15 lipca Cyfrowy Polsat wprowadził nową odsłonę telewizji internetowej OTT, z której mogą skorzystać posiadacze dowolnego połączenia z Internetem. Teraz rusza kampania reklamowa, która ma zachęcić nowych użytkowników do sięgnięcia po te usługę.
Do skorzystania z nowej usługi telewizyjnej Cyfrowego Polsatu potrzebny jest dekoder EVOBOX STREAM. Jest on oferowany zarówno w wariancie z umową, jak i w formule prepaid. Wraz z dekoderem klienci otrzymają dostęp do pełnej oferty programowej Cyfrowego Polsatu (ponad 100 kanałów) bez opłat przez trzy miesiące. Dekoder może też odbierać kanały naziemnej telewizji cyfrowej, po podłączeniu do niego odpowiedniej anteny.
Do wyboru mamy 3 pakiety podstawowe oraz 6 pakietów dodatkowych - 3 premium i 3 tematyczne. Więcej na ich temat pisaliśmy już wczoraj (link poniżej).
Zobacz: Cyfrowy Polsat uruchomił telewizję internetową OTT z nowym dekoderem EVOBOX STREAM
Zobacz: Startuje PKO Ekstraklasa: abonenci nc+ i Orange TV mogą obejrzeć wszystkie lipcowe mecze bez opłat dodatkowych
Zobacz: Grupa Cyfrowy Polsat też podniesie abonamenty. Podwyżki przyjdą jesienią
Źródło tekstu: Cyfrowy Polsat