DAJ CYNK

BOK sieci Idea w Lublinie ma już 5 lat

28.05.2004

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2

Ważne 0

0

PTK Centertel, sieci Idea, poinformował o 5-leciu działania Biura Obsługi Klientów, które działa od maja 1999 r. w Lublinie przy ul. Chodźki 9 i daje zatrudnienie kilkuset osobom.

PTK Centertel, sieci Idea, poinformował o 5-leciu działania Biura Obsługi Klientów, które działa od maja 1999 r. w Lublinie przy ul. Chodźki 9 i daje zatrudnienie kilkuset osobom.

Obchodzące 5-urodziny Biuro Obsługi Klientów sieci Idea w Lublinie, zatrudnia prawie 650 osób i koncentruje swój zakres działania na kontaktach z klientami ofert masowych w Idei: Idea POP, Dla Każdego, Idea dla Ciebie. Biuro Obsługi Klientów Idei w Lublinie z każdym miesiącem obsługuje coraz więcej połączeń z klientami Idei - w ostatnim miesiącu było ich aż 1.035.000, w stosunku do 758.574 rozmów przed rokiem.

Warto wiedzieć, że... gdyby jeden człowiek miał obsłużyć wszystkie rozmowy odebrane w Biurze Obsługi Klienta Idei w Lublinie na przestrzeni minionych 5 lat, to zajęło by mu to... aż 171 lat - oczywiście gdyby pracował codziennie 24 godziny na dobę! Natomiast .... gdyby jeden człowiek przywitał się tyle razy, ile padło to zdanie ("Dzień dobry, Jan Kowalski, w czym mogę pomóc?") podczas pięciu lat pracy w Biurze Obsługi Klienta Masowego, to przedstawiłby się każdemu dorosłemu Polakowi!

Także jakość obsługi klientów wyróżnia pozytywnie sieć Idea na polskim rynku GSM:

- Wg najnowszych badań TNS OBOP (1Q2004 r.) dotyczących ogólnego zadowolenia klientów z pracy Biur Obsługi Klientów (w siedmiostopniowej skali) - Idea zajmuje pierwsze miejsce wśród operatorów GSM, ze wskazaniem 6,1 punktów (Era - 6,0 pkt.; Plus GSM - 5,8 pkt.)

- Także według niedawnych badań TNS OBOP nt. satysfakcji polskich klientów z usług telekomunikacyjnych (02/2004) - średni wskaźnik zadowolenia był najwyższy w przypadku sieci Idea i wynosił 7,7% (w dziesięciopunktowej skali)

- Natomiast według ubiegłorocznych badań TNS OBOP (12/2003) sieć Idea ma najwięcej zadowolonych klientów - 68%, wyprzedzając sieci konkurencyjne.

Źródło tekstu: Idea

Komentarze
Zaloguj się