• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 366 z 624
  • 1
  • 364
  • 365
  • 366
  • 367
  • 368
  • 624
 #897304  autor: biala1991
 26 lis 2016, 09:35
Steve71 pisze:@up

Powracamy zatem do punktu wyjścia: na jakim / którym cenniku SUK T-Mobile przedstawią swoje oferty?
Też bym chciała wiedzieć. Ja od prawie dwóch tygodni próbuje pobrać dokumenty przedłużając umowę przez stronę a link ciągle prowadzi donikąd. Tytuł tego pustego linka z cennikiem to "Załącznik cenowy Wymiana telefonu dla ofert z taryfą T www". (odnośnik do Regulaminu również pokazuje błąd).
Kiedy sprawdzałam w ogólnej zakładce Cenniki i dokumenty to pdf cennika z Wymianą w tytule (z 15.09) miał końcówkę 13498.
To są kpiny, żeby klient składając zamówienie nie mógł pobrać dokumentów i dowiedzieć się na jakich zasadach podpisuje umowę, bo przecież oferta na stronie niczego nie gwarantuje, o czym dowcipnie przypomina TM- W przypadku gdy oferta na stronie różni się od regulaminu pierwszeństwo ma zawsze regulamin... Regulamin który TM udostępnia na www 404 :D
 #897308  autor: Steve71
 26 lis 2016, 10:04
@up

Masz Koleżanko świętą rację, to są kpiny z klienta. Niemniej jednak podawane tu oferty i wyliczenia zdają się pasować do "rodziny" cenników / ofert, o których ciut wcześniej pisałem.

A że jest błąd 404 wiem, bo też gdzieś ostatnio się na to nadziałem. Niezły mają b..del te nasze różowe siostry w tym swoim archeo... [GRIMACING FACE]

Wysłane z mojego LG-D620
 #897318  autor: kiri81
 26 lis 2016, 11:56
Mało sympatyczna pani z SUK powiedziała mi parę dni temu, że jej nie interesuje jakie cenniki są na stronie T-Mobile bo ona ma swój (Huawei P9 droższy o 100 zł). Dziś ma dzwonić ktoś inny, ciekawe jak pójdzie...
 #897319  autor: zoon__
 26 lis 2016, 11:57
Co do dokumentów do pobrania to 2 miesiące temu nie było nawet takiej zakładki na stronie w sekcji przedłużenia umowy z telefonem. Sam im ten problem opisałem w mailu to za pierwszym razem pracownik z BOA nawet nie doczytał mojego maila z pytaniem gdzie są dokumenty do pobrania. Dostałem odpowiedź, że są na dole strony :D. Drugi mail z screenami, opisem i prośbą przekazania tej wiadomości do bardziej kompetentnego pracownika zadziałał. Ponad miesiąc czekałem na odpowiedź. Oczywiście bez podziękowania za znaleziony błąd dostałem sms że gotowe i tego samego dnia sprawdziłem czy naprawili. Rzeczywiście pojawiła się sekcja "dokumenty do pobrania" lecz wszystkie linki prowadzą w pustkę :mrgreen:.

Juź więcej im tego nie zgłaszam, niech sami sobie robią opinie.

Później wielkie zdziwienie, dlaczego tyle klientów odchodzi. Wystarczy aktualnych traktować poważnie, przedstawiać oferty w SUK takie same jak dla nowych, a nie tylko wielce gadać "stali mają lepiej". Tak samo jak wciskanie na siłę rat na sprzęt na 36 miesięcy, wcześniej bezpiecznego urządzenia (które udawało, że nie jest ubezpieczeniem), antywirusów, nawigacji (w czasach google maps jeszcze ktoś płaci za dodatkową?), mydysk (swoją drogą co to za nazwa?) i grania na czekanie. Zapomnij to wyłączyć to się możesz lekko zaskoczyć przy rachunku.
 #897335  autor: kiri81
 26 lis 2016, 12:46
Mogę potwierdzić rabatowanie SUK:
- abonamenty 120 zł i wyżej: - 20 zł, telefon maksymalnie - 350 zł
- abonamenty do 120 zł: - 10 zł, telefon maksymalnie -250 zł

Niestety SUK korzysta z innego cennika telefonów niż ten dostępny na stronie T-Mobile. Przykładowo: Huawei P9 w abonamencie 120 zł kosztuje wg strony www 600 zł, w SUK kosztuje (przed obniżką) 700 zł. W tym przypadku abonament można obniżyć do 100 zł (-20) a cenę telefonu do 350 zł (- 350).

Oczywiście wszystkie kwoty zaokrągliłem.


Przy okazji radzę uważać: roaming w strefie T-Mobile (dostępny w abonamencie T3) dotyczy tylko rozmów podczas przebywania ZA granicą. Rozmowy z Polski do strefy T-Mobile są płatne niezależnie od abonamentu.
 #897349  autor: Wbl
 26 lis 2016, 14:24
kiri81 pisze:Przy okazji radzę uważać: roaming w strefie T-Mobile (dostępny w abonamencie T3) dotyczy tylko rozmów podczas przebywania ZA granicą. Rozmowy z Polski do strefy T-Mobile są płatne niezależnie od abonamentu.
Jest szerzej gdzies o tym w konkretnym regulaminie? Bo odstapilem od dwoch umow, zeby wlasnie dzwonic z jednego tel zza granicy, a z drugiego z Polski za granice, ale widze zonka w moim mysleniu i nadziejach.
 #897354  autor: kiri81
 26 lis 2016, 14:32
Wbl pisze:
kiri81 pisze:Przy okazji radzę uważać: roaming w strefie T-Mobile (dostępny w abonamencie T3) dotyczy tylko rozmów podczas przebywania ZA granicą. Rozmowy z Polski do strefy T-Mobile są płatne niezależnie od abonamentu.
Jest szerzej gdzies o tym w konkretnym regulaminie? Bo odstapilem od dwoch umow, zeby wlasnie dzwonic z jednego tel zza granicy, a z drugiego z Polski za granice, ale widze zonka w moim mysleniu i nadziejach.
Zostałem o tym uświadomiony przez miłego pana z SUK. Nie ukrywam, że możliwość dzwonienia za darmo do Niemiec była dla mnie jedynym powodem wejścia w abonament T3. No i się zesrało...

Co gorsza, od pół roku trwają różnego rodzaju negocjacje odnośnie nowej umowy, i dopiero dziś ktoś mnie o tym poinformował :) Dodam, że nie jest to tak logiczne, ponieważ w obecnym abonamencie (od 2014 roku) mam godzinę miesięcznie na rozmowy zagraniczne. Podobno aktualnie żaden abonament w T-Mobile nie daje takiej możliwości.
 #897358  autor: biala1991
 26 lis 2016, 14:44
zoon__ pisze:Co do dokumentów do pobrania to 2 miesiące temu nie było nawet takiej zakładki na stronie w sekcji przedłużenia umowy z telefonem. Sam im ten problem opisałem w mailu to za pierwszym razem pracownik z BOA nawet nie doczytał mojego maila z pytaniem gdzie są dokumenty do pobrania. Dostałem odpowiedź, że są na dole strony :D. Drugi mail z screenami, opisem i prośbą przekazania tej wiadomości do bardziej kompetentnego pracownika zadziałał. Ponad miesiąc czekałem na odpowiedź. Oczywiście bez podziękowania za znaleziony błąd dostałem sms że gotowe i tego samego dnia sprawdziłem czy naprawili. Rzeczywiście pojawiła się sekcja "dokumenty do pobrania" lecz wszystkie linki prowadzą w pustkę :mrgreen:. .

Zoon_, godna pochwały postawa obywatelska :D czyli zakładka Dokumenty do pobrania przy ofercie przedłużeniowej to tylko atrapa i odpowiedniego regulaminu trzeba szukać w ogólnej zakładce wśród sterty regulaminów innych ofert. A jedyny właściwy dla nas to wg mnie regulamin z 15.09, bo tylko on mówi o przedłużeniach. Cennik telefonów jest załącznikiem do regulaminu a regulamin obowiązujący starych klientów wyraźnie powołuje się na Załącznik cenowy Wymiana telefonu, czyli nie może to być żaden z cenników listopadowych, bo one nie mają w tytule słowa "wymiana".
Dlatego też uważam że konsultanci bazują na zupełnie innym regulaminie i innym cenniku. Możliwe że ceny częściowo pokrywają się z cennikiem na stronie dla nowych klientów ale w razie niezgodności klient, który przedłuża umowę przez www nie ma podstaw żeby się nim podeprzeć.
 #897359  autor: Gregrin
 26 lis 2016, 14:45
Wbl pisze:Jest szerzej gdzies o tym w konkretnym regulaminie?
Tu http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 45#p895545 ktoś go cytuje.
Przytaczając
Radzique pisze:W regulaminie jaki znalazłem na stronie
(https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 012636.pdf) jest informacja "Abonent korzysta z opcji Usługi„Nielimitowany Roaming T-Mobile”, tj.może: wykonywać połączenia głosowe wychodzące w Międzynarodowej Strefie T-Mobile do Polski i do Międzynarodowej Strefy T-Mobile"
Brzmi jak minuty w okrojonym roamingu (bo ze "strefy") do polski i do tych krajów ze strefy. Gdyby było inaczej nie odrywali by polski z tej "strefy" ;)
PS. Sprytne. Myślisz "jestem w t-mob" a t-mob ma za darmo do swojej strefy to wezmę sobie ich abo. Raczej nikt nie pomyśli (podświadomie sobie zakładamy ze jest, bo w końcu strefa t-mob powinna się składać z krajów które maja u siebie tego operatora) ze polski t-mob nie jest w strefie t-mob :D
Ostatnio zmieniony 26 lis 2016, 14:53 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #897360  autor: waldemarr3
 26 lis 2016, 14:53
kiri81 pisze:
Niestety SUK korzysta z innego cennika telefonów niż ten dostępny na stronie T-Mobile.
Zacząłem to ręcznie sprawdzać tzn. jak wejdę na konto abonenta i zacznę procedurę przedłużania umowy na www, po wybraniu taryfy i aparatu, w podsumowaniu dam Zmień taryfę, system wróci do wyboru taryf, ale z zapamiętanym modelem telefonu i od razu są podane ceny aparatu w poszczególnych taryfach. I jeżeli te ceny porównam z tym co mi ostatnio proponowali to faktycznie cena z SUK za S7 w T3 no limit zrabatowanym o 10zł do 89,95 jest "specjalnie dla mnie" za 1049 czyli o 250 taniej niż cena wyświetlona na www w systemie - 1300 (ale przy cenie za abo 99,95).

Wiadomo że z cennikiem jest łatwiej i czarno na białym co i za ile, ale gdyby sprawdzić z 7 modeli to bym chyba oszalał. Mój sposób się sypie jak konsultant będzie miał humor i da inne rabaty.
 #897375  autor: Mastertoon
 26 lis 2016, 16:17
Hej, pytanie- jak skontaktować się z SUK? Nie chodzi mi o jakiegoś telemarketera który wciśnie mi szajs, ale o konsultanta z sieci.

Pytanie drugie- nie znoszę kurierów, uganiać się z nimi i przesyłek szukać u sąsiadów... można wszystko co zamówiłem u konsultanta odebrać w którymś salonie?
 #897386  autor: zoon__
 26 lis 2016, 17:09
ad1. dzwonisz na BOA i prosisz o przełączenie na Sekcje Utrzymania Klienta

ad2. Pewnie jest możliwość odbioru towaru, a dokładniej podpisania umowy w salonie. Odbierając na punkcie tracisz prawo zwrotu towaru kupionego poprzez umowę zawartą zdalnie.
 #897396  autor: kokos-
 26 lis 2016, 19:19
Mastertoon pisze:Hej, pytanie- jak skontaktować się z SUK? Nie chodzi mi o jakiegoś telemarketera który wciśnie mi szajs, ale o konsultanta z sieci.

Pytanie drugie- nie znoszę kurierów, uganiać się z nimi i przesyłek szukać u sąsiadów... można wszystko co zamówiłem u konsultanta odebrać w którymś salonie?
ad 1 608959992 kontakt do SUK
ad 2 nie zabardzo dają taka możliwość

ktos wie do której robi i czy pracują w niedzielę?
 #897397  autor: Steve71
 26 lis 2016, 19:37
Obawiam się, że nie ma możliwości odbioru towaru w salonie i podpisania tam aneksu. Konsultant SUK ma zapewne premię za utrzymanie każdej duszy w T-Mobile. A poza tym należy on do kanału sprzedaży przez telefon + kurier, salon to sprzedaż bezpośrednia, www to oczywiście sklep internetowy i odrębny kanał. Wszystkie trzy wzajemnie konkurują ze sobą i mogą dać ciut inną ofertę.

Wysłane z mojego LG-D620
 #897400  autor: ElektrykGCEZ
 26 lis 2016, 20:03
Po krótkiej ale rzeczowej rozmowie:
1. Only sim - pełen no limit, 2GB - umowa na 6 m-cy.
2. Abo 69,95 - 10,00, pełen no limit, 5GB, P9 Lite - 49,00.
Do końca umów miałem 6 m-cy i 3 dni.

Najbardziej ucieszyłem się z only sim. Teraz płaciłem ok 50-60zł za gorsze warunki.
 #897406  autor: Steve71
 26 lis 2016, 20:28
@waldemarr3

żeby uniknąć ryzyka, że co konsultant, to inna oferta, preferuję korespondencję poprzez e-mail. Dostajesz ofertę, pod którą ktoś się podpisuje i masz bazę do rozmów.

Cennik do sprzedaży na www musi się ze swojej natury różnić. Sklep to inny kanał niż konsultant BOA / SUK na telefonie.

Wysłane z mojego LG-D620
 #897407  autor: kowalp5
 26 lis 2016, 20:41
W przypadku telemarketerów rzeczywiście bywa różnie. Nie mam bardzo złych doświadczeń, ale zdarzało się wydzwaniać po wejściu nowych warunków by wyegzekwować nieaktywowany pakiet, który był ustalony z konsultantem. Załatwiamy sobie warunki na kolejne dwa lata, więc warto podejść rozważnie - jak sugeruje kolega Steve71.

Dwa pytania:
1) SUK ma swoją skrzynkę mailową, mam pisać na [email protected] czy może zalogować się na konto abonenta i stamtąd wiadomość wysłać?
2) Czy pisząc maila (nie z konta abonenta na ich stronie) mam otwartym tekstem im wysłać takie dane z umowy jak imię i nazwisko właściciela oraz hasło abonenckie? :|
 #897409  autor: Steve71
 26 lis 2016, 20:52
@up

Zaloguj się przez i-BOA na komputerze, jest tam sekcja kontakt i możesz wybrać, w jakiej sprawie się kontaktujesz.

Zaznacz jeszcze wyślij kopię wiadomości na mój email i wysyłasz. Nie musisz się identyfikować, bo robi to logowanie. Wrażliwych danych nie podajesz także.

Wysłane z mojego LG-D620
  • Strona 366 z 624
  • 1
  • 364
  • 365
  • 366
  • 367
  • 368
  • 624
  • 1
  • 364
  • 365
  • 366
  • 367
  • 368
  • 624