Sony Mobile wprowadza nową wersję aplikacji - Xperia Diagnostic. Dzięki niej użytkownik bez korzystania z serwisu producenta będzie mógł samodzielnie sprawdzić podstawową funkcjonalność smartfonu z rodziny Xperia i w przypadku wykrycia problemów dokonać jego naprawy.
Dalsza część tekstu pod wideo
Sony Mobile wprowadza nową wersję aplikacji - Xperia Diagnostics. Dzięki niej użytkownik bez korzystania z serwisu producenta będzie mógł samodzielnie sprawdzić podstawową funkcjonalność smartfonu z rodziny Xperia i w przypadku wykrycia problemów dokonać jego naprawy.
Nowe narzędzie powinno zaoszczędzić użytkowników sporo czasu i rozwiązać wiele problemów.
Biorąc pod uwagę fakt, że ponad 30% reklamacji naszych klientów, to zgłoszenia wymagające jedynie aktualizacji oprogramowania lub takie, gdzie faktycznie usterki nie stwierdzono, wierzę, że zapewni ono szybką i prostą weryfikacją faktycznego stanu smartfona - mówi Jacek Babut, Service Account Manager w Sony Mobile.
Aplikacja jest dostępna w języku polskim i automatycznie dostosowuje się do ustawień językowych telefonu. Można ją pobrać z platformy
Google Play. Dodatkowo Sony Mobile pracuje nad tym, by w drugiej połowie roku aplikacja była preinstalowana w każdym smartfonie wchodzącym na polski rynek.
Kluczowe funkcje Xperia Diagnostics Tool:
- ocenia funkcjonalność smartfonu Xperia,
- analizuje zainstalowane aplikacje i jak wpływają one na działanie smartfonu,
- analizuje poprawne działanie sprzętu typu kamera, głośnik,
- podaje instrukcje jak rozwiązać problem,
- rozpoznaje oprogramowanie, wersje Androida i daje swoje rekomendacje.
Źródło tekstu: Sony Mobile