PKO BP z ważnym komunikatem. Odcina klientów od aplikacji

PKO Bank Polski poinformował o planowanej przerwie w dostępnie do aplikacji mobilnych IKO i iPKO Biznes. Zapisz sobie tę datę.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP z ważnym komunikatem. Odcina klientów od aplikacji

Z największym banku w Polsce — PKO BP — szykuje się kolejna przerwa techniczna. Tym razem klienci stracą dostęp do dwóch aplikacji mobilnych: IKO oraz iPKO Biznes.

Dalsza część tekstu pod wideo

PKO BP ostrzega klientów

PKO BP ostrzega, że 3 sierpnia w godzinach od 1:00 do 2:00 w nocy klienci nie będą w stanie korzystać z aplikacji mobilnej IKO. Oznacza to między innymi brak dostępu do płatności zbliżeniowych telefonem, kodów BLIK oraz mobilnej autoryzacji. W tym samym czasie nie będzie też działać aplikacja iPKO Biznes.

Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą, 3D-Secure 2, dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

dodaje PKO BP.

Bank prosi, aby w miarę możliwości wcześniej zrobić wszystkie planowane operacje.