• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #98518  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 14:04
Witam.

Czy jest jakas mozliwosc takiej "przerobki" karty SIM w Simplusie abym mial mozliwosc sprawdzania jaki jest aktualny stan mojego konta? W tej chwili mam informacje na ekranie telefonu, ale jest to kwota nieaktualna ktora odswiezana jest co jakis czas. Czy mozna cos z tym zrobic? Np. czy jest jakis kod dzieki ktoremu moge sprawdzi stan swojego konta?

Pozdr.

 #98519  autor: GregPepe
 25 sie 2006, 14:05
Chyba wystarczy zmienić platforme na nową
Jest specjalny kod który ja zmienia niestety go nie znam

 #98520  autor: pajorro
 25 sie 2006, 14:07
Jest taka możliwość. Połączenia i smsy będą rozliczane w czasie rzeczywistym. Nie będziesz już musiał wyłączać i włączać telefonu, aby mieć zaktualizowane konto. Wystarczy wpisać jeden kod (
*101*11*99#) i zmienisz sposób naliczania. A sprawdzasz wtedy *100#.

Zajrzyj na strone :-)

 #98534  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 14:40
Cholera jasna :/ Juz mi sie ta siec nie podoba :) Mam 6310i, ktora niestety nie jest obslugiwana przez ta usluge. Ciekawe dlaczego?

W Erze wszystko moglem zrobic nawet na 7 letniej 3310 :) A tu jakies chore ograniczenia.

Nie ma jakiegos innego sposobu?

P.S. Co jaki czas uaktualniane jest konto na ekranie telefonu?

Pozdr.

 #98549  autor: pajorro
 25 sie 2006, 15:11
Możesz mieć nową platformę na 6310i. Na każdym możesz. Na stronie są podane modele na których Simplus działa tylko z nową platformą!

 #98566  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 15:32
Nie do konca rozumiem. Nie mam pojecia czy mam nowa czy stara platforme. Jak to sprawdzic.

Czyli jest jakas mozliwosc abym uruchomil ta usluge na swojej komorce?

 #98568  autor: pajorro
 25 sie 2006, 15:35
Stara platforma- stan konta widoczny cały czas na wyświetlaczu telefonu. Aktualizuje się po wyłączeniu i włączeniu telefonu.

Nowa platforma- połączenia i smsy pomniejszają limit od razu. Stan konta sprawdza się *100#, a uruchamia się ją tym dłuższym kodem co pisałem Ci wcześniej.

 #98573  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 15:42
No to teraz daje ci zagadke, ktorej jeszcze pewnie nikt nie rozwiazal :)

Jest tak:

Uruchomilem taryfe TEAM7. Wpisalem kod aktywujacy usluge *101*11*99# ale na wyswietlaczu pojawil sie komunikat: "Usluga dostepna tylko z taryfami TEAM4, TEAM7 i 1 Sekunda. Zmien taryfe" (na 100% mam taryfe TEAM7 bo wprowadzilem juz pare numerow do swojaka).
Co najlepsze, pomimo tego ze usluga oficjalnie sie nie aktywowala kod *100# dziala :shock: Ale nie tak jak powinien.
W tej chwili na wyswietlaczu komorki mam kwote 5,60zł, a po wpisaniu kodu jest 5,65zł :shock:

Ja juz nic nie rozumiem... Masz jakis pomysl?

 #98576  autor: D@rio
 25 sie 2006, 15:47
k*** następnemu karta SIM się spie**** :/ :/ :/ sorry, nerwy mi już puszcają. Kolejna osoba :|

Obrazek

 #98578  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 15:50
D@rio pisze:k*** następnemu karta SIM się spie**** :/ :/ :/ sorry, nerwy mi już puszcają. Kolejna osoba :|
Czyli co to oznacza? :? Zjeb*la mi sie karta? Bez zartow... kupilem ja 3 dni temu. Co z tym teraz robic?

 #98580  autor: D@rio
 25 sie 2006, 15:53
ulmoz pisze:
D@rio pisze:k*** następnemu karta SIM się spie**** :/ :/ :/ sorry, nerwy mi już puszcają. Kolejna osoba :|
Czyli co to oznacza? :? Zjeb*la mi sie karta? Bez zartow... kupilem ja 3 dni temu. Co z tym teraz robic?
ecch...temat rzeka. Istnieje prawdopodobieństwo że niestety tak. Ostatnio dużo jest takich problemów. Powiedz mi, włączyłeś i wyłączyłeś ponownie telefon..?

Obrazek

 #98583  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 15:56
Tak. Wlaczylem, wylaczylem telefon, wyjalem karte SIM, ale dalej na wyswietlaczu jest 5,60zł, pomimo tego ze kod *100# dziala (pomimo tego ze po wpisaniu kodu aktywujacego pojawia sie info o koniecznosci zmiany taryfy) - czyli nic sie nie zmienilo.

Da sie cos z tym zrobic? Mial juz ktos podobny problem?

 #98587  autor: D@rio
 25 sie 2006, 15:59
ulmoz pisze:Tak. Wlaczylem, wylaczylem telefon, wyjalem karte SIM, ale dalej na wyswietlaczu jest 5,60zł, pomimo tego ze kod *100# dziala (pomimo tego ze po wpisaniu kodu aktywujacego pojawia sie info o koniecznosci zmiany taryfy) - czyli nic sie nie zmienilo.

Da sie cos z tym zrobic? Mial juz ktos podobny problem?
taaaa :| , dziesiątki osób mają taki sam problem jak Ty :| wiesz co Ci powiem? Nic nie rób z tym...albo samo się naprawi albo nie :?

P.S
to są jakieś jaja z tymi kartami SIM już :? :|

Obrazek

 #98589  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 16:02
A jest szansa ze sie naprawi? Zadne operacje nie pomagaja, wyjmowanie baterii, wyjmowanie karty sim, nic. Wciaz ta sama sytuacja. Byly takie przypadki ze sie komus samo naprawilo?

A jesli sie nie naprawi to mam uzywac tej karty na ktorej nawet nie moge sprawdzic aktualnego stanu konta? W salonie Plusa nic z tym nie zrobia?

 #98591  autor: D@rio
 25 sie 2006, 16:05
szansę są. Były przypadki że się naprawiło a były przypadki że niestety nie. Generalnie błędnie Ci została przeprowadzona migracja i lipka teraz :|

możesz pójść do salonu ale pewnie będą kazali Ci wymienić kartę SIM na nową :|

P.S
Jak nie możesz sprawdzić aktualnego stanu konta? Teraz aktualny stan konta masz pod *100#.

Obrazek

 #98599  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 16:27
D@rio pisze: P.S
Jak nie możesz sprawdzić aktualnego stanu konta? Teraz aktualny stan konta masz pod *100#.
Tak, masz racje. Ale bledna kwota wciaz wisi na ekranie komorki.

Dzwonilem przed chwila do BOK'u. Konsultant wyslal mi jakiegos smsa, ale w tresci bylo: "Bledna aktualizacja karty SIM. Skontaktuj sie z...". Zadzwonilem drugi raz, podalem kod bledu, za chwile ma do mnie oddzwonic, ale cos czuje ze niewiele poradza :/

Pozdr.

P.S. Kod bledu jakby ktos byl ciekawy to 0019404.

 #98600  autor: pajorro
 25 sie 2006, 16:28
A przyszedł Ci jakiś smsa po wpisaniu kodu aktywacyjnego nową platoformę? "wyłącz i włącz telefon"? Może spróbuj usunąć skrzynkę odbiorczą (ja tak miałem kiedyś, że nie przyszedł sms bo miałem zapchaną pamieć karty sim i nie chciała sie włączyc nowa platforma)

 #98601  autor: D@rio
 25 sie 2006, 16:29
ulmoz pisze:
D@rio pisze: P.S
Jak nie możesz sprawdzić aktualnego stanu konta? Teraz aktualny stan konta masz pod *100#.
Tak, masz racje. Ale bledna kwota wciaz wisi na ekranie komorki.

Dzwonilem przed chwila do BOK'u. Konsultant wyslal mi jakiegos smsa, ale w tresci bylo: "Bledna aktualizacja karty SIM. Skontaktuj sie z...". Zadzwonilem drugi raz, podalem kod bledu, za chwile ma do mnie oddzwonic, ale cos czuje ze niewiele poradza :/

Pozdr.

P.S. Kod bledu jakby ktos byl ciekawy to 0019404.
no wiem, wisi. No to dobrze że dzwoniłeś. Może coś poradzą...
ten numer to oznacza jakiś rodzaj błędu. Oni to tam mają spisane. Ja niestety nie mam szczegółowych informacji na temat oznaczeń tych numerów...

Obrazek

 #98603  autor: ulmoz
 25 sie 2006, 16:35
pajorro pisze:A przyszedł Ci jakiś smsa po wpisaniu kodu aktywacyjnego nową platoformę? "wyłącz i włącz telefon"? Może spróbuj usunąć skrzynkę odbiorczą (ja tak miałem kiedyś, że nie przyszedł sms bo miałem zapchaną pamieć karty sim i nie chciała sie włączyc nowa platforma)
Taki sms nie przyszedl. Nawet oficjalnie nie mam aktywowanej nowej platformy, bo caly czas wywala mi komunikat ze musze zmienic taryfe, ale platforma dziala. Po zmianie taryfy z easy na team7 rowniez zaden sms nie przyszedl (a chyba powinien). To ze sie faktycznie zmienila wiedzialem po wpisaniu kodu ktory o tym informuje *147#, oraz po tym ze wpisalem numery do swojakow (wtedy juz dostalem smsa: "dziekujemy za aktywowanie uslugi swojaki"). Skrzynka NA PEWNO nie jest zapchana bo przychodza inne wiadomosci.

Poza tym konsultant powiedzial mi ze po zmianie taryfy z easy na team7 WSZYSTKIE numery swojaka jakie wpisuje kosztuja mnie 2,5zł :shock: Przeciez pierwszych 7 mialo byc za darmo. Wpisalem narazie dwa i kasy jak dotad mi nie zabrali, wiec chyba konsultant sie mylil prawda? Bo jak nie to mi zaraz zeżre bezprawnie 5zł :?

Juz mnie kur*ica łapie :|

 #98607  autor: pajorro
 25 sie 2006, 16:41
ulmoz pisze:
Taki sms nie przyszedl. Nawet oficjalnie nie mam aktywowanej nowej platformy, bo caly czas wywala mi komunikat ze musze zmienic taryfe, ale platforma dziala. Po zmianie taryfy z easy na team7 rowniez zaden sms nie przyszedl (a chyba powinien). To ze sie faktycznie zmienila wiedzialem po wpisaniu kodu ktory o tym informuje *147#, oraz po tym ze wpisalem numery do swojakow (wtedy juz dostalem smsa: "dziekujemy za aktywowanie uslugi swojaki"). Skrzynka NA PEWNO nie jest zapchana bo przychodza inne wiadomosci.

Poza tym konsultant powiedzial mi ze po zmianie taryfy z easy na team7 WSZYSTKIE numery swojaka jakie wpisuje kosztuja mnie 2,5zł :shock: Przeciez pierwszych 7 mialo byc za darmo. Wpisalem narazie dwa i kasy jak dotad mi nie zabrali, wiec chyba konsultant sie mylil prawda? Bo jak nie to mi zaraz zeżre bezprawnie 5zł :?

Juz mnie kur*ica łapie :|
A w jakim telefonie masz karte? W 6310i? Skoro Ty masz jakieś inne błędy i idiotyzmy ze zmianą taryfy to może to co ja Ci raczej nie pomoże, ale to że smsy przychodzą to nie znaczy, że np. pamięc karty sim nie jest zajęta. Właśnie tak miałem na 6310i i Simplusie. A smsy z Simplusa typu "konto zaktualizowane. Wyłącz i włącz telefon" zapisują sie na karcie sim...

A jak nie to według mnie powinni Ci wymieć karte z uwagi, że coś jest nie tak.