Płatnościami BLIK za ubezpieczenia sieci Generali
Towarzystwo ubezpieczeniowe Generali udostępniło właśnie płatności BLIK w swojej sieci agencyjnej. Klienci mogą zapłacić w ten sposób za każde ubezpieczenie Generali oraz Proama.

Zobacz: Blik pozwoli na płatności zbliżeniowe. To może być spora rewolucja
Zobacz: Liczba transakcji BLIKIEM w 1H2019 zbliżyła się do 90 milionów - to tyle, ile było w całym roku 2018
BLIKIEM można już zapłacić za każde ubezpieczenie w Generali i Proama.



– Zauważyliśmy wzrost wykorzystania płatności BLIKIEM podczas zdalnego zawierania polis, dlatego postanowiliśmy udostępnić taką możliwość naszym agentom – mówi Tomasz Poradzewski, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Generali i Proama. - Jest to udogodnienie dla wszystkich: klientów, agentów oraz ubezpieczyciela. BLIK zwiększa wygodę oraz bezpieczeństwo rozliczeń.
Zobacz: Płatności Garmin Pay dostępne w Banku Pocztowym
Zobacz: Z Twisto można płacić w każdym sklepie stacjonarnym i internetowym, w którym akceptowany jest Mastercard. Także za granicą
Informując o nowym udogodnieniu dla klientów, operator płatności BLIK pochwalił się szybkim rozwojem i zapowiedział rewoliucję. BLIK jest coraz częściej wybieranym przez użytkowników sposobem płatności. Liczba transakcji rośnie bardzo szybko z kwartału na kwartał, ale także w tradycyjnych terminalach.
- Ten ostatni kanał wkrótce przejdzie prawdziwą rewolucję – BLIK będzie zbliżeniowy – zapowiada Magdalena Kubisa, dyrektor rozwoju biznesu Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Tylko w pierwszej połowie roku użytkownicy systemu BLIK zrealizowali blisko 90 mln transakcji – tyle ile w całym roku 2018. 75 proc. z nich to płatności w internecie, gdzie polski system płatności mobilnych staje się pierwszym wyborem dla kupujących. W ciągu najbliższych miesięcy BLIKIEM można będzie płacić zbliżeniowo smartfonem.