• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #98297  autor: D@rio
 24 sie 2006, 22:10
a po drugie masz bardzo nieaktualne informację co do Ery. Jak uważasz że w Erze są prehistoryczne pakiety minut to chyba parę lat jesteś do tyłu ;-)

Obrazek

 #98301  autor: sapv
 24 sie 2006, 22:13
D@rio pisze:Ja o tym wszystkim wiem :-) tylko nie wiem dlaczego Ty się wcinasz odrazu z mądrościami całęj grupy G300 (nie od Ciebie to słyszę jako pierwszy) :-) ....mówimy o śegmencie SOHO i SME. Nie wyjeżdzajmy w kosmos. A Ty zaczynasz mówić o rabatach itp. itd. Owszem, takie rabaty są ale nie są dawane każdemu i nie mówi się o tym "na głos" generalnie. Na marginesie: gdybym miał 30+ aktywacji to i Era by mnie dopieściła. Jestem tego więcej niż pewny. A gdybym miał jeszcze więcej to i z Erą bym podpisał umowę o współpracy i był jednym z klientów kluczowych ;-)

...no ale każdy ma prawo do prezentowania swego zdania. W sumie nie dziwię się że tak bardzo oscylujesz za plusem, w końcu dla Niego pracujesz ;-) ja akurat wiem że mimo wszystko ta firma ma sporo sporo wad nad którymi trzeba popracować...

P.S
Mój profil jest typowym profilem właściciela małego przedsiębiorstwa ;) o dziwo klienta sieci Plus ;-) ...do którego mam jak najbardziej prawo ;-)

A i jeszcze jedno...Plus mi nie da słuchawki w wymiane co rok. A Era mi da ;-) i to nawet niekoniecznie z tyloma aktywacjami ;-)
Problem polega na tym że ja nie mówie o rabatach ale o standardowej ofercie Biznes Klasa. A 30 aktywacji to naprawdę nie jest klient kluczowy. No chyba ze każdy na max taryfie :D
Co do wyższości plusa to bym nie przesadzał - jak zauważyłem w małych firmach Era ma ofertą fajnę. Ludzie lubią gadżety typu telefon jakieś tam bezpłatne rozmowy w pełni księżyca albo w parzyste godziny ;) itd i na tym się skupiają. Natomiast przy większych firmach różnica w cenie taryfy powoduje że te pierdoły nie mają znaczenia.

[ Dodano: 2006-08-24, 22:37 ]
D@rio pisze:a po drugie masz bardzo nieaktualne informację co do Ery. Jak uważasz że w Erze są prehistoryczne pakiety minut to chyba parę lat jesteś do tyłu ;-)

Faktycznie zwracam honor - potwierdzam są pakiety kwotowe choć ceny trochę ... dziwne.
W Pakiecie Biznes Prestiż za 475.80 zł mamy minutę za 0,66 brutto ?!!
a Plusie przecież w Taryfce BiznesKlasa 20 za 24 zł mamy minuty za 0,61 brutto

a ciekawe jak roaming rozliczają ??? Nie chce mi się sprawdzać ide o zaklad że po staremu biją extra po kieszeni : :?
No dobra czekam na nadchodzącą rewolucje na 10lecie ery.

 #98332  autor: D@rio
 24 sie 2006, 23:15
nie mogłem się powstrzymać, odpowiem Ci bardzo szczegółowo na Twoje argumenty:
twoje argumenty są trochę naciągane
ad1. Obniżenie cen słuchawek lub dodanie pakietów minut uważasz za rewolucje ? No cóż nie skomentuje ale to raczej tylko PROMOCJA.
ad2. Odnośnie taryf typu non-stop to oferta do grupy osób którzy będą mogli ją wykorztywać a nie zastępuje podstawowej oferty plusa. Tymczasem ty chcesz ją uszcześliwać na siłę wszystkich?
Dlaczego naciągane? Bardzo realistyczne. Wiesz, powinieneś wiedzieć że aby była rewolucja najpierw musi być promocja, prawdaż? A pomyśl gdyby np. Era zrobiła iż obniżamy abonamenty we wszystkich komfortach o 50% na rok czasu i dodatkowo minuty i wszelkie usługi limitowane są mnożone x2. Do tego jakaś obniżka cen telefonu i już. Nie ma rewolucji? Oczywiście że jest. Napewno przynajmniej jest to duży, pozytywny krok naprzód. Albo gdyby Era wprowadziłą całkowicie darmowe rozmowy w sieci i na stacjonarne. To już w ogóle byłby "NoKaut". Ale symulować można tak na wiele postaci. Darmowe rozmowy, darmowe SMS-y...ludzieby to kupili. Niektóre firmy też.
Wiadomo, każda promocja jest skierowana do jakiejś grupy odbiorców ale jeśli ta grupa jest jak najszersza to chyba lepiej, czyż nie? A wtedy jak i sprzedaż się zwiększa...pozatym oferta powinna być uniwersalna, a co za tym idzie właśnie powinna poprzez różne indywidualne modyfikacje umieć zaspokoić gusta każego klienta :-) no ale pewnie z tym się pewnie też nie zgodzisz...
Co do wyższości oferty biznesowej era nad plusem widać że myślisz o firmkach a nie przedsiębiorstwach. OK, tam faktycznie te usługi są super i w ogóle dobra słuchawka jest mocnym argumentem na który ktoś się rzuci i przyjmie ofertę jak leci.
Ale już średnie firmy a nie firemki chcą prostych i super tanich taryf + VPN a plus daje 50 gr netto w taryfach od 20-30 zł które są typowe w firmach po 30+ aktywacji. Era nie ma tam nic do zaproponowania. Zrozum że żadna normalna firma nie chce usług typu dzwoń tylko rano za darmo bo oni dzwonią non-stop. Oni prowadzą DG i nie będą ustalać planu dnia pod taryfy Gadżety typu manager sieci są fajne w firmie 5 osobowej a nie zakładzie pracy oni zamiast tego dostają VPN i wszyscy gadają 2000 minut miesięcznie kiedy chcą a nie kiedy mogą.
Co do 'groszowej' różnicy - gdybyś miał płacić po 20-40 tysięcy rachunku to 12% niższa cena oznacza 3-4 tysiące taniej. Przy taryfach typu 20-30 zł różnica taryf dochodzi do 30%. Za to możesz sobie kupować comiesiąc dowolne słuchawki z kosmosu.
Ja myślę o każdym kliencie biznesowym. Zarówno o tym SOHO jak i SME jak i o dużych przedsiębiorstwach. W końcu klient biznesowy to szerokie pojęcie. Dlatego oferta operatorów dla firm powinnabyć zróżnicowana poprzez szereg usług i możliwości dodanych. Znowu tutaj wykazujesz się nieznajomością usług dla biznesu sieci Era ;-) Powinieneś wiedzieć że skoro reprezentujesz Plusa co oferuje konkurencja. Ale ja pozwolę sobie przytoczyć Ci co oferuje dla większych firm. Otóż w Erze jest dostępna taka usługa "Darmowa Sieć Firmowa". Wtedy cała firma rozmowia za darmo w obrębie konta. I nie ma tutaj limitu 2000 minut jak w Plusie - jest ZA DARMO. Ponadto jest jeszcze drugi odpowiednich usługi "sieć firmowa" o nazwie "tania sieć firmowa" gdzie minuta za połączenie w ramach firmy kosztuje 0,24gr netto. A więc jest lepiej bo mamy rozróżnienie. Jeśli ktoś ma dużą firmę to wybierze "Darmową sieć firmową" a jeśli małą, niewykonującą tyle połączeń wewnątrz to "tanią sieć firmową". Po drugie w Erze także są pakiety kwotowe a nie pakiety minut jak mówisz ;-) Są to taryfy "EraPartnerBiznes" gdzie dostępny jest pakiet kwotowy do wykorzystania na uslugi głosowe, sms'y, mms'y, transmisję danych a także roaming. W dodatku jest coś czego nie ma w Plusie - wszelkie usługi DODANE (np. pakiety GPRS, Blueconnect w telefonie (odpowiednik iPlus'a w Plusie) czy EraNet (poczta elektroniczna - odpowiednik PlusNet w Plusie) są odliczane z abonamentu. A w Plusie są naliczanie dodatnio, poza abonament. Tutaj też jest duża oszczędność. Plus nie daje czegoś takiego. Oczywiście dodatkowym atutem są "rozmowy poranne" o której już pisałem. W sumie jest to bonus - ale chyba lepiej jest mieć coś za darmo w danych godzinach niż płacić, prawda? ;) Oczywiście stawka w taryfach biznesowych Ery również jest płaska - tak samo jak w Plusie - nie ma rozróżnienia na okres czasowy. Jakby tego było mało, jeśli masz firmę i jeśli na każdą aktywacją Twoje średnie ARPU (rachunek) przekracza 300zł. i staż jest pow. 25 miesięcy to kwalifikujesz się do programu EraPremiaGold. A co za tym idzie Era wymienia Ci w zaakwalifikowanych aktywacjach co 12 miesięcy. W Plusie to jest? No niestety nie ma - jaka szkoda. Jako kolejny argument powiem Ci że kiedyś przez przypadek widziałem taryfy skierowane dla klientów biznesowych Ery posiadających pow. 50 aktywacji - koszt minuty w owych taryfach wynosił. 59gr. brutto - a więc taniej jak w Plusie. Oczywiście były różne progi kwotowe abonamentu, bodajrze od 25zł. do 350zl. jak dobrze pamiętam. Warto jeszcze wspomnieć o usłudze "Obszar firmowy" gdzie z obszaru indywidualnie definiowanego przez klienta (np. terytorium firmy, lub najbliższy obszar działania firmy...kilka km.) można telefonować na numery stacjonarne już od 12gr. netto za minutę. W Plusie też coś takiego niestety nie ma...
Następnie...mówisz że MenagerSieciFirmowej to fajne "gadzety" opłacalne w firmie do 5 aktywacji. Już po Twoim sposobie wypowiedzi widzę że w życiu nie wiedziałeś tego narzędzia i nawet nie masz pojęcia do czego służy. Otóż MSF jest to indywidualny internetowy opiekun konta klienta biznesowego (w Plusie też tego nie ma). Wymienię tylko jego nieliczne możliwości:
- aktywacja/zmiana sieci firmowej klienta
- aktywacja/zmiana linii firmowej
- aktywacja karty SIM w ramach linii firmowej
- aktywacja/zmiana linii osobistej
- aktywacja/zmiana numeru partnerskiego
- aktywacja/zmiana sieci partnerskiej
- aktywacja/zmiana połączeń prywatnych
- zmiana profilu sieci firmowej
- zmiana numerów skróconych firmy
- aktywacja karty SIM w obszarze firmowym
Oczywiście wchodzi to w zarządzanie numerami na koncie, całym kontem jak i kontaktem z COKB Ery. Zajmuje się tym wszystkim zwykle osoba odpowiedzialna za telekomunikację lub łączność w danej firmie. Jej są też powierzone odpowiednie hasła i loginy do aplikacji.
Ponadto jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności jest że w Plusie nie ma Działu Obsługi Klienta Biznesowego dla każdego klienta biznesowego. Czyżby jakieś faworyzowanie tych tylko pow. 5 aktywacji? I mówię tutaj o COKB pod nr 8585...do którego aby się dostać to nie wystarczy być klientem biznesowym tylko jeszcze trzeba być zapisanym poprzez jakiegoś opiekuna z gruby G300 (teraz już właściwie G500 nawet...). Bardzo nie ładnie ze strony Plusa.

Jeszcze ciekawym argumentem jest to iż Plus jakoś nie daje nic klientom biznesowym za darmo. A Era, dla tych którzy wybierają najwyższe taryfy daje liczne bonusy. Naprzykład, wybierają taryfę EraPakietBiznesPrestige (abonament 390zł. netto) zyskujemy za darmo:
- wybrany kraj (usługa międzynarodowa)
- rozmowy poranne
- darmową sieć firmową/tanią sięc firmową (zależnie od wariantu aktywacji)
- usługa "Tanie połączenia do sieci Era i stacjonarne)
- wybrane tanie połączenia z 3-ma nr sieci Era i stacjonarne
- złoty numer
- usługa EraTandem (2 aktywacje na jeden numer - Plus tego nie ma)
- pakiet "BluConnect w telefonie" (100MB)
- poczta elektroniczna EraNet
- wymiana telefonu co 12 miesięcy (najważniejsze!)

...i to wszystko ZA DARMO. Fakt to tylko funkcjonalność jednej taryfy, najwyższej. Ale w Plusie jest coś za darmo? Jakoś niesłyszałem. Za głupi złoty numer nawet trzeba płacić 305zł niezależnie od abonamentu. A moim zdaniem to miło że Era myśli o takich klientach - wymagających.
Ostatni argument eastycznośc taryfy jest argumentem po prostu dziwnym w Erze mamy prehistoryczne pakiety minut. W plusie są pakiety kwotowe. Póki co tylko w plusie pakiet kwotowy w pełni wykorzystywany na wszystkie rodzaje usług jak połączenia, smsy, mmsy, smspremium (nie ma tego w erze ani orange) czy przede wszystkim roaming który w erze dalej jest rozliczany osobno bóg raczej wiedzieć dlaczego - tzn wiadomo dlaczego -> bo tkwią w przeklętnym kole pakietów minut które za cholere nie da się przeliczać na roaming.
to już w ogóle bajki napisałeś ;-) radzę zapoznać się na bierząco z taryfami Ery...powtarzam jeszcze raz że taryfy biznesowe Ery są to pakiety kwotowe do wykorzystania na wszystkie uslugi, łącznie z roamingiem (który nie jest rozliczany osobno w taryfach EraPartnerBiznes) posiadające poza taryfami plusa funkcjonalność odliczania od pakietu kwotowego wszelkich usług dodanych dla danej SIM -na czym zyskujemy kolejne oszczędności.
Tak wiec jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzienia - a przy taryfach biznesowych musisz mierzyć inną miarą bo może się okazać że twój profil nie jest profilem typowego właściciela firmy.
Inną tzn. jaką wg. Ciebie? Ja patrzę odpowiednią. Dlaczego? A dlatego że patrzę przez profil typowej firmy która dużo rozmawia bez względu na porę dnia - non stop właśnie. Przecież wiadomo że klient biznesowy to raczej nie pisze setek SMSów tylko dla Niego najważniejsza jest stawka za połączenia i VPN. Po drugie, nie oszukujmy się że każda firma, operator dba o swoich klientów biznesowych jakoś tam...jeden gorzej, jeden lepiej. Nawet znam osobę która pracuje w firmie która ma ponad 100 aktywacji na firmę. Zgadnij w jakiej sieci...w Plusie? Niestety nie. W Orange. Napewno znasz taryfy Orange dla biznesu (na co liczę ;-) i wiesz jakie są - fakt, są kijowe i jedne z najgorszych na rynku. Ale oni nie narzekają. Mają indywidualnie skomponowaną ofertą gdzie za minutę połączenia płacą 43gr. netto, VPN mają liczony w groszach ;) i co Ty na to? ;-) ...i nigdzie pewnie im nie będzie lepiej. Plus mają jakieś tam jeszcze inne benefity, chyba 15% rabatu od abonamentów itp. itd. z tego co wiem. Moim zdaniem oferta pierwsza klasa...
btw: polkomtel ma najmniej klientów a ma najwyższy zysk. Jak myślisz czy uzyskuje je na obsłudze klientów indywidualnych czy biznesowych?
A wiesz kto ma najwyższy wskaźnik CHURN? (wskaźnik odpływu klientów jakby co) ;-) ...niestety ma Plus. I nie będę pisał dlaczego. Może Ty mi właśnie powiesz jako ich pracownik? Ponadto nie ma co się dziwić skoro Plus to państwowa firma i wszystkie państwowe przedsiębiorstwa mają w Niej telefony. Łącznie z wszystkimi największymi bankami w Polsce, firmami państwowymi, rządowymi i tam gdzie akcjonariat ma skarb państwa itp. ;-) nawet nazwami mógłbym sypnąć ale tego nie zrobię bo jest ochrona danych osobowych ;-)
Problem polega na tym że ja nie mówie o rabatach ale o standardowej ofercie Biznes Klasa. A 30 aktywacji to naprawdę nie jest klient kluczowy. No chyba ze każdy na max taryfie
Co do wyższości plusa to bym nie przesadzał - jak zauważyłem w małych firmach Era ma ofertą fajnę. Ludzie lubią gadżety typu telefon jakieś tam bezpłatne rozmowy w pełni księżyca albo w parzyste godziny itd i na tym się skupiają. Natomiast przy większych firmach różnica w cenie taryfy powoduje że te pierdoły nie mają znaczenia.
to twierdzisz że rabaty są standardową ofertą BiznesKlasy? A jakieś konkretnie argumenty, dowody? Bo aż dziwne że w cenniku BiznesKlasy nie mogę nic na ten temat znaleźć ;-) Apropo, znam osobę która zna klienta który ma 32 aktywację w Plusie i podpisał indywidualną umowę o współpracy ;-) co Ty na to? Jak się chce to się wszystko można...nawet być klientem kluczowym z 30-to paroma aktywkami...
Podkreślam jeszcze raz - rozmowy w parzyste godziny były kiedyś (i to w taryfie dla klientów indywidualnych). Teraz taryfy biznesowe Ery nie rozróżniają dnia ani godziny przeprowadzenia rozmowy...

Liczę na Twoją odpowiedź. Bo jak narazie to mnie nie przekonałeś. Choć przyznaję, marketingowy język masz opanowany (jednak ja wolę konstruktywne argumenty) - ale jak narazie ja bym Ciebie a raczej Twoich słów nie kupił ;-)

Obrazek

 #98351  autor: D@rio
 24 sie 2006, 23:51
Faktycznie zwracam honor - potwierdzam są pakiety kwotowe choć ceny trochę ... dziwne.
W Pakiecie Biznes Prestiż za 475.80 zł mamy minutę za 0,66 brutto ?!!
a Plusie przecież w Taryfce BiznesKlasa 20 za 24 zł mamy minuty za 0,61 brutto

a ciekawe jak roaming rozliczają ??? Nie chce mi się sprawdzać ide o zaklad że po staremu biją extra po kieszeni :
No dobra czekam na nadchodzącą rewolucje na 10lecie ery.
5 gr. różnicy to wcale nie tak dużo - jak dla mnie wcale. Ale zobacz ile usług, benefitów dodanych jest za darmo. Wtedy taryfa jest naprawdę super korzystna. O szczegółach napisałem w poście powyżej wystepujących dla tej taryfy. A zobacz, w Plusie przy BiznesKlasie300 tak naprawdę nie ma się nic...dlaczego? No właśnie, chyba wychodzi pazerność Plusa na każdym kroku, po to aby się pochwalić najwyższymi dochodami.
Tyle że klientów nie obchodzą dochody firmy tylko oferta z którą firma do klientów wychodzi...

a jak rozliczają roaming? No jak to jak? Normalnie. Tak samo jak w Plusie. Sięgnij do cennika dla roamingu dla taryf "EraPakietKomfortBiznes" i tam jest to opisane szczegółowo...powiem Ci tylko że min. połączenia w Europie do Polski kosztuje 1,50zł/min - a więc cena bardzo atrakcyjna, prawda? ;-)

W mojej skromnej opinii Era już jest o krok przed Plusem ;-) tylko jeszcze nie każdy o tym wie albo nie umie tego przeanalizować i zrozumieć. Tylko utarło się takie pojęcie "Plus - operator dla biznesu" które jeszcze się utrzymuje na rynku. Może pod względem ilości klientów - tak ale nie pod względem oferty i usług.
Nie będę się już rozpisywał o usługach które są w Erze a których nie ma w Plusie. Bo to już pierdoły, a my rozmawiamy o biznesie, o najważniejszych rzeczach a nie o pierdołach...

Obrazek

 #98416  autor: sapv
 25 sie 2006, 09:36
D@rio pisze: 5 gr. różnicy to wcale nie tak dużo - jak dla mnie wcale. Ale zobacz ile usług, benefitów dodanych jest za darmo. Wtedy taryfa jest naprawdę super korzystna. O szczegółach napisałem w poście powyżej wystepujących dla tej taryfy. A zobacz, w Plusie przy BiznesKlasie300 tak naprawdę nie ma się nic...dlaczego? No właśnie, chyba wychodzi pazerność Plusa na każdym kroku, po to aby się pochwalić najwyższymi dochodami.
Tyle że klientów nie obchodzą dochody firmy tylko oferta z którą firma do klientów wychodzi...

a jak rozliczają roaming? No jak to jak? Normalnie. Tak samo jak w Plusie. Sięgnij do cennika dla roamingu dla taryf "EraPakietKomfortBiznes" i tam jest to opisane szczegółowo...powiem Ci tylko że min. połączenia w Europie do Polski kosztuje 1,50zł/min - a więc cena bardzo atrakcyjna, prawda? ;-)

W mojej skromnej opinii Era już jest o krok przed Plusem ;-) tylko jeszcze nie każdy o tym wie albo nie umie tego przeanalizować i zrozumieć. Tylko utarło się takie pojęcie "Plus - operator dla biznesu" które jeszcze się utrzymuje na rynku. Może pod względem ilości klientów - tak ale nie pod względem oferty i usług.
Nie będę się już rozpisywał o usługach które są w Erze a których nie ma w Plusie. Bo to już pierdoły, a my rozmawiamy o biznesie, o najważniejszych rzeczach a nie o pierdołach...
krótko i na tamat:
Nie rozumiem czemu nie przeszedłeś do ery a zamiast tego wysyłałeś listy prawie do papieża o lepszą ofertę w plusie?

Może zauważyłeś, że różnica 5 gr to ok. 8% na tej taryfie oznacza to 25 zł / m-c = ok 600 zł w czasie trwania umowy?
A może zauważyłeś że dla ciebie bezwartościowa taryfia BiznesKlasa300 daje ekstra rozmowy 24 gr brutto na plusa i stacjonarne czyli znowu ok. 20% taniej niż w erze?
A może zauważyłeś że promocja roamingu w erze kosztuje 3,88 zł bo ma nowy wynalazek jak koszt inicjacji połączenia 1,83 zł? I dotyczy tylko T-Mobile i konczy sie 30.09.2006? :lol:
A może zauważyłeś że SMSy którę są głównie wykorzystywane za granicą są 3x droższe w erze?

Pewnie się pomyliłeś i niechcący zostałeś w Plusie podobnie jak niechcący pozostało np. PZU czy PKO BP?

 #98555  autor: D@rio
 25 sie 2006, 15:18
sapv pisze:
D@rio pisze: 5 gr. różnicy to wcale nie tak dużo - jak dla mnie wcale. Ale zobacz ile usług, benefitów dodanych jest za darmo. Wtedy taryfa jest naprawdę super korzystna. O szczegółach napisałem w poście powyżej wystepujących dla tej taryfy. A zobacz, w Plusie przy BiznesKlasie300 tak naprawdę nie ma się nic...dlaczego? No właśnie, chyba wychodzi pazerność Plusa na każdym kroku, po to aby się pochwalić najwyższymi dochodami.
Tyle że klientów nie obchodzą dochody firmy tylko oferta z którą firma do klientów wychodzi...

a jak rozliczają roaming? No jak to jak? Normalnie. Tak samo jak w Plusie. Sięgnij do cennika dla roamingu dla taryf "EraPakietKomfortBiznes" i tam jest to opisane szczegółowo...powiem Ci tylko że min. połączenia w Europie do Polski kosztuje 1,50zł/min - a więc cena bardzo atrakcyjna, prawda? ;-)

W mojej skromnej opinii Era już jest o krok przed Plusem ;-) tylko jeszcze nie każdy o tym wie albo nie umie tego przeanalizować i zrozumieć. Tylko utarło się takie pojęcie "Plus - operator dla biznesu" które jeszcze się utrzymuje na rynku. Może pod względem ilości klientów - tak ale nie pod względem oferty i usług.
Nie będę się już rozpisywał o usługach które są w Erze a których nie ma w Plusie. Bo to już pierdoły, a my rozmawiamy o biznesie, o najważniejszych rzeczach a nie o pierdołach...
krótko i na tamat:
Nie rozumiem czemu nie przeszedłeś do ery a zamiast tego wysyłałeś listy prawie do papieża o lepszą ofertę w plusie?

Może zauważyłeś, że różnica 5 gr to ok. 8% na tej taryfie oznacza to 25 zł / m-c = ok 600 zł w czasie trwania umowy?
A może zauważyłeś że dla ciebie bezwartościowa taryfia BiznesKlasa300 daje ekstra rozmowy 24 gr brutto na plusa i stacjonarne czyli znowu ok. 20% taniej niż w erze?
A może zauważyłeś że promocja roamingu w erze kosztuje 3,88 zł bo ma nowy wynalazek jak koszt inicjacji połączenia 1,83 zł? I dotyczy tylko T-Mobile i konczy sie 30.09.2006? :lol:
A może zauważyłeś że SMSy którę są głównie wykorzystywane za granicą są 3x droższe w erze?

Pewnie się pomyliłeś i niechcący zostałeś w Plusie podobnie jak niechcący pozostało np. PZU czy PKO BP?
haha, nie atakuj mnie proszę bo to nie ładnie z Twojej strony 8) listy miałem prawo pisać a pozatym chciałem zobaczyć pewne zachowania firmy na klienta i sposoby reakcji oraz odpowiedzi. A przyokazji sobie wyrobiłem opinię i miałem okazję porozmawiać z paroma osobami wysoko postawionymi w Polkomtel S.A. Jeśli nie udałoby mi się nic wywalczyć to bym przeszedł właśnie do Ery. Ale tak się jakoś złożyło że zostałem w Plusie bo oferta mnie usatysfakcjonowała (i nie była to ta śmieszna standardowa oferta z PERS'a która Plus próbuje wcisnać także klientom biznesowym wołając ceny słuchawek z kosmosu).

Zresztą, uważam że nie ma sensu gadka-szmatka z Tobą bo Ty nawijasz jak magnetofon reklamując Plusa ;) ...i to mnie drażni - przyznam się. Podałem Ci argumenty jak na tacy. Lubie ludzi którzy potrafią trzeźwo spojrzeć na rzeczywistość a nie nawijają w kółko ;-) Nawet jeśli ta BiznesKlasa300 jest te parę groszy tańsza to i tak przy takiej ilości benefitów dawanych przy PartnerBiznesPrestige i PartnerBiznes230 i funkcjonalności odejmowania usług dodanych z pakietu kwotowego nie umowa się do tych taryf Ery - któtko i zwięźle. Pozatym, definiując "obszar firmowy" wychodzi taniej jak w BiznesKlasie bo za minutę połączenia płacimy 14gr/min a nie 24gr/min. jak w Plusie. Dziękuję za rozmowę i życzę wielu nowych ślepych klientów z 30-to paroma aktywkami których napewno przekonasz jakimiś wyliczeniami że jest 25zł. na miesiąc taniej...ciekawe :smt006

Co do Ery roamingu...faktycznie, jest opłata inicjacyjna. Zwracam honor, sorry No ale tak czy tak przy dłuższej rozmowie to się opłaci, takiej ponad 3 - 4 minutowej...
Natomiast SMSy kosztuję 1,50zł./SMS i jestem prawie pewny że owa promocja zostanie przedłużona...pozatym, oferta Plusa "Roaming na Lato" też jest promocyjna i kończy się 30.09.2006r. ;-) a co ważne i śmieszne owa promocja obejmuje tylko połączenia odebrane przez abonenta, inicjowane z Polski...a więc nie wiem czym chcesz mnie tutaj przekonać ;-) Za inne połączenia płacimy jak z cennika, czyli często min. pow. 4 - 5zł./min.
I jeszcze jedno, najważniejsze. Aby skorzystać z promocji "Nowa oferta roamingowa" w Erze klient ją musi sobie aktywować poprzez BOA. A więc ma wybór, czy korzystać z starej oferty roamingowej gdzie ceny dla każego kraju i operatora są rożne czy też nowej, gdzie ceny są bardziej ujednolicone. Wtedy, zależnie od kraju gdzie się wybieramy klient może wybrać tańszą ofertę. Natomiast w "Nowa oferta roamingowa" przy odebraniu połączenia nie ponosimy opłaty inicjacyjnej. Aa, i jeszcze jedno. "Nowa oferta roamingowa" nie dotyczy tylko sieci T-Mobile, przeczytaj i sprawdź dobrze. Ja przeczytałem. I co, nie lepiej? Lepiej - tutaj daje Era Nam wybór którego Plus niestety nie daje klientom.

Mówisz że całe PZU i PKO BP zostało w Plusie - OK. A może powiesz mi dlaczego całe UKE spie**** z Plusa z kilkadziesięcioma aktywkami do Ery, co? Bardzo mnie interesuje dlaczego :-) ...bo to dziwne, firma nadzorująca rynek telekomunikacyjny, organizacja rządowa (urząd) dziękuje państwowej firmie za współpracę i spada do Ery...ciekawe, co? ;-)

P.S
Wiesz jaki jest skrót od grupy G.300 w moim otoczeniu, otoczeniu moich znajomych? .... "G*** Ci Damy" 8)

Obrazek

 #98564  autor: sapv
 25 sie 2006, 15:31
D@rio pisze: P.S
Wiesz jaki jest skrót od grupy G.300 w moim otoczeniu, otoczeniu moich znajomych? .... "G*** Ci Damy" 8)

Co do rozmowy to mnie z kolei denerwuje opisywanie usług z ulotki reklamowej co nagninnie czynisz w wielu "poradach". Mógłbym teraz wypunktować ci sieć firmową w erze która działa nie do końca tak jak wyczytałeś w ulotce szczególnie jeśli chodzi o koszty :)

W ogóle twierdzenie że czyjaś oferta jest gorsza lub lepsza ogólnie, jest wyrazem braku wyobrażni. Każda z ofert operatorów jest podobna i lepiej lub gorzej pasuje do określonego profilu klientów. Na chwilę obecną wygrywa Orange co nie znaczy że dla nikogo oferta Plusa czy Ery nie będzie lepsza. Mam nadzieję że w końcu to zauważysz.


Co do ostatniego się zgodzę. Generalnie g300 nie są od dawania, w tym się specjalizują tirówki. :-D
[/b]
Ostatnio zmieniony 25 sie 2006, 15:44 przez sapv, łącznie zmieniany 1 raz.

 #98572  autor: D@rio
 25 sie 2006, 15:40
sapv pisze:
D@rio pisze: P.S
Wiesz jaki jest skrót od grupy G.300 w moim otoczeniu, otoczeniu moich znajomych? .... "G*** Ci Damy" 8)

Co do ostatniego się zgodzę. Generalnie g300 nie są od dawania, w tym się specjalizują tirówki. :-D
Powiem Ci szczerze, jak po znajomości (nie odbierz tego jako atak z mojej strony - serio) że znam ludzi którzy mają G.300 i mają o Was złe zdanie. Dziwne ale w lubelskiem, mazowieckim uchodzicie za opierdalaczy którzy tylko jadą do klienta jeśli zadzowni że chce kolejnych 5 aktywacji, to wtedy jesteście w minutę.

I w sumie ja mam podobne zdanie. Mam przydzielonego do swojego konta osobistego opiekuna salonowego PlusGSM (obsługa w pokoju VIP, w salonie firmowym Lublin) z ramienia Polkomtel S.A. z którego usług nie korzystam. Dlaczego? Bo jak z Nim rozmawiam to mam odczucie że ma mnie w d*** i nic nie chcę pomóc. Dlatego działam na włąsną rękę. A szkoda, zresztą, nawet ani razu do mnie nie zadzwonił i nic nie zaproponowal, nie powiedział że jest oferta przygotowana na przedłużenie umowy. Dlatego ja też mam kiepskie zdanie o tym Waszym całym ZOKK.

Obrazek

 #98798  autor: sapv
 26 sie 2006, 12:33
Kiepska oferta, beznadziejna obsługa a i tak wybrałeś plusa :lol: Logika z kresów wschodnich 8)

 #98810  autor: przemek910
 26 sie 2006, 12:43
Zpewnością jest wiele, wiele więcej powodów niż kiepska obsługa by zostać w Plusie.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #98839  autor: Rokko
 26 sie 2006, 13:49
sapv - D@rio wymieniał tylko argumenty w rzeczowej dyskusji. Ja np zostane w Plusie z czystego sentymentu. Nie lubie zmian, mimo że inni moga miec lepsza oferte.

 #98866  autor: sapv
 26 sie 2006, 15:18
Rokko pisze:sapv - D@rio wymieniał tylko argumenty w rzeczowej dyskusji. Ja np zostane w Plusie z czystego sentymentu. Nie lubie zmian, mimo że inni moga miec lepsza oferte.
chyba nie doceniasz d@rio - z jego postów wynika że był bardzo dobrze zorientowany na tym co chce i co może dostać. Ja bym go o platoniczną miłość do plusa zdecydowanie nie posądzał :mrgreen:

 #98882  autor: Rokko
 26 sie 2006, 16:36
sapv pisze:
Rokko pisze:sapv - D@rio wymieniał tylko argumenty w rzeczowej dyskusji. Ja np zostane w Plusie z czystego sentymentu. Nie lubie zmian, mimo że inni moga miec lepsza oferte.
chyba nie doceniasz d@rio - z jego postów wynika że był bardzo dobrze zorientowany na tym co chce i co może dostać. Ja bym go o platoniczną miłość do plusa zdecydowanie nie posądzał :mrgreen:
wiesz domyślam sie, że takich romantykow jak ja jest niewielu, ale moim skromnym zdaniem po przeanalizowaniu calej waszej dyskusji jego argumenty bardziej mnie przekonaly, mimo ze ty jestes fachowym sprzedawca. To takie spojrzenie z boku;)

 #98894  autor: D@rio
 26 sie 2006, 16:48
sapv pisze:Kiepska oferta, beznadziejna obsługa a i tak wybrałeś plusa :lol: Logika z kresów wschodnich 8)
eccch....do Ciebie to cały czas jak do ściany. Nic nie rozumiesz sądzę :? a uważasz że wywalczyłem złą ofertę w Plusie? Dałbyś mi lepszą nawet jakiś tam Doradzcca Biznesowy?

ja tylko mówię jakie są opinię i fakty...a Ty mogłbyś się do Nich jakoś odnieść. Jeśli nie mam racji to zawsze możesz Nim zaprzeczyć. Przecież to tylko rozmowa ;)

Obrazek

 #98895  autor: D@rio
 26 sie 2006, 16:50
sapv pisze:
Rokko pisze:sapv - D@rio wymieniał tylko argumenty w rzeczowej dyskusji. Ja np zostane w Plusie z czystego sentymentu. Nie lubie zmian, mimo że inni moga miec lepsza oferte.
chyba nie doceniasz d@rio - z jego postów wynika że był bardzo dobrze zorientowany na tym co chce i co może dostać. Ja bym go o platoniczną miłość do plusa zdecydowanie nie posądzał :mrgreen:
w biznesie wszelkie sentymenty i miłości są zbędne ;-)

...choć generalnie 9 lat w firmie to napewno jest już jakieś przywiązanie, wyrobione kontakty itp. itd. ;-)

Obrazek

 #98901  autor: sapv
 26 sie 2006, 16:59
Rokko pisze:wiesz domyślam sie, że takich romantykow jak ja jest niewielu, ale moim skromnym zdaniem po przeanalizowaniu calej waszej dyskusji jego argumenty bardziej mnie przekonaly, mimo ze ty jestes fachowym sprzedawca. To takie spojrzenie z boku;)
Po przeczytaniu tzw argumentów bym raczej musiał uznać że mamy w sieci nie kilku ale kilka milionów romantyków jak ty, wzglednie szaleńców którzy wybierają świadomie ewidentnie gorszą ofertę jak D@rio wiec niestety z szacunku do klientów nie mogę się z tymi argumentami zgodzić. 8)

 #98910  autor: D@rio
 26 sie 2006, 17:18
sapv pisze:
Rokko pisze:wiesz domyślam sie, że takich romantykow jak ja jest niewielu, ale moim skromnym zdaniem po przeanalizowaniu calej waszej dyskusji jego argumenty bardziej mnie przekonaly, mimo ze ty jestes fachowym sprzedawca. To takie spojrzenie z boku;)
Po przeczytaniu tzw argumentów bym raczej musiał uznać że mamy w sieci nie kilku ale kilka milionów romantyków jak ty, wzglednie szaleńców którzy wybierają świadomie ewidentnie gorszą ofertę jak D@rio wiec niestety z szacunku do klientów nie mogę się z tymi argumentami zgodzić. 8)
ha ha ha ;) no coż, ja się wcale nie dziwię że Ty się nie zgodzisz :mrgreen:
ale dobrze ze napisales "z szacunku do (swoich) klientow" 8)

Obrazek

 #98930  autor: Rokko
 26 sie 2006, 18:28
D@rio pisze:
sapv pisze:
Rokko pisze:wiesz domyślam sie, że takich romantykow jak ja jest niewielu, ale moim skromnym zdaniem po przeanalizowaniu calej waszej dyskusji jego argumenty bardziej mnie przekonaly, mimo ze ty jestes fachowym sprzedawca. To takie spojrzenie z boku;)
Po przeczytaniu tzw argumentów bym raczej musiał uznać że mamy w sieci nie kilku ale kilka milionów romantyków jak ty, wzglednie szaleńców którzy wybierają świadomie ewidentnie gorszą ofertę jak D@rio wiec niestety z szacunku do klientów nie mogę się z tymi argumentami zgodzić. 8)
ha ha ha ;) no coż, ja się wcale nie dziwię że Ty się nie zgodzisz :mrgreen:
ale dobrze ze napisales "z szacunku do (swoich) klientow" 8)
Nie zrównał nas z błotem. czyli wcale Plus nie ma w w nosie swoich klientów ;)

 #98937  autor: D@rio
 26 sie 2006, 18:46
Rokko pisze:
D@rio pisze:
sapv pisze: Po przeczytaniu tzw argumentów bym raczej musiał uznać że mamy w sieci nie kilku ale kilka milionów romantyków jak ty, wzglednie szaleńców którzy wybierają świadomie ewidentnie gorszą ofertę jak D@rio wiec niestety z szacunku do klientów nie mogę się z tymi argumentami zgodzić. 8)
ha ha ha ;) no coż, ja się wcale nie dziwię że Ty się nie zgodzisz :mrgreen:
ale dobrze ze napisales "z szacunku do (swoich) klientow" 8)
Nie zrównał nas z błotem. czyli wcale Plus nie ma w w nosie swoich klientów ;)
no coment...

Obrazek

 #106800  autor: pol_s
 19 wrz 2006, 20:38
Przeczytałem ten wątek i muszę przyznać , że wiele się dowiedziałem. Jednak stan zacietrzewienia w waszej dyskusji jest jak dla mnie beznadziejny. Podajecie swoje argumenty-nie słuchacie (czytacie) tego co pisze druga strona i obaj nie jesteście obiektywni.
Każdą ofertę należy dopasować do klienta - jego potrzeb. Dla jednych lepszą ofertą będzie Era dla innych Plus. Akurat ja do należę do tych z Plusa.
Pozdrawiam wszystkich