• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #103558  autor: kudlaty
 08 wrz 2006, 18:55
Witam, proszę o odpowiedź na pytanie, jak myślicie, kiedy powinni mi wyłączyć telefon.
Otóż, opowiem swoją historie, od 6 lat jestem abonentem Ery, mam małą firmę, 2 telefony. Było fajnie, ale popsuł się zasięg, dzwoniłem, mailowałem - wnioskowałem o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron albo z winy Era bo nie mogą zapewnić dobrej jakości usług. Na nic to się zdało. Ignorowali moje prośby, straszyli karami za rozwiązanie umowy. Wkurzony byłe i jestem. No ale trudno.
Przyszedł termin rozwiązania umowy. Nie omieszkałem skorzystać z możliwości ucieczki do innej sieci. W tym konkretnym tel nie zależy mi na przeniesieniu numeru więc wypowiedziałem.
Teraz podam kilka dat:
- okres rozliczeniowy to 09.08.2006 - 08.09.2006
- data wypowiedzenia 19.07.2006
- zgodnie z aneksem do umowy umowa została przedłużona do 17.08.2006,
- zgodnie z tekstem zamieszczonym małymi literkami pod powyższą datą "jeżeli dzień ten przypada w trakcie cyklu rozliczeniowego, to umowa zostaje przedłużona do końca cyklu rozliczeniowego" - więc jeśli ja dobrze rozumie to do 08.09.2006.
Finał jest taki: jest 08.09.2006 telefon jest nieaktywny, choć według mojego rozumowania powinien działać.
Możecie twierdzić że maruda jestem i szukam dziury w całym, przyznaje że szukam, ale mi za zerwanie umowy grożono karą to może sieć by mi zapłaciła karę za wcześniejsza deaktywacje telefonu?
Co sądzicie, mogli wyłaczyć wcześniej czy nie??

 #103563  autor: D@rio
 08 wrz 2006, 18:58
A dlaczego wcześniejszą? Przecież wg. mnie, z tego co widzę to wszystko się zgadza...

Obrazek

 #103571  autor: kudlaty
 08 wrz 2006, 19:07
nie wiem czy wszystko sie zgadza, okres rozliczeniowy jest do 8 września, wiec od 9 września jest nowy, dziś jest 8 więc powinno działać

 #103575  autor: D@rio
 08 wrz 2006, 19:13
No i jesteś w dużym błędzie ;-) i jeszcze chcesz aby Ci za to zapłacili - hehe. Zapomnij.

Otóż przeczytaj dokładnie papierek z wypowiedzeniem umowy. Pisze tam dokładnie jakaś data wygaśniecią numeru. I zgodnie z regulaninem wygaśniecię numeru następuje pod koniec okresu rozliczeniowego (a 8-y jest ostatnim dniem) a nie na początku nowego okresu rozliczeniowego (a 9-ty jest pierwszym dniem). Wg. mnie wszystko gra...

Obrazek

 #103603  autor: kudlaty
 08 wrz 2006, 20:17
po dokładnej analizie wszystkich papierków które otrzymałem z tej cudownej sieci przyznaje Tobie D@ari i tejże sieci racje
dzięki za oświecenie

 #103605  autor: D@rio
 08 wrz 2006, 20:18
nie ma za co.

Obrazek