DAJ CYNK

Sawicki: chcemy być bliżej klienta, ale stawiamy na jakość

WitekT

Wydarzenia

T-Mobile ma wkrótce wprowadzić "szereg zmian wewnętrznych". Prezes Adam Sawicki podkreśla, że nie należy tego utożsamiać z dalszą redukcją zatrudnienia, które w tym roku skurczyło się do 4,2 tys. osób - pisze Puls Biznesu.

T-Mobile ma wkrótce wprowadzić "szereg zmian wewnętrznych". Prezes Adam Sawicki podkreśla, że nie należy tego utożsamiać z dalszą redukcją zatrudnienia, które w tym roku skurczyło się do 4,2 tys. osób - pisze Puls Biznesu.

Chodzi o zmianę struktury organizacji i jej usprawnienie. Rozbudowujemy też dział on-line. Mamy stabilny, solidny wynik EBITDA. Największym wyzwaniem jest odwrócenie spadku liczby klientów - powiedział prezes.

Sawicki jeszcze dopracowuje strategię, ostateczne decyzje na razie nie zapadły. Rynek jednak już snuje przewidywania ? spodziewa się, że T-Mobile przeszacuje bazę klientów prepaid, sztucznie nadymaną w poprzednich latach. Prezes potwierdza, że spółka rozważa taką operację, ale nie jest to jeszcze przesądzone. Operator ma być też "bliżej klienta", a preludium tego jest zniesienie opłaty 4 groszy za sprawdzenie salda w prepaidzie, szeroko krytykowanej przez użytkowników.

Zobacz: T-Mobile zrezygnuje z 4 groszy w prepaidzie.

Nie znaczy to, że zwiększymy budżet marketingowy, ale na pewno przesuniemy akcenty. Play od lat postrzegany jest jako tani, choć już wcale taki tani nie jest. My chcemy być kojarzeni z najwyższą jakością obsługi klienta, usług i sieci. Myślę, że klienci innych operatorów, jeżdżąc po Polsce, widzą, w zasięgu której sieci są najczęściej i z której faktycznie korzystają. Teraz pora, żeby wyciągnęli z tego wnioski i przenieśli się do nas - mówi Sawicki.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Puls Biznesu