DAJ CYNK

Netia: Wirtualny tłumacz języka migowego

06.06.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 2252

Ważne 8

1

Netia, w trosce o komfort i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, uruchomiła w swoim warszawskim biurze obsługi klienta nową usługę - wirtualnego tłumacza języka migowego.

Netia, w trosce o komfort i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, uruchomiła w swoim warszawskim biurze obsługi klienta nową usługę - wirtualnego tłumacza języka migowego.

Netia, jako jedyny operator telekomunikacyjny w Polsce, posiada w swoim portfolio usługę wirtualnego tłumacza języka migowego. To innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia firmom i instytucjom komfortową i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, jednocześnie spełniając wymogi "Ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się".

Jedną z pierwszych w Polsce instytucji z sektora administracji publicznej, która zdecydowała się na wprowadzenie rozwiązania Netii, jest Urząd Miasta Opole. Zainstalowana tam usługa wirtualnego tłumacza języka migowego, przy użyciu prostego w obsłudze systemu, pozwala na stworzenie równych szans dla osób niesłyszących i słabosłyszących w instytucjach publicznych.

Wirtualny tłumacz języka migowego Netii obejmuje tłumaczenia obu języków migowych funkcjonujących w Polsce. Sposób jego funkcjonowania jest prosty - niedosłyszący interesant, który przychodzi do instytucji, przez wyraźne oznaczenia graficzne kierowany jest do miejsca, gdzie znajduje się tłumacz on-line. Tam zostaje połączony z profesjonalnym tłumaczem języka migowego, który rozpoznaje sprawę, z jaką interesant przychodzi do urzędu. Tłumacz zawiadamia osobę wyznaczoną do obsługi, która ma kompetencje do rozwiązania problemu.

Źródło tekstu: Netia

Tagi: Netia
Komentarze
Zaloguj się
3. ~123
0

2013-06-06 11:36:26

http://biznes.netia.pl/tlumacz

Odpowiedz

2. ~W4Ready
0

2013-06-06 10:16:53

Zapewne obsługa niesłyszących/niedosłyszących w firmie N wygląda tak: Przychodzi niesłyszący klient do salonu Netia i "mówi" w języku migowym "Złodzieje, zawyżacie faktury i zaniżacie prędkość łącza! Chcę rozwiązać umowę". Konsultant Netii na swoim monitorze widzi natomiast "Jestem bardzo zadowolony z usług i chciałbym przedłużyć umowę"...

Odpowiedz

1. ~
1

2013-06-06 10:01:38

Jako klient Netii mam wrażenie, że jej konsultanci są głusi, lub mają inną niesprawność, bo to co odstawiają przechodzi ludzkie pojęcie...

Odpowiedz