ING Życie w ramach kampanii promującej ubezpieczenia na wypadek nowotworów przygotowało aplikację mobilną PiersiBadacze, w której znani sportowcy i artyści uczą panie samobadania piersi.
Dalsza część tekstu pod wideo
ING Życie w ramach kampanii promującej ubezpieczenia na wypadek nowotworów przygotowało aplikację mobilną PiersiBadacze, w której znani sportowcy i artyści uczą panie samobadania piersi.
W ramach kampanii edukacyjnej PiersiBadacze zaproszono znanych i lubianych mężczyzn, aby wzięli udział w filmach instruktażowych dotyczących samobadania piersi. To oni będą co miesiąc przypominać o dacie samobadania i pokażą, jak to się prawidłowo robi. Co więcej, kobiety same będą mogły zadecydować, który z nich zagości na ekranie ich telefonu.
Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był Your Man Reminder, aplikacja stworzona dwa lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Tam innowacyjność rozwiązania spotkała się z ogromną popularnością, a twórcy kampanii z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce. Akcja PiersiBadacze jest wspierana merytorycznie między innymi przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek.
Darmową aplikację użytkownicy urządzeń z Androidem pobrać mogą pod tym adresem. Wersji dla iPhone'ów szukać należy tutaj.
Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na
Google News