D@rio pisze:W ogóle dziwię się że Ci pracownik przyjął reklamację no ale....bo to nie jest żadna reklamacja.
jego ... obowiazkiem jest przyjac kazda reklamacje od uzytkownika.
Do niego nie nalezy rozpatrywanie zasadnosci skladania reklamacji.
Choc mam przypadek w Plusie ze konsultant stwierdzil ze nie przyjmie i nie przyjal.
Niania24 pisze:
doliczono 15zl za właczenie ponownie telefonu gdyz zostal mi ona wyłaczony poniewaz nie zapłacilem rachunku telefonicznego.
zostaly Ci wylaczone polaczenia wychodzace, koszt 15 zl,
przy wylaczeniu numeru kosztuje to juz 100 zl.
Nie ma sie co spierac, oplaty te sa wyszczegolnione w cenniku, ktory jest czescia umowy.
Pozostaje kwestia tego ze zaplaciles 5.lipca a wylaczyli 6.lipca.
Niestety placiles w jakims dziwnym punkcie ktory nie wiadomo ile powoduje zwloki w przelewie.
Nie chce mi sie sprawdzac co mowi regulamin do temat terminu platnosci, i czy liczy sie data wplywu na konto.