DAJ CYNK

"Wszystko Jest Możliwe" kluczowym przesłaniem LG

LuiN

Sprzęt

Pragnąc podkreślić zaangażowanie w tworzenie nowych możliwości, wartości i doświadczeń użytkowników na całym świecie, LG Electronics wprowadza od dziś nową strategię tożsamości marki opartą na kluczowym przesłaniu komunikacyjnym "It's All Possible" - "Wszystko Jest Możliwe".

Pragnąc podkreślić zaangażowanie w tworzenie nowych możliwości, wartości i doświadczeń użytkowników na całym świecie, LG Electronics wprowadza od dziś nową strategię tożsamości marki opartą na kluczowym przesłaniu komunikacyjnym "It's All Possible" - "Wszystko Jest Możliwe".

Uzupełniając identyfikację LG związaną z hasłem "Life's Good", nowe przesłanie marki "Wszystko Jest Możliwe" będzie pozycjonowane jako globalne hasło, tworzące spójne doświadczenie marki we wszystkich punktach komunikacji z klientem, w tym w TV, mediach cyfrowych, drukowanych oraz w reklamie zewnętrznej (outdoor).

Nowa komunikacja i strategia marki jest m.in. wynikiem zmian w zastosowaniu nowych technologii i w zachowaniach konsumenckich, które następowały w ostatnich latach. Nowe przesłanie wyraża zarazem cele marki, która ma inspirować, wzbogacać codzienne życie i budować zadowolenie swoich użytkowników.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: LG

Tagi: lg