• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #94149  autor: kosaz
 11 sie 2006, 15:22
Witam!!
mam problem z orangiem :(
kumpel ma umowe od 5 lat ma abo nowa idea optima 90 ma 50 % abo ze wzgledu na I grupe niepelnosprawnoci i niedawno dowiedzial sie ze ma skasowane cale konto w orange byle u niego wczoraj i mnie sie pytal a ja nie umialem mu odpowiedziec bo nie bardzo wiem jak - moze wy poradzicie jak to jest mozliwe ze skasowali mu cale konto abonenckie z pkt profit razem ale telefon ma dalej wlaczony - mial wczesniej zablokowane wszystkie polaczenia i wychodzace i przychodzace
 #94157  autor: ywis
 11 sie 2006, 15:44
kosaz pisze:Witam!!
mam problem z orangiem :(
kumpel ma umowe od 5 lat ma abo nowa idea optima 90 ma 50 % abo ze wzgledu na I grupe niepelnosprawnoci i niedawno dowiedzial sie ze ma skasowane cale konto w orange byle u niego wczoraj i mnie sie pytal a ja nie umialem mu odpowiedziec bo nie bardzo wiem jak - moze wy poradzicie jak to jest mozliwe ze skasowali mu cale konto abonenckie z pkt profit razem ale telefon ma dalej wlaczony - mial wczesniej zablokowane wszystkie polaczenia i wychodzace i przychodzace
Może ma jakieś obciążenie zalegające od dłuższego czasu i to takie chwilowe zawiszenie wszystiego, aby uregulował wszystko. Niech zadzwoni i się dowie co i jak, jeśli wszystko ma opłacone regularnie i w ogóle, należą mu się jakieś wyjaśnienia przecież.

 #94165  autor: PeGaS
 11 sie 2006, 16:01
Od tego jest BOK. Dzwoń *100. Za mało mamy informacji, ja Ci nie pomogę. Może jest rzeczywiście tak, że kumpel zalega z płatnościami, a może system się wywalił...

http://kochajzycie.pl

 #94243  autor: D@rio
 11 sie 2006, 20:34
Najwyżej skrobnie reklamacje i tyle...

Obrazek

 #94734  autor: kosaz
 13 sie 2006, 14:23
ok juz wiem :) wszystko co i jak
wiec po primo * nieuregulowal rachunku za luty - mimo ze biezace inne oplaty poregulowal
** oplacil ten rachunek lutowy w punkcie tzw. kasowym gdzie jak wiadomo robia wielkie przekrety :)
*** nie stety nie udalo mu sie uzyskac informacji dlaczego zostalo mu cale konto wywalone z systemu i teraz nie ma znizek i pkt profit mimo ze juz zaplacil - podwojnie rachunek za luty [ech te punkty kasowe]
**** w obecnej sytuacji chce sie przeniesc do + lub ery z zachowaniem obecnego numeru - nie wiem co mu poradzic - nie wiem czy jest mozliwosc przejscia z jeszcze trwajaca umowa do innej sieci notabene umowa mu sie konczy w grudniu.

 #94760  autor: D@rio
 13 sie 2006, 15:54
jakby chciał teraz rozwiązać umowę to by musiał zapłacić karę umowną wynikającą z zasad regulaminu promocji. Ja generalnie napisałbym reklamacje z prośbą o przywrócenie pkt. profit i wyjaśnienie sprawy. No i oczywiście najpierw uregulowałbym wszystkie zaległe płatności, najlepiej w salonie Orange.

Obrazek