DAJ CYNK

HTC sklonował reklamę Apple'a z 1984 roku

06.11.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 5147

Ważne 9

4

HTC zaczyna igrać z ogniem. Nowa reklama ekstremalnie podobnego do iPhone'ów One'a A9, wyraźnie nawiązuje do ikonicznej reklamy Apple'a.

HTC zaczyna igrać z ogniem. Nowa reklama ekstremalnie podobnego do iPhone'ów One'a A9, wyraźnie nawiązuje do ikonicznej reklamy Apple'a.



Reklamę komputerów Macintosh z 1984 roku widział chyba każdy zainteresowany tematyką nowych technologii. Ba, to jeden z tych spotów, które na zawsze zapisały się w historii reklamy i rzecz jasna bezpośrednie nawiązanie do Roku 1984 George'a Orwella.

O ile jednak Apple rzeczywiście promował wtedy ucieczkę od jednakowości i schematów, o tyle już HTC przekonuje do wyjścia poza schemat urządzeniem podlegającym temu schematowi. Bo w końcu jak wyróżnić się telefonem, który i tak będzie przez wszystkich mylony z iPhone'em?

Zobacz: HTC: To Apple skopiował nasz design

Warto też przypomnieć, że niedawno HTC przekonywał, że to Apple skopiował design urządzeń tajwańskiej firmy. Wracając jeszcze do reklamy HTC One A9 - oglądajcie, póki Apple jej nie zablokuje :-).

<: F2442 :>


Źródło tekstu: 9TO5MAC, wł

Komentarze
Zaloguj się
23. marrcus
0

2015-11-06 22:38:20

z ktoreym filmikeim porównywać bo ten wstawiony to zupelnie róźny

Odpowiedz

22. ~Vegoo
1

2015-11-06 16:50:53

Mam iP6+ i jestem zdania ze to jednak apple &quot;zzezowalo&quot; stylistyke od htc. Zobaczcie sobie relefon wspomniany w tym cytacie: &quot;Jack Tong - dyrektor HTC - twierdzi, że to jego firma w 2013 roku po raz pierwszy pokazała smartfona z aluminiową obudową unibody. Chodzi tutaj zapewne o model One M7. Co więcej, Tong oskarża Apple o skopiowanie rozwiązania dotyczącego charakterystycznych fug antenowych, których estetyka budzi wiele kontrowersji wśród użytkowników.&quot; (Za myapple.pl)

Odpowiedz

21. ~Adam
-1

2015-11-06 14:18:37

Nie widze nic podobnego w tych reklamach.

Odpowiedz

20. ~
1

2015-11-06 10:49:25

@6, nawiązanie jest ledwo widoczne i bez Twojego skojarzenia zupełnie bym nie powiązał ani nawet nie obejrzał tych dwóch filmów, bo oba są nudne jak flaki z olejem. Reklama HTC jest przeładowana nudną akcją i patetyczną muzyką, a reklama Appla niesmaczna ze względu na nawiązanie do Orwella. Śmieszne jest tylko to, że pokazuje czym są użytkownicy jabłka :)

Odpowiedz

1

2015-11-06 10:47:27

12). a nie zapomniałeś, że i szefa apple - apple (zarząd) wykopał..?

Odpowiedz

18. ~DeLorean
-2

2015-11-06 10:42:21

W Apple ponoć pękli ze ... śmiechu. O ile reklama Apple to majstersztyk (nota bene dzieło Ridley/''a Scott/''a!) jak wszystko co dotychczas zrobili i czego się dotknął Steve śp Jobs o tyle imitatorzy tacy jak badziew HTC to wciąż &quot;PRAWIE&quot; ... reklama, smartfon, itp. (erzatz to nigdy nie będzie tym czym jest ORYGINAŁ) ... miałem przez ok 3 dni flagowce HTC i ... NIE UMYWAŁY SIĘ do poprzednich modeli choćby iPhone 3GS czy 4 ... to są zabawki dla NIEDOROZWINIĘTYCH albo biedoty

Odpowiedz

17. ~
2

2015-11-06 10:05:11

Z ogniem? Rany - toz Apple, jak i cale USA, to dzis co najwyzej ognisko, a kto wie czy niedlugo nie swieczka.

Odpowiedz

16. ~
0

2015-11-06 09:57:42

moze nie klon ale podobienstwo jest :) w sumie nie dziwie im sie Apple wyglad zerznal HTC reklamy :)

Odpowiedz

15. moldovva
1

2015-11-06 09:16:28

tonący Apple się chwyta :)

Odpowiedz

14. ~leming łykający wszystko
5

2015-11-06 08:49:29

Faktycznie, filmy nie do odróżnienia!

Odpowiedz

13. ~klimass
1

2015-11-06 08:33:04

Nijak nie podobne te reklamy, nie widze w ogole zwiazku z Apple

Odpowiedz

12. applefan_
-2

2015-11-06 08:26:12

I to kopanie jabłek - któż nie próbował tego wcześniej robić... Zawsze się to źle dla kopiącego kończy. BTW widać mega laga 0:54. HTC = RIP jak pisałem jakiś czas temu i ta przepowiednia przyspiesza.

Odpowiedz

11. ~user_delete27
-2

2015-11-06 08:19:55

BE FREE i chwilę później Android Marshmallow by Google - no przecież to się wzajemnie wyklucza!

Odpowiedz

10. ~Adam
0

2015-11-06 07:21:00

Ta reklama (HTC, of course) i tak nie przejdzie do historii, jak spot promujący Warszawę przed Euro 2012 ;-) Skoro dopatrujemy się kopii to ja uważam że to również musi się kwalifikować. Nie mam racji? ;-)

Odpowiedz

7. ~Lizak
5

2015-11-06 01:39:13

6, Ja nie pije alkoholu. Wiec jesli to bylo pisane na trzezwo, to wspolczuje autorowi problemow z realnym ocenianiem roznic i podobienstw. Po dotychczasowych opiniach na temat tego newsa, moge powiedziec, ze nie tylko ja widze &quot;problematyczna logike myslenia&quot; autora.

Odpowiedz