Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
94
Rejestracja
23 lis 2007, 21:37
Lokalizacja
Warszawa
PW.dechomenon pisze:fajnie, ze to wyjasniłaś w końcu, jak to się odbywa, a jakie macie cele miesieczne/kwartalne na tej linii?biricchina pisze:2601 to Dział Obsługi Klienta, gdzie liczy się ilość połączeń odebranych, więc możliwe, że szybciej godzą się np. na obniżenie ceny, bo po prostu nie mają czasu rozmawiać dłużej a poza tym jak nie obniżą to dzwoniąc po raz drugi pewnie połączysz się z kimś innym, więc umowa mu umknie;), ale ciężko się dodzwonić i połączenie jest płatne.BTS_lodz pisze:Mam takie pytanie: gdzie można uzyskać lepszą ofertę przy przedłużaniu umowy: pod 2601, 2699 czy osobiście w salonie firmowym? Czy pracownicy w salonie mają możliwość modelowania oferty i dodawania czegoś więcej niż system przewidział?
2699 to mój dział czyli Dział Obsługi Programów Łojalnościowych, tu uzyskasz to samo co w DOKu czy w salonie. Co do obniżenia ceny to zależy na kogo się trafi, u mnie nie ma z tym żadnego problemu, jednak są osoby, które załatwiły klientom obniżenie ceny telefonu a oni go potem nie wzięli albo dalej marudzlili i teraz po prostu nie chce im się w to bawić.
Poza tym jeśli konsultant z 2699 nie ma Ciebie w swojej bazie to nawet jak sprzeda Ci telefon to mu się to nie policzy a na DOKu takie kontrakty liczą się do miesięczngo celu.
Pozdrawiam
Darmowe wieczory i weekendy czyli 240 minut co miesiąc do plusa (niestety nawet nie na stacjonarne)gm pisze:O jakich DWiW piszesz? Czy to jeszcze za czasów GODZIN czy NP?
nie mają oni takiej możliwości.biricchina pisze:2601 to Dział Obsługi Klienta, gdzie liczy się ilość połączeń odebranych, więc możliwe, że szybciej godzą się np. na obniżenie ceny
nie prawda. Nie zawsze. Często są oddzielne oferty pod 2699 i dla salonów... mam tutaj na myśli np. jakieś dodatkowe benefity.biricchina pisze:2699 to mój dział czyli Dział Obsługi Programów Łojalnościowych, tu uzyskasz to samo co w DOKu czy w salonie.
od kiedy to konsultant decyduje bezpośrednio o obniżeniu ceny telefonu, co?biricchina pisze:Co do obniżenia ceny to zależy na kogo się trafi, u mnie nie ma z tym żadnego problemu, jednak są osoby, które załatwiły klientom obniżenie ceny telefonu
Mają, bo sama to robiłam, na DOKu.D@rio pisze:biricchina napisał/a:
2601 to Dział Obsługi Klienta, gdzie liczy się ilość połączeń odebranych, więc możliwe, że szybciej godzą się np. na obniżenie ceny
nie mają oni takiej możliwości.
Kiedyś tak było, że oferta pod 2699 sporo różniła się od tej z salonu, była lepsza. Teraz tak niestety w większości przypadków nie jest, mówię o klientach indywidualnych.D@rio pisze:biricchina napisał/a:
2699 to mój dział czyli Dział Obsługi Programów Łojalnościowych, tu uzyskasz to samo co w DOKu czy w salonie.
nie prawda. Nie zawsze. Często są oddzielne oferty pod 2699 i dla salonów... mam tutaj na myśli np. jakieś dodatkowe benefity.
Nie pisałam o zgodzie, bo nie ja o tym nie decyduje, ale o wysłaniu prośby o obniżenie ceny aparatu. Są konsultanci, którzy mówią, że nie ma takiej możliwości, bo nie chce im się wypełniać prośby o obniżenie.D@rio pisze:biricchina napisał/a:
Co do obniżenia ceny to zależy na kogo się trafi, u mnie nie ma z tym żadnego problemu, jednak są osoby, które załatwiły klientom obniżenie ceny telefonu
od kiedy to konsultant decyduje bezpośrednio o obniżeniu ceny telefonu, co?
no a ja się dalej będę upierwał przy swoim że konsultant nie ma takich kompetencjibiricchina pisze:
Mają, bo sama to robiłam, na DOKu.
a ja myślami jestem o kliencie biznesowym - to raz. A dwa - nigdzie nie napisałem że sporo się różniła i była lepsza... bo wcale tak nie uważam. Podkreśliłem że zdarzało się iż różniły się pewne detale czyt. benefity... ot taka kosmetyka.biricchina pisze:Kiedyś tak było, że oferta pod 2699 sporo różniła się od tej z salonu, była lepsza. Teraz tak niestety w większości przypadków nie jest, mówię o klientach indywidualnych.
cieszę się, że wreszcie doprecyzowałaś. Teraz się mogę zgodzić...biricchina pisze:Nie pisałam o zgodzie, bo nie ja o tym nie decyduje, ale o wysłaniu prośby o obniżenie ceny aparatu. Są konsultanci, którzy mówią, że nie ma takiej możliwości, bo nie chce im się wypełniać prośby o obniżenie.
to zobaczymy co ja dostanę przy Elastycznej 300biricchina pisze:Dodatkowo z tego co zaobserwowałam jest zgoda na obniżenie ceny od ubali55, przy Kubali25 i 40 takich zgód nie ma.
Ja tu nadal piszę o wysłaniu prośby o obniżenie ceny;)D@rio pisze:biricchina napisał/a:
Mają, bo sama to robiłam, na DOKu.
no a ja się dalej będę upierwał przy swoim że konsultant nie ma takich kompetencji
Zgadzam się.D@rio pisze:biricchina napisał/a:
Kiedyś tak było, że oferta pod 2699 sporo różniła się od tej z salonu, była lepsza. Teraz tak niestety w większości przypadków nie jest, mówię o klientach indywidualnych.
a ja myślami jestem o kliencie biznesowym - to raz. A dwa - nigdzie nie napisałem że sporo się różniła i była lepsza... bo wcale tak nie uważam. Podkreśliłem że zdarzało się iż różniły się pewne detale czyt. benefity... ot taka kosmetyka.
Chyba Nam się pochwalisz co udałoCi się wywalczyć;)D@rio pisze:biricchina napisał/a:
Dodatkowo z tego co zaobserwowałam jest zgoda na obniżenie ceny od ubali55, przy Kubali25 i 40 takich zgód nie ma.
to zobaczymy co ja dostanę przy Elastycznej 300
no właśnie, wysłaniu prośby... teraz doprecyzowałaś. Bo mi od początku chodziło o to iż konsultant nie ma kompetencji pozwalających na samodzielnie obniżenie ceny telefonubiricchina pisze:
Ja tu nadal piszę o wysłaniu prośby o obniżenie ceny;)
nie zamierzam walczyć. Już mi się nie chce w tej kadencji. Chyba się starzejębiricchina pisze:
Chyba Nam się pochwalisz co udałoCi się wywalczyć;)
nic więcej, to nie jest najlepsza metoda...złożyć rezygnację, ale to nie zawsze rusza Polkomtel, i nie jest to najlepsza metoda negocjacji.oregon pisze:mam pytanie jak bym zrzekl sie telefonu to co mi moga dac?