• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #85621  autor: Musso
 13 lip 2006, 19:09
Witam, to moj pierwszy post na tym forum.
Na wstępie postaram się wyjasnić sprawę jak najbardziej obrazowo.

Wczoraj byłem w firmowym salonie Plusa po nowy aparat (oczywiscie przedłuzyłem umowę okolejne 2 latka)
Wziełem Samsunga D600 po promocyjnej cenie. I tera znajlepsze. Ten telefon jest do bani. W ogóle nie moge się do niego przekonać. Toporne menu, nie ma radia, ani najwazneijszej dla mnie funkcji nagrywania rozmów...

Czy isytniałaby możliwośc złozenia jakiejś reklamacji na wymiane na np. Se K750? I zwrócenia ewentualnej róznicy?

Stwierdziłem ze bardziej jestem przywiązany do Ericssona niź do tego Samsunga. jestem po prostu zawidziony.

Telefon jest oczywiscie cały we folii jak fabrycznie, zadnej ryski, jeszcze pachnie nowością.
ale nie podoba mi sie on. Chciałbym zamienic na inny o podobnych parametrach.

Co o tym sadzicie? Spotkaliście się już z podobną sytuacją?

Wątęk bede śledzić na biezaco.

 #85623  autor: tomico
 13 lip 2006, 19:11
Nie zamienią ci go już raczej bo wziąłeś go to przepadło. Ale możesz go sprzedać na allegro po korzystnej cenie, zakupić nówkę k750i i jeszcze powinno ci zostać pieniędzy.

 #85630  autor: D@rio
 13 lip 2006, 20:08
Zapomnij ;) takie rzeczy to nie w Plusie...

Obrazek

 #85638  autor: PeGaS
 13 lip 2006, 20:37
W zasadzie nigdzie indziej...

 #85641  autor: Irek
 13 lip 2006, 20:47
Pozostaje sprzedać telefon jak jeszcze jest nowy i kupić coś innego.

 #85690  autor: Rokko
 13 lip 2006, 22:31
Na taki układ chyba żadna sieć sie nie zgadza?czy może któraś jest tak wyrozumiała?szkoda ze to nie sprzedaż przez net tam można zwrócić towar w ciagu 10 dni (albo 2 tygodni, nie pamietam dokladnie)
 #86577  autor: kosaz
 19 lip 2006, 09:43
Musso pisze:Witam, to moj pierwszy post na tym forum.
Na wstępie postaram się wyjasnić sprawę jak najbardziej obrazowo.

Wczoraj byłem w firmowym salonie Plusa po nowy aparat (oczywiscie przedłuzyłem umowę okolejne 2 latka)
Wziełem Samsunga D600 po promocyjnej cenie. I tera znajlepsze. Ten telefon jest do bani. W ogóle nie moge się do niego przekonać. Toporne menu, nie ma radia, ani najwazneijszej dla mnie funkcji nagrywania rozmów...

Czy isytniałaby możliwośc złozenia jakiejś reklamacji na wymiane na np. Se K750? I zwrócenia ewentualnej róznicy?

Stwierdziłem ze bardziej jestem przywiązany do Ericssona niź do tego Samsunga. jestem po prostu zawidziony.

Telefon jest oczywiscie cały we folii jak fabrycznie, zadnej ryski, jeszcze pachnie nowością.
ale nie podoba mi sie on. Chciałbym zamienic na inny o podobnych parametrach.

Co o tym sadzicie? Spotkaliście się już z podobną sytuacją?

Wątęk bede śledzić na biezaco.
zanim zakupiles fon czemu sie nie orientowales co posiada i wogule??

 #86581  autor: Rydels
 19 lip 2006, 11:36
Musso, mam pytanie troche nie związane z tematem;mianowicie ile dałeś za telefon(jesli możesz zdradzić)i w jakim abonamencie? Będę przedłużał umowę w Plusie 3 raz z rzędu w abonamęcie 55zl i jestem ciekaw na jakie zniżki (+/-)moge liczyć, a Twój przykład może mi to zobrazować. Z góry dzięki.
Poza tym (tak jak pisali inny forumowicze) najlepszą opcją będzie sprzedanie D600 na Allegro(tymbardziej,że masz nówke) i zakup SE K750i. Poza tym możesz wyjść parę groszy na czysto bo nowy D600 chodzi za więcej niż nowy k750i!!!!!!!!!!!!!

 #86668  autor: Niania24
 19 lip 2006, 22:15
a czy nie ma czegos takiego w kodeksie konsumenta czy czyms takim:D:D ze klient ma czas na zwrocenie towaru jesli nie spełnia jego oczekiwan w ciagu 2 tyg. , wiec mysle ze powolujac sie na cos takiego mozesz isc i musza ci wymienic albo zwrocic kase :D:D (tak ja mysle)

 #86670  autor: PeGaS
 19 lip 2006, 22:22
żle myślisz, ale spróbować możesz

 #86673  autor: Niania24
 19 lip 2006, 22:27
ale wogole cos takiego w prawie napewno istnieje, wiec sprobuj co ci zalezy swiat nalezy do odwaznych :D:D

 #86675  autor: przemek910
 19 lip 2006, 22:32
Potwierdzam jest taka ustawa - bez podania przyczyny w ciagu 14 dni mozesz zwrocic towar! tylko musisz powolac sie na ta ustawę!

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #86683  autor: D@rio
 19 lip 2006, 23:25
Prawo Telekomunikacyjne rządzi się swoimi regułami...

Obrazek

 #86689  autor: ziomel
 20 lip 2006, 00:21
byc moze sie myle ale odkad jestesmy w uni panuje prawo ze mozna zwrocic towar w ciagu 5 dni bez podawania przyczyny...(przynajmniej ja tak zwracalem gameboy`a)..musisz sie do nich przejsc i dowiedziec

 #86799  autor: Sirmark
 20 lip 2006, 14:56
prawo na co? przypuszczam ze bez problemu zgodnie z prawem
mozesz zaniesc do punktu ten telefon a punkt odda ci za niego kwote (promocyjna) ktora
zaplaciles.
Natomiast w kolejnym kroku nie masz co liczyc ze dostaniesz inny telefon w cenie promocyjnej.

umowa ktora podpisales to umowa wiazana. w zamian za podpisanie umowy na czas okreslony, kupiles konkretny telefon po obnizonej cenie.
Umowy ot tak nie mozesz zmienic, znaczy mozesz, ale sa w niej wpisane pewne konsekwencje.

 #88785  autor: uśmiechnięty
 26 lip 2006, 16:18
Mi się wydaje, że nie można wymienić...
Ale mogłeś przed kupnem poczytać opinie, testy i dane o każdym z tych telefonów.
Ja na twoim miejscu nie zamieniałbym D600 na K750i!