DAJ CYNK

BlackBerry w Play: rzecznik odpowiada na pytania czytelników bloga

15.06.2011

Dodane przez: anonymous

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2736

Ważne 0

0

Rzecznik sieci Play - Marcin Gruszka - zamieścił na swoim blogu pytania i odpowiedzi dotyczące usługi BlackBerry, zadane przez jeden z serwisów tematycznych.

Rzecznik sieci Play - Marcin Gruszka - zamieścił na swoim blogu pytania i odpowiedzi dotyczące usługi BlackBerry w Play, zadane przez jeden z serwisów tematycznych.

O usłudze BlackBerry w Play pisaliśmy w tej wiadomości. Teraz nadszedł czas na szczegółowe pytania dotyczące oferty, na które rzecznik odpowiada na swoim blogu.

Z pytań i odpowiedzi możemy się dowiedzieć m.in., że osobom, które dotychczas korzystały z usługi BIS i ponosiły z tego tytułu wyższe, standardowe opłaty automatycznie zostanie naliczona niższa opłata zgodna z promocją i proporcjonalna w stosunku do posiadanego okresu rozliczeniowego.

Oprócz tego, usługa dostępna będzie zarówno w ofercie Play Fresh, jak i wszystkich odsłonach Play mixtury (I, II, III). W przypadku tej pierwszej, po upływie miesiąca od aktywacji usługi jest ona automatycznie odłączona. Ponowna jej aktywacja będzie wymagać od użytkownika spełnienia określonych w promocji warunków (10 zł na koncie oraz ważne konto na połączenia wychodzące).

Obecnie operator nie przewiduje zniżek dla osób decydujących się na usługę All Inclusive BlackBerry bez telefonu. Wszystko dlatego, że urządzenia BlackBerry - jak tłumaczy rzecznik - nie są zbyt popularne w Polsce. Dla takich osób przewidziana jest standardowa oferta oraz możliwość dokupienia usługi poza abonamentem.

Kolejne odpowiedzi na pytania zadane przez czytelników bloga mają się pojawić na jego łamach jeszcze dzisiaj.

Aktualizacja: w przypadku ważności konta na połączenia wychodzące oraz odpowiedniej ilości środków na koncie, usługa BlackBerry w Play dla oferty na kartę (Play Fresh) będzie mieć charakter cykliczny. Oznacza to, że automatycznie będzie się odnawiać po każdym cyklu, na który została wykupiona.

Źródło tekstu: blogplay.pl

Komentarze
Zaloguj się
2. Q!
0

2011-06-15 12:21:03

*** spiro - oczywiście masz rację. w momencie pisania niusa nie było informacji o automatycznym odnowieniu usługi. Dzięki za czujność, już poprawione. :-)

Odpowiedz

1. spiro
0

2011-06-15 11:37:09

wg uzupełnienia rzecznika we freshu usługa również jest cykliczna,oi ile są środki i połączenia wychodzące.

Odpowiedz