• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #95158  autor: kamikaze21
 14 sie 2006, 20:34
Witam! Chciałem się zapytać jakie są korzyści z tego, że zarejestruję numer simplus. Wiem, że niby jakby zginęła karta to może być to potrzebne albo, że wtedy mogę składać ewentualne reklamacje usług. Ale mi chodzi o to czy rejestrowanie numeru wiąże się z jakimiś namacalnymi korzyściami? Jakieś gratisowe minuty albo smsy na urodziny czy coś w tym stylu? Proszę o wyjaśnienie osoby poinformowane. Jeśli był już taki temat to przepraszam, ale nie znalazłem niczego na forum co by w pełni mnie poinformowało.

 #95160  autor: Irek
 14 sie 2006, 20:37
Nie nie ma żadnych korzyści, kiedyś jeśli byłeś zarejestrowany dostawałeś darmowe doładowanie na urodziny. teraz się już tego nie praktykuje.

"And one more thing..."
 #95161  autor: kosaz
 14 sie 2006, 20:38
kamikaze21 pisze:Witam! Chciałem się zapytać jakie są korzyści z tego, że zarejestruję numer simplus. Wiem, że niby jakby zginęła karta to może być to potrzebne albo, że wtedy mogę składać ewentualne reklamacje usług. Ale mi chodzi o to czy rejestrowanie numeru wiąże się z jakimiś namacalnymi korzyściami? Jakieś gratisowe minuty albo smsy na urodziny czy coś w tym stylu? Proszę o wyjaśnienie osoby poinformowane. Jeśli był już taki temat to przepraszam, ale nie znalazłem niczego na forum co by w pełni mnie poinformowało.
nie wiem jak jest teraz ale kiedys dostalem 2 razy na urodziny po 10 zl. moj ojciec 2 lata temu 10 + 10 za zarejestrowanie. oprocz tego mozesz jesli zginie ci karta ewentualnie zagubisz ja idziesz do salonu i bezproblemu daja ci duplikat z oplata 12 zl.

 #95169  autor: D@rio
 14 sie 2006, 21:01
Jedyną namacalną korzyścią to chyba jest to że jak masz zarejestrowany nr to DOK bardziej przychylniej na Ciebie patrzy ;) ...no i w salonie firmowym jak się chcesz coś dowiedzieć to także prościej idzie...

Obrazek

 #95192  autor: Irek
 14 sie 2006, 21:30
D@rio pisze:Jedyną namacalną korzyścią to chyba jest to że jak masz zarejestrowany nr to DOK bardziej przychylniej na Ciebie patrzy ;) ...no i w salonie firmowym jak się chcesz coś dowiedzieć to także prościej idzie...
Co to za korzyść skoro i tak nie trzeba się rejestrować, jeśli podamy puk będziemy tak samo obsłużeni. Ja jakoś nie spotkałem się jeszcze z takim podejściem jakie opisujesz. Być może PR wprowadza nową strategię w Plusie. :wink:

"And one more thing..."

 #95213  autor: D@rio
 14 sie 2006, 22:01
IreQ pisze:
D@rio pisze:Jedyną namacalną korzyścią to chyba jest to że jak masz zarejestrowany nr to DOK bardziej przychylniej na Ciebie patrzy ;) ...no i w salonie firmowym jak się chcesz coś dowiedzieć to także prościej idzie...
Co to za korzyść skoro i tak nie trzeba się rejestrować, jeśli podamy puk będziemy tak samo obsłużeni. Ja jakoś nie spotkałem się jeszcze z takim podejściem jakie opisujesz. Być może PR wprowadza nową strategię w Plusie. :wink:
A co ma Public Relations do strategii w Plusie?

Obrazek

 #95218  autor: Irek
 14 sie 2006, 22:10
Może coś związnego z kreowaniem wizerunku i promocja własnej reputacji? :wink:

"And one more thing..."

 #95222  autor: D@rio
 14 sie 2006, 22:16
IreQ pisze:Może coś związnego z kreowaniem wizerunku i promocja własnej reputacji? :wink:
no z kreowaniem wizerunku, zwłaszcza medialnego tak, natomiast z promocją to już raczej marketing. To on się specjalizuje w "sprzedawaniu własnej reputacji" ;)

Obrazek

 #95223  autor: Irek
 14 sie 2006, 22:19
Każda jednostka osobowa w pewien sposób może kreować wizerunek, a w tym wypadku PR ma duże znaczenia, ale nie zagłębiajmy się w to za bardzo bo z tego nie wyjdziemy. Jeszcze wezmą z nas przykład i co wtedy.... :lol:

"And one more thing..."

 #95227  autor: D@rio
 14 sie 2006, 22:28
IreQ pisze:Każda jednostka osobowa w pewien sposób może kreować wizerunek, a w tym wypadku PR ma duże znaczenia, ale nie zagłębiajmy się w to za bardzo bo z tego nie wyjdziemy. Jeszcze wezmą z nas przykład i co wtedy.... :lol:
nie no, napewno. Każdy kto ma kontakt z klientem w jakiś tam sposób kreuje wizerunek firmy i jej nastawienia do klienta ;) ale to też temat rzeka.

Apropo, przypomniała mi się jeszcze jedna namacalna korzyść:
- jak nie ma klient zarejestrowanego Simplusa to nie są wykonywane jego zlecenia z poziomu E-BOK.

Obrazek