DAJ CYNK

Disney przestanie pokazywać reklamy Netfliksa na swoich kanałach

Michał Świech

Rozrywka

Jak wojna - to na całego. Z takiego założenia wyszedł Disney, który odmówił Netfliksowi emisji jego reklam przez należące do siebie kanały telewizyjne. To przygotowania do debiutu Disney+.

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Netflix wydawał rocznie prawie sto milionów dolarów na reklamy, z czego aż 13% szło do kieszeni Disneya. Jednak Disney doszedł do wniosku, że nie może reklamować swojego największego konkurenta. Należy jednak wspomnieć, że podobne sankcje nie dotkną reklam np. Amazonu czy Comcastu, które przecież również mają swoje usługi tego typu.

Disney+ kusi biblioteką 688 filmów i 174 seriali a to wszystko za niecałe 6 dolarów miesięcznie. Opłata z góry za cały rok wyniesie natomiast 69,99 USD. Za tą cenę klient dostanie obraz HDR i rozdzielczość 4K. Konkurencyjny Netflix za takie same warunki życzy sobie aż 16 dolarów miesięcznie.

Disney+ z biblioteką 688 filmów i 174 seriali. To brzmi przekonująco
Disney+: Cena i szczegóły oferty VoD

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: The Verge, wł