DAJ CYNK

HTC: 1 mln dolarów na promocję w Indiach

Q!

Wydarzenia

HTC zamierza wejść na nowy rynek i dotrzeć ze swoimi produktami do mieszkańców Indii. W tym celu planowana jest duża akcja marketingowa, która promować będzie telefon HTC Smart.

HTC zamierza wejść na nowy rynek i dotrzeć ze swoimi produktami do mieszkańców Indii. W tym celu planowana jest duża akcja marketingowa, która promować będzie telefon HTC Smart.

HTC Smart to pierwsze urządzenie tego producenta, które pracować będzie w oparciu o platformę Brew. W jego obsłudze ma pomóc nakładka systemowa Sense UI, która znana jest z wcześniejszych produktów firmy.

Wprowadzając na rynek HTC Smart, firma zamierza zapełnić lukę pomiędzy bogatymi w funkcje multimedialne telefonami z ekranami dotykowymi, a smartfonami. Dzięki nakładce systemowej, urządzenie to oferować ma po części funkcjonalności znane zarówno z systemu Google Android, jak i Windows Mobile.

HTC Smart to urządzenie, które posiada ekran o przekątnej 2,8 cali i rozdzielczości QVGA (240 x 320 pikseli). Wbudowany aparat pozwala na wykonanie zdjęć w rozdzielczości 3,2 Mpx, którymi można podzielić się ze światem za pomocą transmisji danych w technologii HSDPA.

Na pokładzie nie zabrakło również obsługi interfejsu Bluetooth, radia FM oraz gniazd JACK 3,5 mm, microSD i microUSB. Zarówno pamięć operacyjna, jak i dostępna dla użytkownika posiadają po 256 MB pojemności.

HTC Smart zostanie wyceniony w Indiach na nie więcej, niż 220 dolarów. Na jego kampanię marketingową ma być przeznaczone 1 mln dolarów.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: CellPassion, wł