• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #94585  autor: Klusek
 13 sie 2006, 00:29
kin pisze:no jest ale.. Era nie pobiera opłaty za wznowienie ale pobiera za zawieszenie
połączeń -> 36zł
usług tel -> 61zl
Takie rzeczy to tylko w Erze :smt005

Obrazek
Obrazek

 #94586  autor: Niania24
 13 sie 2006, 00:29
no ok :P ale mysle ze era czeka dluzej na zaplacenie rachunku niz 14 dni

 #94587  autor: przemek910
 13 sie 2006, 00:31
termin jest 14 dni ale tylko teoretycznie. Czekają dłużej., no ale ja jestem klientem biznesowym,więc nie wiem czy to ma jakiś wpływ :roll:

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #94589  autor: Klusek
 13 sie 2006, 00:31
Niania24 pisze:no ok :P ale mysle ze era czeka dluzej na zaplacenie rachunku niz 14 dni
Weź telefon w erze, nie płać rachunków to zobaczymy po jakim czasie się do Ciebie zgłoszą :)

Obrazek
Obrazek

 #94590  autor: Sirmark
 13 sie 2006, 00:36
D@rio pisze:W ogóle dziwię się że Ci pracownik przyjął reklamację no ale....bo to nie jest żadna reklamacja.
jego ... obowiazkiem jest przyjac kazda reklamacje od uzytkownika.
Do niego nie nalezy rozpatrywanie zasadnosci skladania reklamacji.
Choc mam przypadek w Plusie ze konsultant stwierdzil ze nie przyjmie i nie przyjal.
Niania24 pisze: doliczono 15zl za właczenie ponownie telefonu gdyz zostal mi ona wyłaczony poniewaz nie zapłacilem rachunku telefonicznego.
zostaly Ci wylaczone polaczenia wychodzace, koszt 15 zl,
przy wylaczeniu numeru kosztuje to juz 100 zl.
Nie ma sie co spierac, oplaty te sa wyszczegolnione w cenniku, ktory jest czescia umowy.

Pozostaje kwestia tego ze zaplaciles 5.lipca a wylaczyli 6.lipca.
Niestety placiles w jakims dziwnym punkcie ktory nie wiadomo ile powoduje zwloki w przelewie.
Nie chce mi sie sprawdzac co mowi regulamin do temat terminu platnosci, i czy liczy sie data wplywu na konto.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew

 #94591  autor: Niania24
 13 sie 2006, 00:40
znalazlem w regulamnie orange ze ma prawo naliczac odsteki. Wiec dlaczego nie zrobila tak w moim przypadku.


regulamin


strona 5 paragraf 17

 #94592  autor: Klusek
 13 sie 2006, 00:42
Niania24 pisze:znalazlem w regulamnie orange ze ma prawo naliczac odsteki. Wiec dlaczego nie zrobila tak w moim przypadku.


regulamin


strona 5 paragraf 17
Bo mają prawo a nie obowiązek, jak by chcieli to by naliczyli, pozostaje Ci się cieszyć z faktu, że tego nie zrobili.

Obrazek
Obrazek

 #94593  autor: D@rio
 13 sie 2006, 00:42
no tak, masz rację SirmarK. Faktycznie. Choc to akurat bzdurna sprawa i każdy wie że mu ją negatywnie rozpatrzą.

Zresztą, ja uważam że dalsza dyskusja tutaj nie ma sensu bo użytkownik jak widze pozjadał wszystkie rozumy 8)

Obrazek

 #94594  autor: Niania24
 13 sie 2006, 00:42
SirmarK- tak za zaplacony rachunek uwzglednia sie wplyw na ich konto. No ale co ja poradze ze ich system przyja te pieniadze dopiero 10 a system Tp juz nastepnego dnia czyli 6 wiec wina co do daty wplyniecia nie lezy po mojej winie

 #94595  autor: przemek910
 13 sie 2006, 00:43
2. Za dzień dokonania zapłaty rachunku telefonicznego uważa się dzień uznania należności na rachunku bankowym Operatora.
Ależ leży - bo ty powinieneś płacić ttak by doszło w terminie.
tak czy owak nie masz racji, trzeba zapłącic te 15 zlotych i koniec nikt tu Ci tej kwoty nie wyzeruje.
Pozdrawiam, żegnam

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #94599  autor: Niania24
 13 sie 2006, 00:47
D@ario moze nie pozjadal tylko nei rozumie dlaczeto tak moze byc ze operatorowi wolno wszystko a abonentowi nic. Ja juz to pier... i cala ta Polske jak tylko bedzie to mozliwe, wyjezdzamz tej zapyziałej wiochy ktora nazywa sie POLSKA

[ Dodano: 2006-08-13, 00:48 ]
ja rowniez zegnam :)

[ Dodano: 2006-08-13, 00:48 ]
ja rowniez zegnam :)

 #94601  autor: D@rio
 13 sie 2006, 00:50
heh, myślę że dlaczego tak a nie inaczej to cały temat Ci to tłumaczymy :-)

Obrazek

 #94632  autor: PeGaS
 13 sie 2006, 10:07
Niania24 pisze:SirmarK- tak za zaplacony rachunek uwzglednia sie wplyw na ich konto. No ale co ja poradze ze ich system przyja te pieniadze dopiero 10 a system Tp juz nastepnego dnia czyli 6 wiec wina co do daty wplyniecia nie lezy po mojej winie
I tu też jesteś w błędzie. To nie jest kwestia systemu, który "szybciej lub później" księguje pieniądze. Ty zapłaciłeś należność w punkcie opłat, który zwlekał z przelaniem tych środków do Orange. A jeśli tak to skąd operator ma wiedzieć, że zapłaciłeś. Na koncie PTK tych pieniędzy nie ma! Stąd zamieszanie z datami.
***
Praktyczna rada. Z opłaconym rachunkiem często dobrzej jest udać się do POSa Orange i tam przefaksować dowód wpłaty. Zwykle jest to usługa bezpłatna. Fax można też przesłać samemu. Oto nr: 0-22 588-7888. Może komuś się przyda
***
Z drugiej strony, sam zainteresowany jest niepoważny. Zastanawiam się ile można twierdzić, że białe jest czarne... Nie płacisz, nie wywiązujesz się z umowy. Ponosisz konsekwencję. Proste. Jak już wyskakujesz z tekstem, że Polska to wieś, czekam kiedy napiszesz, że jesteś Europejczykiem i znasz swoje prawa... A, i jeszcze pójdziesz z tym do Rzecznika Praw Konsumenta. To ostatnio modne.

http://kochajzycie.pl