DAJ CYNK

W T-Mobile można ubezpieczyć smartfony

31.10.2017

Dodane przez: msnet

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 3967

Ważne 3

2

Ubezpieczenie Urządzenia Basic to usługa, która pozwoli się zabezpieczyć przed kosztami naprawy urządzenia w razie pęknięcia szybki lub zalania.



Ubezpieczenie Urządzenia Basic to usługa, która pozwoli się zabezpieczyć przed kosztami naprawy urządzenia w razie pęknięcia szybki lub zalania.

Pęknięte szkło lub zalanie urządzenia wodą to jedne z najczęstszych wypadków, które dotykają użytkowników smartfonów. T-Mobile wyszedł im naprzeciw, uruchamiając 30 października usługę Ubezpieczenie Urządzenia Basic, chroniącą abonentów sieci przed ewentualnymi kosztami naprawy urządzeń, które uległy właśnie takim wypadkom.

W ramach Ubezpieczenia Urządzenia Basic, ubezpieczyciel pokryje koszty naprawy do kwoty 1000 zł. Usługa realizowana jest door-to-door. Kurier odbiera uszkodzone urządzenie od Klienta i dostarcza mu je po naprawie. Cena usługi to jedynie 8,50 zł miesięcznie, a serwis urządzenia odbywa się w autoryzowanych punktach i trwa do pięciu dni roboczych. Na czas naprawy użytkownik może otrzymać urządzenie zastępcze. Częścią oferty jest specjalna aplikacja T-Mobile Doctor, która umożliwia bezpłatne sprawdzenie kondycji smartfona w dowolnym dla Klienta momencie - informuje T-Mobile Polska.

Oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Do ubezpieczenia można przystąpić podpisując nową umowę lub aneks w ofercie abonamentowej. Powstałe uszkodzenia można będzie zgłaszać poprzez stronę internetową www.ochronatmobile.pl, a także pod numerem telefonu 608 77 88 77.

Ubezpieczenie Urządzenia Basic jest wynikiem współpracy T-Mobile z ubezpieczycielem AmTrust International Underwriters oraz administratorem programu Digital Care. AmTrust International Underwriters specjalizuje się w ubezpieczeniach sprzętu mobilnego, natomiast Digital Care odpowiada za likwidację szkód oraz obsługę klienta.

Zobacz: Ogólne Warunki Ubezpieczenia "Ubezpieczenie Urządzenia Basic" dla Klientów T-Mobile

Źródło tekstu: T-Mobile

Komentarze
Zaloguj się
12. toms
0

2018-04-12 11:20:24

Najlepsze ubezpieczenie to ostrożność, szkło hartowane i książeczkowy futerał. Reszta to lipa i wyciąganie kasy.

Odpowiedz

11. ~bob
0

2018-04-12 11:02:09

Ubezpieczenie sprzedawane przez T-Mobile, czytaj Digital Care to JEDNA WIELKA LIPA....Uszkodzony ekran (przypadkowo), sprawa zgloszona do T-Moblie, tu informacja, ze zglosic to nalezy do Digital Care i .... dcyzja - szkoda nie uznana!!!!! Ubezpieczenie to oszustwo i naciaganie klientow.Fatalny obraz T-Mobile, firma, ktora umywa ręce w sporzez z Digital Care

Odpowiedz

10. ~Piotrek
0

2017-11-03 17:48:01

Sprawdźcie opinie o administratorze Digital Care. Szczególnie forum x-kim. Wtedy będziecie wiedzieć jak to będzie działać.

Odpowiedz

9. ~olo
0

2017-11-02 00:37:36

@8 No to, że nie można zrezygnować przy firmie w ciągu 14 dni to akurat wina polskiego prawa, a nie opa i na to nic nie poradzisz. Ubezpieczenia w T nie ma jakoś od września 2016r i nawet jeśli na fakturze było, to pewnie babol. No chyba, że konsultant obiecał - ale to wtedy reklamacja i tyle. Na podstawie reklamacji pozwoliliby Ci odstąpić od umowy mimo tego, że to na firmę. Niestety wszędzie pracują tylko ludzie i wszędzie są nowi, którzy dopiero się uczą, albo starzy, którzy czasem mogą się po prostu pomylić.... I nie ma to znaczenia jaka sieć albo czy to sklep czy infolinia.

Odpowiedz

0

2017-11-01 22:17:41

@7 No to jeśli tak to się niestety przeprowadzę chyba. Wiem, że ubezpieczenie jest ok pod warunkiem, że je masz a nie, że nagle ci je wyłączą bez powiadomienia. Tak do nich nic nie mam tylko obsługa klienta delikatnie mówiąc leży. Denerwujące jest to, że nie przyślą żadnych dokumentów. Dopiero kurierem, któremu się tyłek pali. A jak kupujesz na firmę to /''grace period/'' nie obowiązuje i nie można zrezygnować w 14 dni czy nawet teraz więcej. Rozmowy z nimi mam nagrane ale co z tego. Przecież nie będę się sądził o taką pierdołę. Po prostu wrócę do konkurencji, która na sam koniec jak od nich odchodziłem oddała mi ostatni abonament chociaż wina leżała po mojej stronie z dopiskiem: /''z nadzieją że kiedyś do nas Pan wróci/''. I to jest to czym wygrywa się klienta.

Odpowiedz

7. ~olo
0

2017-11-01 20:22:11

@6 w T jak Ci się skończą raty, to o kwotę raty rośnie abonament. Czyli opłaty się nie zmieniają. Żeby się zmieniły trzeba przedłużyć umowę.... A co do ubezpieczenia, to jest OK. Ale trzeba być baaardzo świadomym użytkownikiem takiego ubezpieczenia. Dobrze przeczytać OWU, żeby w trakcie zgłaszania szkody nie chlapnąć jakiegoś tekstu, który spowoduje, że ubezpieczyciel odmówi naprawy.

Odpowiedz

0

2017-11-01 00:46:32

To ja chciałem tutaj coś dodać z własniego doświadczenia z T. Podczas przedłużania umowy kupiłem telefon i chciałem ubezpieczenie. Konsultant owszem nawet dał mi rabat na abonament (i tak ponad 200zł z ratą). OK. Wszystko fajnie. Po roku (około czerwca br) zauważyłem, że zmniejszył mi się rachunek. WTF? Sprawdziłem i nagle ubezpieczenie zniknęło. Otóż po 2 miesiącach telefonów i mail okazało się że generalnie to nie powinienem mieć ubezpieczenia od samego początku. Że podpisałem takie dokumenty itp. Oddano mi składki za rok czasu ale gdybym nie był dociekliwy i nie zauważył różnicy to... doopa. Rozumiem, że ktoś dał ciała ale fajnie byłoby przynajmniej otrzymać wiadomość typu: Sorry, mały F..ck up. Nie będzie Pan miał ubezpieczenia od przyszłego miesiąca więc się proszę ubezpieczyć we własnym zakresie. Po licznych (zawierających błedy ortograficzne) mailach przyznano mi rabat 50% na abonament!!! Hurra!!! 22,50 netto. Bo reszta to raty za telefon :) ALE. Jak się raty skończą to nie będę przedłużał umowy tylko ''jechał'' na tym abo co mam. Czyli 45zł netto za no limit na Polskę i UE (wychodzące z Polski do UE łącznie z komórkami). 20GB w kraju i 4GB w UE plus 4,4GB w ramach nowego roamingu. No i no limit w UE. A jak będzie problem to się do pomarańczowych przeniosę tak jak byłem na początku. Sory, nigdy nie najeżdzam na sieci ale opisuję po prostu swoje doświadczenie. I proszę tych co są na ''no limit'' za 19.99 żeby nie komentowali że jestem głąbem bo płacę taki abo bo potrzebuę taki właśnie do pracy i taki muszę mieć (z międzynarodowymi + roaming). Także ubezpieczenie lepiej kupić oddzielnie. Przynajmniej wcześniej można przeczytać OWU i składka jest adekwatna do wartości telefonu. Więc podsumowaując. Jak macie drogi telefon to wyszukajcie frazy ''ubezpiecz telefon'' w guglach. Znajdzcie szanującą się firmę, PRZECZYTAĆ OWU!!!!!!! I wtedy kupić polisę. Z sieci NIE KUPOWAĆ!

Odpowiedz

5. ~Michal
0

2017-10-31 23:54:31

Odradzam, jeden operator już współpracuje z AmTrust i jest to jedna wielka lipa... Ubezpieczenie obejmuje przypadkowe uszkodzenie wyświetlacza a o tym co jest przypadkowym działaniem decyduje ubezpieczyciel więc powodzenia :)

Odpowiedz

4. jowish
-1

2017-10-31 19:56:32

Kilka złotówek do abo nie robi różnicy, potem by bylo tylko plucie w brode, okej opcja

Odpowiedz

3. ~Olek
0

2017-10-31 19:20:34

Wymiana ekranu w telefonach Apple jest na poziomie około 800 zł, takie ubezpieczenie jak najbardziej wystarczy

Odpowiedz

2. ~magent
0

2017-10-31 19:18:19

w kazdej chwili mozna zrezygnowac ubezpieczenie dziala od razu, do 1000 zł limit naprawy. jezeli flagowe telefony no to do 1000 zł + koszty pozostałe. fajna opcja

Odpowiedz

1. ~Stefan
3

2017-10-31 18:13:45

Wcześniejsze ubezpieczenie w Tmobile nie miało sobie równych. Obecnie trzeba będzie poczekać na opinię osób które zaczną z tego korzystać jako pierwsze. Szczegolnie ze w tekscie pojawia sie info: do 1000 zł, gdzie pamiętam w s7 Edge wymiana wyświetlacza kosztowała już po roku od premiery 1300zl. W s8 jest pewnie podobnie - albo i drożej

Odpowiedz