• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #171550  autor: majusio
 07 kwie 2007, 20:11
Kupiłem w promocji złoty numerek w Mbank Mobile. Starterek leży sobie narazie. Czeka ewentualnego kupca na allegro. Jeżeli nie sprzedam go za takie pieniądze jakie sobie życzę to przeniosę go sobie do PLAY karta. Za parę groszy nie ma co sprzedawać bo szkoda... Czy wiecie może w jaki sposób można zarejestrować numer w Mbank mobile? Bo z tego co wiem przy przenoszeniu do innego operatora numeru na kartę jest wymóg, że SIM musi być zarejestrowana. Szukałem na stronie www.mobile.pl jakieś informacji na temat takiego formularza. Niestety albo ślepy jestem albo nic na ten temat nie ma. A i drugie pytanie? Czy można przenieść do innego operatora świeżutko aktywowany numer na kartę czy jest jakiś okres przejściowy, który trzeba przeczekać? Może ktoś wie coś na ten temat? Z góry dzięki za informacje.

Kierownik

 #171555  autor: PiotrG-dz
 07 kwie 2007, 20:22
Możesz smiało przenieść.Bo nie ma okresu przejściowego.Warunek to rejestracja. :)

 #171556  autor: b@sho
 07 kwie 2007, 20:25
tepsaslave a nie jest tak ze ta operacja moze trwac do 7 dni jesli chodzi o pre-paid

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #171557  autor: majusio
 07 kwie 2007, 20:27
Ja wiem, że to w praktyce nawet dłużej może potrwać niż 7 dni. Ale jak zarejestrować numer w Mbank Mobile?

Kierownik

 #171558  autor: b@sho
 07 kwie 2007, 20:29
majusio nie wiem czy rejestracja nie jest rownoznacza przypadkiem z rejestracja na stronce, ale nie chcialbym cie w blad wprowadzac, wiec poczekaj na inne wypowiedzi, albo napisz do nich maila, wtedy bedziesz pewny :wink:

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #171559  autor: majusio
 07 kwie 2007, 20:31
A przypadkiem to w czasie rejestracji na stronie to nie podaje się tylko nr telefonu i adresu e-mail?

Kierownik

 #171755  autor: gm
 08 kwie 2007, 16:01
Przenoszenie numeru w pre paid trwa 7 dni. Z tym, ze 7 dni ma operator na wyrejstrowanie numeru i wylaczenie go. U mnie Simplus wyslaczył mi numer dopiero w siódmym dniu. Dopiero w ósmym dni PLAy mogło działać i u nich włączanie do sieci trwało 10 dni. Nie wiem co było przyczyna tak długiego włączania. Jeżeli przenosisz swój podstawowy numer to będziesz kilka dni bez numeru.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #173339  autor: majusio
 12 kwie 2007, 16:19
Cóż. Napisali mi z BOK Mbank Mobile, że w zarejestrowaną kartę uważa się w momencie gdy zrobię pierwsze doładowanie Mtransferem.

Kierownik

 #175862  autor: Th0mas
 20 kwie 2007, 18:18
majusio pisze:Cóż. Napisali mi z BOK Mbank Mobile, że w zarejestrowaną kartę uważa się w momencie gdy zrobię pierwsze doładowanie Mtransferem.
Hmm, a jak dam komuś kasę, żerby doładował mi konto w telefonie, za pomocą swojego konta w mBanku, to moja karta będzie zarejestrowana na jego nazwisko?

 #175944  autor: majusio
 20 kwie 2007, 23:25
Właśnie też mi się wydaje to dziwne!

Kierownik

 #176186  autor: D@rio
 21 kwie 2007, 17:31
Th0mas pisze:Hmm, a jak dam komuś kasę, żerby doładował mi konto w telefonie, za pomocą swojego konta w mBanku, to moja karta będzie zarejestrowana na jego nazwisko?
podejrzewam że dotyczy to tylko pierwszego doładowania i tylko kanału doładowań "MTransfer".

Obrazek

 #176681  autor: Th0mas
 23 kwie 2007, 09:04
No tak, ale jeżeli już za pierwszym doładowaniem poproszę znajomego, o doładowanie ze swojego eKonta, to co?

 #176869  autor: D@rio
 23 kwie 2007, 19:49
Th0mas pisze:No tak, ale jeżeli już za pierwszym doładowaniem poproszę znajomego, o doładowanie ze swojego eKonta, to co?
w regulaminie chyba nie ma o opcji eKonto słowa. Chodzi tylko o Mtransfer. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.

Obrazek

 #176999  autor: Th0mas
 24 kwie 2007, 09:32
Za pomocą mTransferu pieniądze są pobierane z eKonta.

 #177224  autor: majusio
 24 kwie 2007, 21:08
Wróciłem właśnie z punktu sprzedaży PLAY. Chciałem przenieść ten numer ale okazało się, że nie można w końcu.... bo Mbank nie ma jeszcze podpisanej umowy z Play czy coś takiego. Czyli narazie zostaje tak jak jest.

Kierownik