• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #161400  autor: jahu
 11 mar 2007, 21:00
Hej - mam pytanie nie znam sie za bardzo na stronie technicznej takich uslug - przed tyodniem nagle siadlo - i tu pytanie czy mozna jakos sprawdzic co jest przyczyna? Komp i karta uzywana "stacjonarnie" ciagle w jednej i tej samej lokalizacji - czy mozna jakos sprawdzic z jaka baza sie komunikuje,jaka moc sygnalu itp?
Nie jest to moj blueconect - pisze w imieniu osoby ktora sie to spartolilo

 #161411  autor: D@rio
 11 mar 2007, 21:25
opisz konkretnie jakie są problemy, bo na razie to piszesz tak górnolotnie a ja nie wiem co się spartliliło i na czym problem polega.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2007, 21:48 przez D@rio, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

 #161418  autor: przemek910
 11 mar 2007, 21:31
Złóżcie reklamacje, może coś na BTSie padło... Sprawdźcie czy w innych lokalizacjach również ten problem występuje.