DAJ CYNK

Plus: Nowa oferta JA+ Rodzina

30.09.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 16010

Ważne 12

8

Plus zapowiedział nową ofertę JA+ Rodzina na nawet 9 kart SIM oraz kolejną odsłonę programu smartDOM z promocją "drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę".

Plus zapowiedział nową ofertę JA+ Rodzina na nawet 9 kart SIM oraz kolejną odsłonę programu smartDOM z promocją "drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę".

Zobacz: Będzie nowa edycja programu SmartDom

Od 7 października dostępna będzie nowa oferta Plusa JA+ Rodzina pozwalająca na współdzielenie usług przez kilku użytkowników w ramach jednego abonamentu.

JA+ Rodzina, to:

  • Trzy abonamenty: 69,99 zł, 99, 99 zł i 129,99 zł ze współdzielonymi usługami,
  • Abonament obejmuje trzy karty SIM,
  • Możliwość dołączenia do umowy kolejnych sześciu osób za 25 zł miesięcznie każda,
  • W ramach abonamentu, w zależności od jego wysokości, klient otrzymuje nielimitowane rozmowy na komórki oraz na numery stacjonarne, duży współdzielony pakiet internetowy, SMS-y i MMS-y bez limitu,
  • Duże, współdzielone przez wszystkich użytkowników abonamentu, pakiety internetowe: 10 GB, 20 GB oraz 30 GB i LTE bez limitu danych,
  • W najwyższym abonamencie dostępny jest pakiet usług roamingowych na terenie Unii Europejskiej: 360 minut na rozmowy / SMS-y / MMS-y oraz Internet 500 MB,
  • Do każdej karty SIM aktywowanej w ramach umowy można dokupić w sprzedaży ratalnej smartfon,
  • Wszyscy użytkownicy korzystają z tych samych zasobów, wynikających z oferty bazowej,
  • Klienci przenoszący numer z innej sieci otrzymują nawet 6 miesięcy abonamentu za darmo.

Oferta dla przenoszących numer bez telefonu lub z telefonem na raty:
69,99 zł 99,99 zł 129,99 zł
6 miesięcy za 0 zł
3 karty SIM w cenie
dodatkowa karta (max 6) 25 zł miesięcznie.
bez limitu na komórki bez limitu na komórki i stacjonarne
10 GB 20 GB 30 GB + LTE bez limitu
- SMS-y i MMS-y bez limtu
SMS-y i MMS-y bez limtu 360 min/SMS/MMS + 500 MB w UE

Także od 7 października w ramach programu smartDOM dostępna znów będzie promocja "drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę". Wystarczy posiadać jedną z usług Plusa lub Cyfrowego Polsatu (Internet, telefon lub telewizja) z abonamentem w wysokości minimum 49,90 zł albo kupić ją z abonamentem minimum 39,90 zł w ofercie bez sprzętu lub minimum 59,90 zł w ofercie ze sprzętem, by na drugą dostać rabat 50%, a trzecią mieć nawet za 1 zł (rabat 18,99 zł) przez całą długość umowy.

Źródło tekstu: Plus

Komentarze
Zaloguj się
102. Niezgodna7
0

2015-10-07 11:34:58

101). najtańszy mms (na kartę) to chyba 20 gr..?

Odpowiedz

101. ~prawda
0

2015-10-07 11:22:54

Miała być ciekawa oferta no-limit, a tu przy abonamencie 69,99 sms/mmsy płatne .... eh.....

Odpowiedz

100. ~Pluto
0

2015-10-06 20:23:19

Ja mam pierwszą edycję Smartdomu z drugim produktem za 50% ceny a trzecim za 1PLN i do tej pory nic tej oferty nie przebiło. Jestem bardzo zadowolony.

Odpowiedz

99. ~Rościsław
0

2015-10-06 13:47:30

W tej drugiej opcji wychodzi 33,33 zł za jedną osobę a smsy i minuty nielimitowane i 20 Gb łącznie do wykorzystania, także ciekawie ta rodzinna oferta w Plusie wygląda.

Odpowiedz

98. ~eryk
0

2015-10-06 10:47:25

Napisałem do Plusa, czy poprzez APN:internet połączę się z LTE. Odpowiedź jednoznaczna, aby połączyć się z LTE, odpowiedni APN to plus. Nawet nie ma co komentować. Współczuje osobom w Plusie, które muszą za każdym razem zastanawiać się z czego mogą skorzystać z internetu, aby nie ponieść dodatkowych opłat i cieszę się, że również dzięki Wam dowiedziałem się o sprawie i nie przeniosłem do nich nr.

Odpowiedz

97. ~Hazaki
0

2015-10-05 05:16:52

Korzystam z LTE w Plusie i czytam o problemach jakie występują. Jest to co prawda mój 3 miesiąc, ale jak na razie zwiększenia rachunków nie było, choć dość mocno LTE "żyłuję" i przepuszczam konkretne GB.

Odpowiedz

96. ~
1

2015-10-04 16:52:30

#95: W porządku. Nie widziałeś to się ciesz. Nie zdziw się jednak jak je kiedyś zobaczysz i braknie Ci wypłaty żeby rachunek zapłacić. Żeby było jasne - nie życzę Ci tego. W moim przypadku było to tylko kilkadziesiąt złotych, które zresztą zostały mi zwrócone ale ja widzę w tym realny problem, który może spotkać każdego abonenta tej sieci i dlatego o nim piszę. Chyba wyrażam się jasno?

Odpowiedz

95. wlo
-1

2015-10-04 16:37:52

89 - moje dzieci od lat używają smartfonów (nieco lepszych niż moja E-52, chociaż na windzie, więc podobno łatwiej się załapać na te opłaty za nic) jednak ani raz nie widziałem w billingu opłat za transmisję wideo. Tak samo na innych kontach i numerach, które "obsługuję".

Odpowiedz

94. ~
1

2015-10-04 16:10:07

Spróbuję na pewno bo za bardzo mnie to wkurza.

Odpowiedz

93. goral2099
0

2015-10-04 15:57:15

Jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz.

Odpowiedz

92. ~
0

2015-10-04 15:40:37

#91: Dzięki za informacje. Zastanawiam się tylko czy skoro mnie operator ignoruje to czy nie będzie postępował podobnie z rzecznikiem. Myślę, że są to celowe działania nastawione na to, że w końcu klient odpuści bo straci ochotę na użeranie się z operatorem.

Odpowiedz

91. goral2099
0

2015-10-04 15:30:03

No trochę tego czasu poświęcić musisz. Ale niezbyt wiele. Rzecznik występuje jako mediator. Jeżeli to nie pomoże, zostaje sąd konumencki. Większość rzeczy może się odbyć bez twojego udziału.

Odpowiedz

90. ~
0

2015-10-04 14:31:38

#88: Oj pisałem, pisałem i to wiele. Niestety - jak grochem o ścianę... ;-) U rzecznika jeszcze nie byłem ale po odpowiedziach z Departamentu Reklamacji będę się musiał tam udać. BTW masz goral2099 jakieś doświadczenia z tymi instytucjami. Jak szybko można w ogóle liczyć na ich reakcję, no i czy w ogóle jest to warte czasu i zachodu? Poza niedzielami nie mam go niestety zbyt wiele...

Odpowiedz

89. ~
0

2015-10-04 14:27:34

#86: Ciebie zresztą wlo też to może spotkać, oczywiście pod warunkiem, że zmienisz telefon na jakiś bardziej współczesny... ;-)

Odpowiedz

88. goral2099
0

2015-10-04 14:27:21

85: Pisałeś reklamacje? Byłeś z tym u rzecznika praw konsumentów, UOKiK?

Odpowiedz