:35

Pan Sawicki zapomniał dodać na jakim poziomie są pensje prezesów.

Odpowiedz

73. ~XXX
0

2015-08-03 08:31:30

To zycze powodzenia. Długa droga przed wami. Jak sie psulo latami to niestety nie da sie nadrobic tego w miesiac. Jeszcze dlugo bedziecie tracic klientow.

Odpowiedz

72. ~Warden
2

2015-08-03 01:16:15

Panie Sawicki. Zwolniliście setki dobrych lojalnych i kompetentnych pracowników, którzy budowali prestiż marki jeszcze w czasach Ery, zastępując ich małolatami bez wiedzy, pracującymi za grosze na outsourcingu. I pan śmie mówić o podniesieniu jakości obsługi klienta? Po prostu żenada.

Odpowiedz

71. ~sceptyk
2

2015-08-03 01:09:54

Uczciwy T-mobile - w to nikt nie uwierzy na słowo.

Odpowiedz

70. ~Arek
1

2015-08-02 23:55:22

Ojej, biedactwa, wymagania na poziomu zachodu a ARPU z Albanii. A zarobki Polaków to niby jakie są? To przecież niemieckie koncerny pchają się do nas drzwiami i oknami, więc jak tak źle-to zwijać się, proste.

Odpowiedz

69. ~darekm1968
-1

2015-07-31 22:21:34

Przenieście się wszyscy do Lycamobile-świetna sprawa

Odpowiedz

68. Halset
1

2015-07-31 11:55:08

No to czekamy na te zmiany. Zobaczymy czy tylko to czcze gadanie czy nie.

Odpowiedz