DAJ CYNK

W T-Mobile można ubezpieczyć smartfony

31.10.2017

Dodane przez: msnet

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 3747

Ważne 3

2

Ubezpieczenie Urządzenia Basic to usługa, która pozwoli się zabezpieczyć przed kosztami naprawy urządzenia w razie pęknięcia szybki lub zalania.



Ubezpieczenie Urządzenia Basic to usługa, która pozwoli się zabezpieczyć przed kosztami naprawy urządzenia w razie pęknięcia szybki lub zalania.

Pęknięte szkło lub zalanie urządzenia wodą to jedne z najczęstszych wypadków, które dotykają użytkowników smartfonów. T-Mobile wyszedł im naprzeciw, uruchamiając 30 października usługę Ubezpieczenie Urządzenia Basic, chroniącą abonentów sieci przed ewentualnymi kosztami naprawy urządzeń, które uległy właśnie takim wypadkom.

W ramach Ubezpieczenia Urządzenia Basic, ubezpieczyciel pokryje koszty naprawy do kwoty 1000 zł. Usługa realizowana jest door-to-door. Kurier odbiera uszkodzone urządzenie od Klienta i dostarcza mu je po naprawie. Cena usługi to jedynie 8,50 zł miesięcznie, a serwis urządzenia odbywa się w autoryzowanych punktach i trwa do pięciu dni roboczych. Na czas naprawy użytkownik może otrzymać urządzenie zastępcze. Częścią oferty jest specjalna aplikacja T-Mobile Doctor, która umożliwia bezpłatne sprawdzenie kondycji smartfona w dowolnym dla Klienta momencie - informuje T-Mobile Polska.

Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Do ubezpieczenia można przystąpić podpisując nową umowę lub aneks w ofercie abonamentowej. Powstałe uszkodzenia można będzie zgłaszać poprzez stronę internetową www.ochronatmobile.pl, a także pod numerem telefonu 608 77 88 77.

Ubezpieczenie Urządzenia Basic jest wynikiem współpracy T-Mobile z ubezpieczycielem AmTrust International Underwriters oraz administratorem programu Digital Care. AmTrust International Underwriters specjalizuje się w ubezpieczeniach sprzętu mobilnego, natomiast Digital Care odpowiada za likwidację szkód oraz obsługę klienta.

Zobacz: Ogólne Warunki Ubezpieczenia "Ubezpieczenie Urządzenia Basic" dla Klientów T-Mobile

Źródło tekstu: T-Mobile

Komentarze
Zaloguj się