Pewnego dnia zmierzch popularności przychodzi dla wszystkich mediów społecznościowych. Facebook bronił się przed tym bardzo długo, ale nawet on przestał być modny dla najmłodszych internautów.
Dalsza część tekstu pod wideo
Pewnego dnia zmierzch popularności przychodzi dla wszystkich mediów społecznościowych. Facebook bronił się przed tym bardzo długo, ale nawet on przestał być modny dla najmłodszych internautów.
W ciągu ostatniego roku portal stracił w Polsce 300 tysięcy użytkowników w grupie wiekowej 13-17, to spadek o 18%. Na ich miejsce przyszli najstarsi internauci - w grupach wiekowych 45-54 i ponad 55 lat Facebook zanotował wzrosty sięgające 32%. Najbardziej oczywista przyczyna jaka się nasuwa jest taka: dzieci nie chcą być na tym samym portalu co ich rodzice. I szczerze mówiąc... ciężko im się dziwić.
Facebook chwali się rejestracjami nowych użytkowników, jednak raporty na jakie powołują się
wirtualnemedia z maja mówią o spadkach w kategorii użytkowników realnych i o dużym spadku jeśli chodzi o średni pobyt na stronie. Wychodzi na to, że młodsi użytkownicy byli jednak bardziej aktywną grupą, a co za tym idzie - cenniejszą.
Zobacz: Facebook wycofuje się z zakazu reklam kryptowalut
Zobacz: Ponad połowa Polaków ma obawy o swoją prywatność
Źródło tekstu: wirtualne media