DAJ CYNK

Centertel mocno ograniczył budżet reklamowy, konkurencja bez większych zmian

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

W lutym 2013 roku największy spadek w budżecie reklamowym w ujęciu rocznym zanotował Centertel. W porównaniu do lutego 2012 roku wydał o 48,1% mniej (spadek z 50,8 do 26,4 mln zł) - wynika z danych Kantar Media.

W lutym 2013 roku największy spadek w budżecie reklamowym w ujęciu rocznym zanotował Centertel. W porównaniu do lutego 2012 roku wydał o 48,1% mniej (spadek z 50,8 do 26,4 mln zł) - wynika z danych Kantar Media.

Niewielkie zmiany cennikowych budżetów reklamowych zanotowały P4 (spadek o 1,5% do 29 mln zł), oraz Polkomtel (wzrost o 2,3% do 27,6 mln zł). Natomiast PTC, wydała 15,4% więcej niż rok wcześniej (34,5 mln zł).

W sumie cennikowe wydatki wszystkich firm (nie tylko telekomunikacyjnych) na reklamę w telewizji, radiu, prasie, kinach i na outdoorze wyniosły w lutym 1,708 mld zł, o 16,3% więcej niż miesiąc wcześniej, a o 3,1% więcej niż w lutym 2012 roku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualne Media