DAJ CYNK

Klienci lubią infolinie

WitekT

Wydarzenia

Researcher by Call Center Poland prowadzi stałe badanie przy użyciu systemu IVR kilkudziesięciu numerów infolinii obsługiwanych przez CCP.

Researcher by Call Center Poland prowadzi stałe badanie przy użyciu systemu IVR kilkudziesięciu numerów infolinii obsługiwanych przez CCP.

Badanie to polega na kontakcie zwrotnym z osobami dzwoniącymi na infolinię - których numer telefonu został zidentyfikowany przez centralę Call Center Poland - natychmiast po zakończeniu rozmowy z konsultantem. Po zakończeniu połączenia do losowo wybranych klientów dzwoni automat (Interactive Voice Response) i przeprowadza krótką ankietę na temat jakości właśnie przeprowadzonej rozmowy.

Z dotychczasowych obserwacji wynika, że klienci bardzo dobrze odbierają badanie i chętnie udzielają odpowiedzi na zadane pytania. Nie ma tu znaczenia branża, w jakiej działa dana firma. Duża w tym zasługa właściwego doboru pytań i odpowiednio skalkulowanego czasu trwania ankiety. Dzięki temu tylko niespełna 1% klientów przerywa badanie w trakcie, odpowiadając na jedno lub dwa pytania.

Wyniki badania wskazują jednoznacznie, że klienci lubią i cenią infolinię. Ponad 80% z ogółu ankietowanych wyraziło chęć ponownego kontaktu z telefonicznym centrum obsługi. Prawie 85% klientów jest bardzo zadowolona z rozmowy, a 80% uważa, że informacje zostały udzielone w sposób jasny i zrozumiały.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media Run