DAJ CYNK

Startuje kampania T-Mobile "bez nonsensów". Na początek - to nonsens, że nowi mają lepiej

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

T-Mobile startuje z ogólnopolską kampanią reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej - Bez nonsensów. Na start operator chce pokazać, że stali klienci nie są u niego traktowani gorzej, niż nowi.

Przypomnijmy, że nowa kampania T-Mobile ma za zadanie walczyć z nonsensami obecnymi na polskim rynku telekomunikacyjnym. Wśród nich są tematy związane z obsługą klienta, opłatami, jakością usług oraz przedłużaniem umowy.

Zobacz: T-Mobile mierzy się z nonsensem na rynku telekomunikacyjnym. Start nowej kampanii i strony internetowej

I to właśnie kwestia utrzymania klienta jest pierwszym tematem poruszanym przez operatora. Nowy spot pokazuje, że w przeciwieństwie do większości rynkowych sytuacji, klient przedłużający umowę w T-Mobile również może liczyć na rabaty, które najczęściej są zarezerwowane tylko dla nowych klientów. Operator przekonuje, że rabaty będzie można uzyskać nawet w trakcie trwania umowy oraz zaoferuje zniżki nie tylko na abonament, ale również na smartfony.

Zobacz: W lutym najszybszy Internet mobilny był w Orange i T-Mobile. Tak wynika z najnowszego raportu RfBenchmark

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile