PKO BP z ważnym komunikatem. Odcina klientów od aplikacji
PKO Bank Polski poinformował o planowanej przerwie w dostępnie do aplikacji mobilnych IKO i iPKO Biznes. Zapisz sobie tę datę.

Z największym banku w Polsce — PKO BP — szykuje się kolejna przerwa techniczna. Tym razem klienci stracą dostęp do dwóch aplikacji mobilnych: IKO oraz iPKO Biznes.
PKO BP ostrzega klientów
PKO BP ostrzega, że 3 sierpnia w godzinach od 1:00 do 2:00 w nocy klienci nie będą w stanie korzystać z aplikacji mobilnej IKO. Oznacza to między innymi brak dostępu do płatności zbliżeniowych telefonem, kodów BLIK oraz mobilnej autoryzacji. W tym samym czasie nie będzie też działać aplikacja iPKO Biznes.



Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.
Bank prosi, aby w miarę możliwości wcześniej zrobić wszystkie planowane operacje.