DAJ CYNK

Orange wydał najwięcej na świąteczną reklamę

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Najwięksi operatorzy komórkowy wydali na świąteczne reklamy 73,7 mln zł.



Najwięksi operatorzy komórkowy wydali na świąteczne reklamy 73,7 mln zł.



Zdecydowanym liderem wydatków na świąteczną reklamę był Orange. Pomarańczowi wydali na ten cel 29,1 mln zł, wyprzedzając Plusa (18,4 mln zł) oraz T-Mobile (11,1 mln zł).



Najwięcej, bo 40% wydatków operatorów pochłonęła reklama abonament, 12% oferty na kartę, a po 11% oferty dla firm i sieci komórkowych.



Operatorzy komórkowi ponad 80% wydatków reklamowych przeznaczają na reklamę w telewizji, najwięcej ze wszystkich branż, a tylko ułamek kwoty na reklamę w radiu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: IMM