• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #230930  autor: D@rio
 02 lis 2007, 01:11
Prometo pisze:
Tyle kosztuje polecony za potwierdzeniem odbioru 'Priorytet"
dokładnie ;)

Obrazek

 #230980  autor: tomko111
 02 lis 2007, 15:15
Kolejny fax został do nich przed chwilą wysłany. Zastanawiam się jeszcze ile to potrwa. I czy ta zwłoka to jest przypadkowa, czy tylko dlatego aby zniechęcić do dalszych działań i zatrzymać klienta w sieci..

 #231018  autor: mike278
 02 lis 2007, 17:55
nie sadze. po prostu jak slysze slowa system i orange to sie gotuje. maja niezly balagan, i tyle. nakladka goni nakladke, i na dodatek czasem poprawiajac jedno zwala sie drugie. mam numer abo od 6 ponad lat i 40 reklamacji roznego typu. od samodzielnego wylaczania uslug przez rzeczony system po zle rozliczane rozmowy. :)

Execute the order 66.

 #231068  autor: DejwiD
 02 lis 2007, 21:19
tomko111 pisze:Ale dziwi mnie to, że mojego numeru nie ma w ogóle w systemie, a działa.
prawidlowo powinienes na to spojrzec z drugiej strony. masz w systemie ten sam co karta sim. tylko na wierzchu wydrukowany inny :)
mike278 pisze:i 40 reklamacji roznego typu.
jakos nie moge uwierzyc :] a moze przy wpisywaniu ci sie zero dodalo :)

 #231071  autor: D@rio
 02 lis 2007, 21:23
tomko111 pisze:Kolejny fax został do nich przed chwilą wysłany. Zastanawiam się jeszcze ile to potrwa. I czy ta zwłoka to jest przypadkowa, czy tylko dlatego aby zniechęcić do dalszych działań i zatrzymać klienta w sieci..
wyślij poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru...

Obrazek

 #231072  autor: tomko111
 02 lis 2007, 21:27
D@rio pisze:
tomko111 pisze:Kolejny fax został do nich przed chwilą wysłany. Zastanawiam się jeszcze ile to potrwa. I czy ta zwłoka to jest przypadkowa, czy tylko dlatego aby zniechęcić do dalszych działań i zatrzymać klienta w sieci..
wyślij poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru...
Poczekam jeszcze kilka dni, zadzwonię i dowiem się jaki jest status rozwiązywania problemu.

[ Dodano: 2007-11-02, 21:29 ]
DejwiD pisze:
prawidlowo powinienes na to spojrzec z drugiej strony. masz w systemie ten sam co karta sim. tylko na wierzchu wydrukowany inny :)
Tak, tylko jak się dowiedzieć jaki faktyczny nr SIM ma ta karta i jaki jest w systemie Orange.. :roll:

 #231074  autor: D@rio
 02 lis 2007, 21:33
tomko111 pisze:
Tak, tylko jak się dowiedzieć jaki faktyczny nr SIM ma ta karta i jaki jest w systemie Orange..
hmmm.... niektóre telefony potrafią to sprawdzić z poziomu algorytmu software'owego. Np. mój Samsung Z400 (w Admin's Menu) to potrafi. Wtedy, trzeba zweryfikować dane. Ewentualnie, w salonie firmowym powinni mieć czytniki /testery/ kart SIM. Tam też jest to zweryfikowania.
tomko111 pisze:Tak, tylko jak się dowiedzieć jaki faktyczny nr SIM ma ta karta i jaki jest w systemie Orange..
DejwiD niech Ci sprawdzi ;)

Obrazek

 #231294  autor: DejwiD
 03 lis 2007, 23:41
D@rio pisze:DejwiD niech Ci sprawdzi
hahahah wykluczone :) pewnie z pol pracy tutaj regularnie zaglada :)

 #231299  autor: tomko111
 04 lis 2007, 00:02
DejwiD pisze:
D@rio pisze:DejwiD niech Ci sprawdzi
hahahah wykluczone :) pewnie z pol pracy tutaj regularnie zaglada :)
Sorry za off'a ale Ty pracujesz w Orange DejwiD?

 #231301  autor: babeo
 04 lis 2007, 00:05
tomko111 pisze:Sorry za off'a ale Ty pracujesz w Orange DejwiD?
Tak.

 #231302  autor: tomko111
 04 lis 2007, 00:15
DejwiD pisze:
D@rio pisze:DejwiD niech Ci sprawdzi
hahahah wykluczone :) pewnie z pol pracy tutaj regularnie zaglada :)
DejwiD to skoro pracujesz w Orange, to może mógłbyś mi poradzić co mam zrobić w tej sytuacji? Bo sądzę, że ten fax i tak wiele nie zdziała... :(

 #231307  autor: DejwiD
 04 lis 2007, 00:57
wziac ze soba karte sim, dowod osobisty, puk i udac sie w jedno z dwoch wybranych miejsc: Salon ORANGE ul. 3-go Maja 5 lub ul. Chorzowska 107, CH Silesia City Center. Zaczac rozmowe od przedstawienia sytuacji, ze masz karte sim zakupiona przez orange.pl, na ktorej widnieje bledny nr karty sim, co uniemozliwia Ci zarejestrowanie karty, poprosic o sprawdzenie tego numeru lub ewentualnie zarejestrowanie od reki tego numeru. tylko nie rob tego bledu i nie idz o tej porze co wszyscy. jak sa tlumy to sa inne priorytety :)

 #231330  autor: tomko111
 04 lis 2007, 12:23
DejwiD pisze:wziac ze soba karte sim, dowod osobisty, puk i udac sie w jedno z dwoch wybranych miejsc: Salon ORANGE ul. 3-go Maja 5 lub ul. Chorzowska 107, CH Silesia City Center. Zaczac rozmowe od przedstawienia sytuacji, ze masz karte sim zakupiona przez orange.pl, na ktorej widnieje bledny nr karty sim, co uniemozliwia Ci zarejestrowanie karty, poprosic o sprawdzenie tego numeru lub ewentualnie zarejestrowanie od reki tego numeru. tylko nie rob tego bledu i nie idz o tej porze co wszyscy. jak sa tlumy to sa inne priorytety :)
Byłem w Silesi w salonie, obsługa tam jest do d.. jednym słowem, dwie pracownice w ogóle nie wiedziały o co mi chodzi (chociaż wyjaśniłem sprawę bardzo dobrze) i chciały ponownie zarejestrować mój numer dając mi formularz rejestracji. Powiedziałem, że nie o to chodzi to wysłali mnie na 3-go Maja, tam powiedzieli, że bez wysłania faxu się nie obejdzie, bo muszą to naprawić w Warszawie. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak czekać.
Przy okazji kod PUK tej karty SIM także się nie zgadza, ponieważ sprawdzano już go w salonie.. A i kontaktowałem się także przez [email protected], poprosili też o dane, zobaczymy co da się zdziałać.. tylko nie chcę usłyszeć: niestety, nic nie jesteśmy w stanie zrobić, czyli po prostu: 'odwal się Pan i daj nam spokój'.

 #231481  autor: adass
 04 lis 2007, 22:28
a teraz pytanie z innej beczki. znajomy chce przeniesc nr z popa do ery. byl w salonie i chcial zaswiadczenie o nr. w salonie sie dowiedzial ze musi posiadac takie cos jak potwierdzenie rejestracji. rejestrowal sie kilka lat temu jeszcze za czasow idei. po sprawdzeniu w komputerze nr okazal sie zarejestrowany ale niby jest wymagane te potwiedzenie ktorego znajomy nie otrzymal. zreszta nie tylko on ja takze jak sie kiedys rejestrowalem czegos takiego nie otrzymalem i masa znajomych. i co z tym teraz zrobic??

 #231495  autor: mikage1
 04 lis 2007, 23:48
Myślę, że można spróbować zarejestrować się jeszcze raz...

 #231499  autor: adass
 05 lis 2007, 00:24
czyli jak rozumiem to najlepiej sie teraz wyrejestrowac i nastepnie na nowo zarejestrowac. bo ty chyba jedyne sensowne rozwiazanie. chyba ze te potwierdzenie to jest jakas sciema?? nie wystarczy dowod osobisty i karta sim z nr i pukiem??

 #231567  autor: tomko111
 05 lis 2007, 18:52
Po prostu ręce mi się trzęsą jak mam dzwonić lub iść do salonu Orange. Dzisiaj, 2 godziny temu dzwoniłem do Orange, w celu dowiedzenia się, jaki jest status rozwiązywania problemu. Przez pierwsze 5 min konsulant w ogóle nie wiedział o co chodzi, potem wypytywał o kolejne głupie pytania (próbował ze mnie zrobić idiotę wmawiając, że mój nr karty SIM nie istnieje w ich systemie, a także, że możliwe jest, że mam inny nr bo nie doładowywałem karty i nr przepadł - co jest absurdem). Po chwili powiedział, że wątpi, aby dało się problem rozwiązać. Po prostu się załamałem teraz.. Przez jedną ICH pomyłkę nie mogę zarejestrować numeru i przejść do Play'a, żenada.. co mogę zrobić jeszcze w tej sytuacji? Proszę o pomoc, gdyby to był jakiś do dup.. numer to olałbym to, ale naprawdę mi na nim zależy. :(

 #231584  autor: widex
 05 lis 2007, 19:50
Rzecznik Praw Konsumenta? Orange najwyraźniej nie wie co sprzedaje, żenada....

 #231585  autor: tomko111
 05 lis 2007, 19:54
widex pisze:Rzecznik Praw Konsumenta? Orange najwyraźniej nie wie co sprzedaje, żenada....
W ogóle da coś takiego? Zależy mi na czasie, ale w tym tempie chyba niczego w ogóle nie zdziałam. :(

 #231676  autor: adass
 06 lis 2007, 13:25
to moze sproboj zrobic takie cos niech tobie wydadza klona karty oczywiscie na ich koszt?? widze ze z tym pre peidem to sa duze problemy zeby nr zabrac od nich