DAJ CYNK

Orange oficjalnym partnerem EURO2012

19.01.2011

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3517

Ważne 0

0

Orange dołączył do oficjalnych sponsorów EURO2012, które w czerwcu i w lipcu następnego roku będą odbywać się w Polsce i na Ukrainie. To największy projekt sponsoringowy w historii Orange, obejmujący 11 europejskich krajów.

Orange dołączył do oficjalnych sponsorów EURO2012, które w czerwcu i w lipcu następnego roku będą odbywać się w Polsce i na Ukrainie. To największy projekt sponsoringowy w historii Orange, obejmujący 11 europejskich krajów.

Orange, wspólnie z UEFA, stworzy na potrzeby mistrzostw oficjalną aplikację mobilną i udostępni ją w 11 krajach Europy. Telekomunikacja Polska i Orange będą oficjalnymi partnerami technologicznymi EURO2012. Dostarczą kompletne rozwiązania telekomunikacyjne oraz niezbędną infrastrukturę.

Szczegóły działań w poszczególnych krajach zostaną wkrótce doprecyzowane, jednak ich kluczowym elementem będą konkursy, w których nagrodami będą bilety na mistrzostwa i gadżety z łączonym logotypem Orange i EURO, a także dostęp do unikalnych multimedialnych treści związanych z EURO 2012. Ponadto, w oficjalnej mobilnej aplikacji znajdą się multimedialne treści przygotowane specjalnie we współpracy z UEFA.

Umowa obejmuje Polskę, Hiszpanię, Francję, Wielką Brytanię, Słowację, Rumunię, Austrię, Luksemburg, Mołdawię, Szwajcarię i Armenię. W ramach umowy Orange otrzymał prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Orange i UEFA. Marka Orange będzie również widoczna m.in. na stadionach podczas meczów, na biletach podczas wielu wydarzeń poprzedzających mistrzostwa, a także w zakładce EURO2012 na oficjalnej stronie internetowej UEFA.

W ramach partnerstwa technologicznego, TP i Orange stworzą na potrzeby EURO 2012 system łączności pomiędzy miastami gospodarzami, stadionami, hotelami obsługującymi przedstawicieli UEFA, Lokalnymi Komitetami Organizacyjnymi, a także łączność z Ukrainą. Zapewni on transmisje ze wszystkich kamer telewizyjnych na polskich stadionach do oficjalnych nadawców. Dostarczy również usługi transmisji danych i dostępu do internetu dla pracowników UEFA, dziennikarzy i komentatorów, a także zapewni komunikację telefoniczną (stacjonarną, mobilną oraz IP) oraz sprzęt, m.in. komputery, telewizory, telefony, drukarki.

W drugiej połowie 2011 roku powstanie specjalne laboratorium, w którym zostanie przeprowadzona symulacja współdziałania systemów przygotowywanych na EURO, w tym także koordynacji z systemami ukraińskich partnerów.

Zorganizowana przez TP i Orange sieć transmisji danych, dzięki co najmniej dwóm niezależnym ścieżkom transmisji, zapewni wszystkim obiektom EURO nieprzerwaną komunikację w każdych warunkach.

TP i Orange dostarczą m.in:
7000 dostępów do internetu i sieci korporacyjnych,
1750 stacjonarnych linii telefonicznych,
1425 telefonów komórkowych,
1300 monitorów LCD,
1000 laptopów,
1000 telewizorów,
150 bezprzewodowych punktów dostępowych,
okablowanie wszystkich obiektów to ok. 2500 km światłowodów,
zapewnienie prędkości transmisji rzędu 70 Gbp/s umożliwi transmisję (w tym w jakości HD) równolegle z 32 kamer,
zespół pracujący przy obsłudze technologicznej EURO będzie liczył 800 osób,
gwarancję 100% (99,999%) sprawności działania systemów i sprzętu, maksymalny dopuszczalny czas przerw w transmisji to 26 sekund dziennie.

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
17. ~
0

2011-01-21 07:36:08

ciekawe, czy będzie awaria taka jak ostatnio:-? mój dentysta miał niezłe straty dzień po awarii:) jak się domyślacie, zawsze dzień przed wizytą wysyła sms-y do klientów umówionych na wizytę:) - jeszcze wtedy używał SIMa Orange. Jednego dnia zanotował stratę w wysokości rocznego abonamentu i kto mu to teraz pokryje:) - to 30 minut na rozmowy do Orange to dla niego był jeden wielki żart:)

Odpowiedz

16. ~paulus1
2

2011-01-19 21:24:09

Jak dobrze ze nie ejstem w orange.

Odpowiedz

15. marshmellow
1

2011-01-19 20:34:47

To duży sukces Orange, ale i TP, bo jeśli w drogę będą wchodziły wygrane bilety na finał, to nie oszukujmy się wielu kibiców wyśle choćby tego jednego smsa:)Ale w momencie awarii, będą skończeni. To oczywiście mało prawdopodobne, ale jakieś zagrożenie jest, nie można powiedzieć, że nie.

Odpowiedz

14. ~draw
-1

2011-01-19 20:11:11

nie znamy szczegółów dotyczących kwoty jaką orange musi zaplacic za te wszystkie reklamy, trudno też określić ewentualne przychody. Tym niemniej nie powinni stracić, a już na pewno wzmocnią swoją pozycję na rynku i w przypadku bezawaryjnej działalności prestiż. Życzę aby im się udało.

Odpowiedz

13. ~Arti
1

2011-01-19 19:52:42

No to niedługo pewnie podniosą ceny pakietów skracając ich ważność tłumacząc to naszym dobrem.

Odpowiedz

12. ~User
1

2011-01-19 19:13:34

Ciekawe jak to będzie z ich 100% (99,99%) niezawodnością, coś czuje że na pierwszych meczach mogą być problemy z realizowaniem rozmów i wideorozmów.

Odpowiedz

11. ~
1

2011-01-19 19:02:39

A i tak dla każdego kibica pomarańcz kojarzy się tylko z Holandią.

Odpowiedz

10. rcicho
1

2011-01-19 18:31:55

Oczywiscie całe Orange kibicuje tylko Francuzom.

Odpowiedz

9. ~mirekb
0

2011-01-19 17:45:47

to kibice ocenią jak działala siec /2g3g/hspa+dc poczas euro 2012.bajki o niezawodnosci kazdej z sieci to ideały.wierze w potencjał techniczny grupy ft.pl-jest najwiekszy w pl..jak wielokrotnie pisalem na 2012 bedeziemy mieli 2 wielkie koncerny teleom w pl..orange i t-mobile.pl;-)vodafone poszedł inna drogą.moze wiecej czerwieni i wurzucenie zieleni z logo?

Odpowiedz

8. ~
1

2011-01-19 17:21:22

2&7 obaj macie racje ale klienci zapłacą poprzez kupowanie drogich usług na które dziś jest mały popyt. Reklama dzwignią handlu, nawet reklamy zetafona zwróciły sie z nawiązką. Ale nie zetafon a plan na rozmowy(pierwsza wersja to wyłącznie minuty do orange, nie tanie w dodatku i zamieńne tylko na smsy do wszystkich) jest legendą tej sieci.

Odpowiedz

7. ~rabarbar
2

2011-01-19 17:09:52

@2 - dobrze piszesz :) niech teraz abonenci Orange szykują kasę, przecież pomarańczowy gigant nie będzie fundował za swoje tych laptopów i telewizorów :P:P:P

Odpowiedz

5. Rambus
1

2011-01-19 16:53:29

Po to się zmienia takie sieci typu Idea na Orange, żeby reklama miała szerszy zasięg. Dodatkowo ciekawi mnie jedna rzecz, czy infrastruktura tego wspaniałego pomarańczowego operatora wytrzyma najazd ludzi podczas euro. Chyba będą musieli trochę zainwestować :)

Odpowiedz

2. m2marek
1

2011-01-19 14:45:33

no to użytkownicy pomarańczowych muszą się zrzucić by to wypaliło.

Odpowiedz

1. ~Orange
0

2011-01-19 14:37:42

sporo tego :o

Odpowiedz