• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #116896  autor: Mel
 25 paź 2006, 14:40
Jeśli wybrałam nie to forum co powinnam, to proszę o przeniesienie topiku.

Mam możliwość kupna telefonu za jakiś czas w Wielkiej Brytanii. Upatrzyałam sobie model i tu zaczynają się schody.

Wiem, że jeśli chodzi o ładowarkę, to trzeba mieć przejściówkę. Jestem totalny laik w tym temacie, ale chyba chodzi i o rodzaj prądu i wtyczkę. Myślę, że z taką przejściówką nie miałabym problemu, przypuszczam, że można ją kupić w Polsce. Gdybym natomiast kupiła ładowarkę w Polsce to czy nie byłoby przeciwwskazań do używania jej z angielskim telefonem?

Teoretycznie telefon nie będzie posiadał simlocka. Co jednak, jeśli będzie miał? Czy takie angielskie simlocki są do zdjęcia w Polsce, czy też sobie odpuścić telefon z zabezpieczeniem?

Na koniec - czy jest jeszcze coś, o czym powinno się wiedzieć kupując telefon w Wielkiej Brytanii?

#116899  autor: tomico
 25 paź 2006, 14:47
Możesz kupić przejściówkę do angielskiego telefonu i będzie działać, jak kupisz polską ładowarkę to też będzie działać bez problemu. To nie ma znaczenia czy przejściówka czy ładowarka.
Jeśli chodzi o simlocki to zależy jaki telefon chcesz kupić bo z nowych nokii i nowych SE jest problem ze ściągnięciem simlocka. Napisz jaki telefon chcesz kupić to ci odpowiem jak jest z simlockiem.

Pozatym musisz wiedzieć że telefony z anglii mają angielskie menu a więc musisz wgrać w polsce polskiem menu.

#116900  autor: JacekS
 25 paź 2006, 14:49
Ad.1 Nie bedzie problemu jesli kupisz sobie polska ładowarke, bedzie ona działac z twoim telefonem. Albo możesz kupić przrejściówke taka jak masz tu: http://allegro.pl/item136271824_przejsc ... ka_ce.html