• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #153320  autor: Prometo
 14 lut 2007, 19:18
Bartek pisze:czy jezeli neostrada u mnie nie dziala
W TP SA ci odpowiedzieli, że nie mogą założyć Neostrady?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #153359  autor: D@rio
 14 lut 2007, 20:15
no chyba to jest jasne Prometo że tak...

Obrazek

 #153452  autor: mameluch
 15 lut 2007, 08:30
u mnie dalej net działa:| zaczynam się zastanawiać, czy moje zgłoszenie do nich dotarło, w sumie nikt z info o odłączeniu nie dzwonił.

 #153461  autor: Coldain
 15 lut 2007, 09:20
OMG u mnie też nie rozumiem, będe musiał do nich dzwonić chyba jednak...
PS. Spóźniony prezent na walentynki dla TP od całej Polski :)
http://di.com.pl/news/15822,1.html

PS. mameluch, znalazłeś w regulaminie jakieś kruczki? Ja tylko o tym, że nie odpowiadają za infrastrukturę kabli bo to nie ich no i że można za każdy dzień nieświadczenia usługi ubiegać się o jakieś odszkodowanie czy coś.

 #153475  autor: mameluch
 15 lut 2007, 10:15
niestety nie miałem czasu za bardzo, żeby przeczytać cały regulamin:] dziś wyjeżdżam do niedzieli i sporo na głowie, zależało mi żeby jak najszybciej to do nich wysłać.
to chyba normalna zagrywka, ale doczytałem się, że w każdej chwili mogą zlikwidować ofertę specjalną. ale nie sprecyzowali, czy chodzi o świadczenie jej dla nowych, czy ograniczenie dla tych, którzy na nią podpisali umowę. chyba to drugie nie wchodzi w grę? w takim sensie, że nie mogą zmienić, bez zgody użytkownika, warunków na gorsze podczas obowiązywania umowy?

przepraszam za nieskładną wypowiedź, ale jestem z doskoku:)

 #153490  autor: D@rio
 15 lut 2007, 11:05
mameluch pisze:u mnie dalej net działa:| zaczynam się zastanawiać, czy moje zgłoszenie do nich dotarło, w sumie nikt z info o odłączeniu nie dzwonił.
ale oni odłączają pod koniec okresu rozliczeniowego przecież...

Obrazek

 #153496  autor: mameluch
 15 lut 2007, 11:18
a to nie zmieniło się ostatnio po jakiejś interwencji UKE? wydaje mi się, że kilkanaście dni temu coś takiego im nakazali, żeby umowa rozwiązywana była z dniem w których chce użyszkodnik, a nie z końcem okresu.
chyba że to była tylko jedna z przepychanek, z której nic nowego nie wynikło.

 #153501  autor: D@rio
 15 lut 2007, 11:27
mameluch pisze:wydaje mi się, że kilkanaście dni temu coś takiego im nakazali, żeby umowa rozwiązywana była z dniem w których chce użyszkodnik, a nie z końcem okresu.
pierwsze słysze. Pozatym, to by było nielogiczne bo przecież muszę się wywiązać ze świadczenia usługi za cały okres, za który płacisz ;-)

Obrazek

 #153505  autor: mameluch
 15 lut 2007, 11:51
w sumie nie byłoby chyba na co narzekać, bo dzięki temu okres przejściowy bez neta będzie krótszy;)
no zobaczymy. może ktoś słyszał coś takiego jak ja (Coldain?), a może sobie ubzdurałem;]

 #153568  autor: Coldain
 15 lut 2007, 15:47
Hehe a ja wiem co i jak :) Mianowicie jeśli nie zdążyli ci odłączyć do 14 to się nie martw, leci Ci darmowy Internet, bo w TP płacisz tylko za okres 1-14 luty, a więc połowę abo. Zostanie to uwzględnione na rachunku z lutego, a jak nie to w marcu to policzą. Info potwierdzone na 9393 (wiem, nie warto im ufać, ale skoro tak mówią :D)

 #153590  autor: Ryszard Lubicz
 15 lut 2007, 16:50
Trochę mieszają, mnie zapewniali że umowę wysłali mi 1 lutego priorytetem, doszła do mnie 14 lutego i z pieczątki wynikało że wysłali 7 lutego...Neo mi jeszcze nieodłączyli a podobno jak nieodlączą to multiomo niemoże zacząć dzialać. hehe przed wczoraj zadzwoniła pani z tp do mnie i mi groziła jesli odejdę to u nich będę przekreslony i niemam co liczyć na promocje i tp.

 #153592  autor: Atlan
 15 lut 2007, 16:59
Ryszard Lubicz pisze:Trochę mieszają, mnie zapewniali że umowę wysłali mi 1 lutego priorytetem, doszła do mnie 14 lutego i z pieczątki wynikało że wysłali 7 lutego...Neo mi jeszcze nieodłączyli a podobno jak nieodlączą to multiomo niemoże zacząć dzialać. hehe przed wczoraj zadzwoniła pani z tp do mnie i mi groziła jesli odejdę to u nich będę przekreslony i niemam co liczyć na promocje i tp.
A ja nie odeszłem i też nie mam co liczyć na promocje :P (bo dotyczą tylko nowych abonentów)

 #153596  autor: Ryszard Lubicz
 15 lut 2007, 17:13
Z usługi szerokopasmowego dostępu do internetu Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) - neostrada tp zrezygnowało od 15 stycznia do 14 lutego 30 tysięcy osób. W tym samym czasie TP SA pozyskała 60 tys. nowych klientów neostrady, poinformował agencję ISB Jacek Kalinowski, rzecznik grupy TP.
Od 15 stycznia przez miesiąc można było bez żadnych konsekwencji zrezygnować z usługi internetowej Telekomunikacji Polskiej w związku ze zmianą regulaminu świadczenia tej usługi. Zgodnie z decyzją Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), od 15 lutego neostrada może być oferowana również osobno, czyli bez usług głosowych, a nie - jak dotychczas - wyłącznie opłacając jednocześnie abonament w wysokości przynajmniej 50 zł.
"Z okazji zmiany regulaminu od 15 stycznia do 14 lutego zrezygnowało łącznie ponad 30tys. klientów. W tym czasie pozyskaliśmy 60 tys. nowych klientów" - powiedział Kalinowski.

Dodał, że z tej liczby do tej pory 7,6 tys. osób podpisało umowy na świadczenie usługi szerokopasmowego internetu na linii telefonicznej TP SA (tzw. bitstream access - BSA) u konkurentów Telekomunikacji Polskiej, czyli w Netii i GTS Energis. Z tego 7 tys. w Netii, a 600 osób w GTS Energis.
Rzeczniczka Netii Jolanta Ciesielska powiedziała w czwartek agencji ISB, że Netia zebrała 46 tys. zamówień na BSA od abonentów TP SA.
"Ponad 20 tys. podpisanych zamówień do nas wróciło. Z pozostałych 26 tys. część mogła zrezygnować" - powiedziała Ciesielska.
Dodała, że nie jest jasne, czy u wszystkich klientów, którzy zamówili usługę, jest techniczna możliwość jej świadczenia.
Urszula Stankiewicz, rzeczniczka GTS Energis, powiedziała w czwartek ISB, że operator ma obecnie 2.200 zamówień na szerokopasmowy internet od abonentów TP SA, z tego podpisano dotychczas zaledwie 200 umów.
DZIWNE TE DANE, NA INTERII PISALI żE ZREZYGNOWAłO 170 TYSIęCY, a w multimo mi powiedziała że dziennie mają 1000 zamówień...

Grażynko wybacz...

 #153871  autor: I_Was_Dj
 16 lut 2007, 12:08
mam pytanie do osób które wysyłały umowy do Netii, ile tych umów mam wysłać? bo tam pisze ze umowe podstawową i załącznik E mam wydrukować dwa razy, tzn że jedną kopie mam zostawić dla siebie a druga im wysłać? czy mam obie wysłać??

 #153896  autor: PiotrG-dz
 16 lut 2007, 13:15
Jedną zachowac dla siebie a drugą wysłać.

 #153903  autor: mystic
 16 lut 2007, 13:57
A ilu abonentów zrezygnowało w listopadzie, przy pierwszej zmianie regulaminu ? W tym czasie ja rezygnowałem i pamiętam, że w kolejce ze mną na 8 osób, z neo rezygnowało 6. Więc niech zweryfikują te swoje info i podają prawdziwe dane a nie za okres, za który im pasuje, bo w styczniu to umowy wypowiadali abonenci, którzy się dowiedzieli o takiej możliwości na samym końcu, ci bardziej obeznani wypowiadali w listopadzie i od nich reszta się dowiadywała o takiej możliwości.

EDIT
I wszystko jasne LINK

 #153920  autor: GrzegorzL
 16 lut 2007, 15:13
A czy są na forum osoby którym uruchomiono już Multimo?

 #154042  autor: Prometo
 16 lut 2007, 21:18
GrzegorzL, z tego co się orientuję to mameluch i Coldain.

 #154117  autor: Coldain
 17 lut 2007, 09:19
Nie, mi jeszcze nie uruchomili, dziś dopiero wyślę umowę, a więc jeszcze trochę to potrwa to wszystko, bo modem jeszcze muszą mi przysłać, loginy i hasła ;). Myślę, że mameluch będzie pierwszy, jeśli chodzi o uruchomienie usługi, bo wcześniej odesłał umowę...

 #154143  autor: I_Was_Dj
 17 lut 2007, 11:35
Ja też pewnie bedę czekał na Net24 sporo, gdyż mi przysłali maila, że czas podłączenia sie wydłuży gdyż mają za dużo klientów :| ale przynamniej mam dalej mój radiowy internet :) nie bede bez :P


Edit:
sorry za offtop. Widze że ludzie sie pytają z jakiego internetu korzystamy i nie wiadomo kogo sie pytać i czy już ktoś ma. NIe ukrywam że po lewej stronie w naszych danych przydałaby sie informacja z jakiego internetu korzystamy, przydałoby się ale to już ode mnie nie zależy :P
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7