• Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki SonyEricsson i Ericsson oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

 #270600  autor: butterfly
 10 cze 2008, 09:42
Wątpię, bardziej potrzebny jest paragon, poza tym dziwna ta gwarancja jest.

 #270609  autor: castagnet
 10 cze 2008, 10:45
Brak pieczątki mnie nurtuje. Myśle że najlepiej zrobisz jak udasz się nie do serwisu SonyEricsson'a tylko do gościa, który Ci go sprzedał.

 #270942  autor: Kamila
 12 cze 2008, 01:10
Wątpię, że jest to oryginalna karta gwarancyjna od Sony Ericssona. Przynajmniej jeszcze nie miałam okazji się z taką spotkać. Po drugie brak pieczątki i paragonu lub faktury zakupu, też już skreśla przyjęcie do naprawy przez salony. Jeśli podpisywałeś jakąś umowę, w którejkolwiek sieci to zamiast paragonu/faktury, możesz ukazać właśnie umowę/aneks. Ale Castagnet ma rację. Najlepiej udaj sie tam, gdzie zakupiłeś telefon i tam zareklamuj.